wtorek, 15 czerwca 2021

Piękny uśmiech
VS
Strach przed dentystą


Wizyta u dentysty często wiąże się z niezwykle sprzecznymi emocjami. Niektórzy ludzie uważają to za nic nadzwyczajnego, jednak inni zdecydowanie zapierają się rękoma, żeby tylko uniknąć pójścia do dentysty. Jak wiadomo wizyty u tego specjalisty (jak i u każdego innego) powinny być regularne. Nie powinno się czekać, aż pojawi się ból zęba. Należy dbać o profilaktykę.
Dentysta nie jest tylko od wyrywania zębów i sprawiania bólu. Ja zazwyczaj umawiam się na zwykłe przeglądy oraz usuwanie kamienia nazębnego. Nie czuję zbyt dużego lęku przed wizytami w gabinetach dentystycznych. A u Was jak to wygląda? Dajcie znać czy u Was przeważa strach, czy chęć posiadania pięknego i zdrowego uśmiechu :D

Ostatnio natknęłam się na stronę https://lubdent.com.pl/, w której ofercie znajdują się profesjonalne sprzęty stomatologiczne. Jeżeli macie znajomego dentystę, to podeślijcie mu t
ę stronę, ceny wydają się naprawdę atrakcyjne. Jeżeli chodzi o asortyment, to między innymi znajdziecie tam endometry stomatologiczne, końcówki stomatologiczne, kątnice stomatologiczne i wiele, wiele innych.

Piękny uśmiech nie kończy się jednak tylko na wizytach u dentysty. W dzisiejszych czasach coraz więcej ludzi zmaga się z różnymi wadami zgryzu, czy też zwykłymi nierównościami. Coraz cz
ęściej ludzie decydują się na wizytę u ortodonty i zakładanie aparatów ortodontycznych. Przyznam się szczerze, że i ja chciałabym w końcu poczynić ten krok w stronę piękngo uśmiechu i wyprostować sobie zęby. Na chwilę obecną jest to jednak nieosiągalny wydatek, mam nadzieję, że z czasem się to zmieni :D


2 komentarze:

  1. Dbam o żeby, ale każda wizyta u dentysty, to dla mnie stres.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z pokolenia, które jeszcze ma traumy dentystyczne. Ale teraz to już jest o wiele wiele lepiej:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram