wtorek, 27 lipca 2021

Coś dla fanatyków
zegarków

Na świecie są różni ludzie. Każdy z nas ma swoje nawyki oraz zainteresowania. Jedni tak jak ja - interesują się fotografią, inni makijażami, komputerami, czy też zegarkami. W dzisiejszym wpisie "zajmę się" osobami, które mają bzika na punkcie zegarków albo przynajmniej je lubią i noszą.

Powiem szczerze, że ja uwielbiam zegarki na męskich nadgarstkach, uważam, że dodają one niezwykłego uroku i męskości. Coś pięknego!
I to właśnie mężczyźni dużo częściej lubują się w tej biżuterii. Kobiety jednak pozostają w tej dziedzinie w tyle, zdecydowanie wolimy inwestować w inne błyskotki!



Słyszeliście kiedyś o rotomatach? Przyznam się, że ja dowiedziałam się o nich stosunkowo niedawno...
Najprościej mówiąc rotomat jest miejscem, w którym przechowuje się nienoszone zegarki. Jego zadaniem jest nakręcanie zegarków mechanicznych z automatycznym naciągiem oraz przedłużenie żywotności. A dodatkowo wiele modeli wygląda ładnie i spokojnie można postawić je na widoku! Niesamowita sprawa, prawda? Natknęłam się na stronę, która ma dosyć spory asortyment jeżeli chodzi o ten "wynalazek", https://westwatches.pl/pl/akcesoria-do-zegarkow-rotomaty/ - jeżeli mielibyście ochotę zajrzeć, to polecam. Są piękne! Idealnie nadadzą się też na jakiś prezent (jeżeli budżet na to pozwoli) -  ;)
Urządzenie to jest niezwykle praktyczne, wyręcza w pewnym stopniu człowieka, dzięki czemu można zaoszczędzić nieco czasu na inne przyjemności.

Mamy tutaj jakichś miłośników zegarków, którzy korzystają z rotomatów? Uważacie, że byłby to dobry prezent na jakąś okazję? :)

5 komentarzy:

Instagram