wtorek, 6 lipca 2021

Moje początki
bajkowej obróbki zdjęć


Pamiętacie czasy, kiedy regularnie pojawiały się na tym blogu wpisy o fotografii? Przez jakiś czas miałam przestuj w fotografowaniu, ostatnio jednak ponownie złapałam zajawkę.
Oprócz powrotu do robienia zdjęć postanowiłam też zagłębić się w tajniki obrabiania i podjąć próbę pojęcia tej dziedziny. Powiem szczerze, że jest mega ciężko... Wierzę jednak, że w końcu dojdę do wprawy i będę tworzyła istnie bajkowe zdjęcia :D

Chcę Wam pokazać zdjęcie, które po obróbce miało wyglądać istnie bajkowo (w wygląda jak wygląda, haha), dodatkowo dla porównania zdjęcie w moim standardowym stylu. Dajcie znać czy wolicie naturalne, czy jednak lekko "podrasowane" fotografie.

Jeżeli ktoś miałby ochotę śledzić moja fotograficzna wędrówkę, to zapraszam na bloga!

***

Ps. ostatnio natknęłam się na stronę https://devaharmony.com/pl/, która zaskoczyła mnie swoich asortymentem. Można tam znaleźć przede wszystkim kosmetyki oraz suplementy. Znalazłam sporo ciekawych produktów, które już czekają w moim koszyku na wypłatę. Między innymi zainteresowała mnie herbatka Ajurwedyjska, jestem ciekawa czy rzeczywiście łagodzi ona stres. Z wielką chęcią to przetestuję i wrócę do Was z recenzją!

***



PRZED

PO

                               ZDJĘCIE OBROBIONE W MOIM STANDARDOWYM STYLU

Lubicie "bajkowe" zdjęcia, czy jednak jest Wam bliżej do zwykłych, naturalnych? ;)

4 komentarze:

  1. Te ostatnie zdjęcie najlepsze, a te dwa pozostałe takie sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba to w bajkowym stylu, jest takie magiczne. Ostatnie też jest przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń

Instagram