czwartek, 28 stycznia 2021

Ochrona telefonu
estetyczna i skuteczna


Znacie to uczucie kiedy kupujecie nowy telefon i boicie się pierwszego  jego upadku? Dbacie o nowy nabytek jak o jajko, a  w końcu i tak nadchodzi ten moment, że wypada Wam on z rąk... Puls momentalnie przyśpiesza i rzucacie się w kierunku telefonu, aby sprawdzić czy ekran nie jest pęknięty... Myślę, że większość z nas przechodziła przez to nie raz :D Wydaje mi się, że takie upadki są nieuniknione chociażbyśmy byli nie wiadomo jak ostrożni. Dlatego warto zadbać o ochronę swojego urządzenia. Do najpopularniejszych należą szkła hartowane i oczywiście etui. Dobre szkło hartowane zabezpieczy szkło, a etui wzmocni ochronę telefonu. 

Obecnie etui nie jest niczym niezwykłym, większość ludzi jakieś posiada na swoim telefonie. Stale powstają nowe firmy zajmujące się produkcją przeróżnych "opakowań" na urządzenia. Trzeba jednak pamiętać, że nie zawsze  wygląd idzie w parze z  jakością. 



Ostatnio natknęłam się na stronę, której sama  nazwa wskazuje, że ich produkty są porządne - PANCERNIK. Asortyment jest dosyć szeroki, wzory przeróżne, a opinie pozytywne. Powiem szczerze, że sama chyba skuszę się na jakieś nowe etui, wydaje mi się, że moje obecne nie zapewnia zbyt dużej ochrony... A nie mam jeszcze ochoty  rozstawać się z tym modelem. Producent pokrowców dostępnych na Pancerniku zapewnia doskonałą jakoś produktów. Dlaczego więc nie spróbować? Teraz pozostaje tylko zdecydować się na jakiś wzór... 

***

Dajcie znać z jakiej firmy Wy  zazwyczaj zamawiacie etui. Macie  jakieś jedno, czy całą kolekcję? ;) 



3 komentarze:

  1. Ja preferuję dla moich telefonów tak zwane etui portfel. Jest zamykane z każdej strony, więc telefon jest chroniony najbardziej, jak to możliwe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, etui musi być, nie ma rady. Mam z alliexpress - rzecz jasna z motywem kawowym. Póki co się sprawdza, ale rozglądam się za czymś w lepszym gatunku. Z ciekawością zajrzę na stronę!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o mnie, to bardzo przypadły mi do gustu słuchawki AirPods Pro i przymierzam się powoli do ich zakupu. Czy ktoś z was jest ich użytkownikiem i może się odnieść, czy warto skorzystać z ichniejszej oferty? Moim zdaniem słuchawki są świetne, ale nie miałam ich w rękach, więc szukam opinii kogoś, kto korzysta. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Instagram