czwartek, 16 lipca 2020

Trzy komplety i sukienka
czyli kolejne nowości
z FemmeLuxe

Ostatnio brak zajęcia daje mi się we znaki... Większość czasu spędzam zazwyczaj na oglądaniu seriali lub na łowach ubraniowych. Przemieszczam się pomiędzy lumpami a stronami internetowymi... I tym oto sposobem moja szafa powoli zaczyna się nie domykać... :D
Niedawno złożyłam zamówienie na stronie FemmeLuxe i przychodzę Wam pokazać moje nowości. Na paczkę standardowo czekałam około 1,5 tygodnia.

Zacznijmy od sukienki, która kompletnie nie trafia w mój gust. Jest zdecydowanie za krótka, materiał pozostawia wiele do życzenia, dodatkowo bufiasty rękaw jest zbyt bufiasty i drapiący. Zdecydowanie nie zasili mojej garderoby.

Ten komplet mam już w kilku innych kolorach i jestem w każdym jestem zakochana. Są idealne na domowe leniuchowanie. Ja osobiście same bluzy noszę również na mieście, są super. Dodatkowym atutem tego zestawu jest kolor, wow! Na żywo wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach.

Ten komplet również możecie już kojarzyć z jednego z poprzednich zamówień. Wcześniej zamówiłam kolor szary i byłabym niezwykle zadowolona gdyby nie fakt, że był nieco za duży. Skusiłam się mimo to na czarny i ten moim zdaniem wypada lepiej. Kolor nie wydaje mi się piżamowy. Spodnie zdecydowanie za szerokie, ale bluzkę sobie raczej zostawię, bo prezentuje się super.

Jak tylko zobaczyłam ten zestaw na stronie, to od razu wiedziałam, że chcę go mieć. Pierwsze wrażenie było średnie przez materiał. Następnie okazało się, że spodnie nie mają żadnych kieszeni tylko imitację. Po włożeniu zestawu okazało się, że wygląda całkiem fajnie. Spodnie są trochę za szerokie, ale no cóż... Nie jestem jeszcze pewna czy go sobie zostawię. Mam mieszane uczucia.

***
Co robicie w wolnym czasie? Jak podoba Wam się moje zamówienie? Z jakich stron najczęściej zamawiacie? 

6 komentarzy:

  1. Ta różowa sukienka bardzo mi się spodobała na stronie, jednak podejrzewałam, że materiał może być nieco sztuczny. Ale na zdjęciach kiecka wygląda fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuszki ;D
    https://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje modowe! Do każdej z nich, idealnie pasowałyby czarne sandały. Latem uwielbiam nosić odkryte obuwie. A Wy ?

    Super blog! Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te ubrania! Ja ostatnio się na nie czaję. Chyba zamówię dwa dresy i sukienkę. Znalazłam nawet buty do nich na https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html i chyba zamówię wszystko w tym samym czasie, żeby nie czekać za długo na przesyłki.

    OdpowiedzUsuń

Instagram