piątek, 23 sierpnia 2019

Przegląd
niebanalnej biżuterii

Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie byłam jakąś zbyt wielką fanką noszenia biżuterii... Owszem, podoba mi się to, ale sama jakoś nie przepadam za jej zakładaniem. Jakiś czas temu nawet postawiłam sobie wyzwanie i obiecałam, że będę codziennie zakładała jakiś mały dodatek biżuteryjny (np. bransoletka, naszyjnik)... Ale nadal o  tym zapominam. Macie dla mnie jakąś radę?
Tak się nad tym zastanawiałam i stwierdziłam, że może jak kupię jakąś nową błyskotkę, to wtedy stale  będę ją nosiła... I tak trafiłam na stronę Topsilver.pl. Znajdziecie tam kolczyki, broszki, bransoletki, łańcuszki, pierścionki, spinki - do wyboru, do koloru. Są przeróżne wersje kolorystyczne, różne surowce, z których są wykonane - można oszaleć od tego wyboru! :D Chcę Wam też pokazać kilka moich ulubieńców, które z chęcią "bym przytuliła" :)

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio mam ogromną ochotę na pierścionki, które pięknie przyozdobią moje dłonie i odciągną uwagę od krótkich, niepomalowanych paznokci. Do tej pory ich nie nosiłam, bo nigdzie nie mogłam trafić na takie w moim rozmiarze  -  wada bardzo szczupłych palców. Z tego co widzę,  to na stronie Topsilver.pl rozmiary zaczynają się już nawet od 9 i są aż po rozmiar 27!  Idealnie! A teraz kilka moich faworytów. Od razu ostrzegam, że wszystkie  to pierścionki srebrne, jakoś najbardziej przypadły mi do gustu  (w komentarzu możecie podawać nazwy modeli, które najbardziej Wam się podobają).

FIONA - SREBRNY PIERŚCIONEK Z SZAFIREM I CYRKONIE

OSLO – SREBRNY PIERŚCIONEK Z SZAFIREM

ALEXIS - SREBRNY PIERŚCIEŃ Z SZAFIREM

I co sądzicie o moich faworytach? Czyż nie są fenomenalni? :) Który najbardziej Wam się podoba? 
Ja jeżeli miałabym wybrać tylko jeden, byłby to Alexis, zdecydowanie skradł moje serduszko i mam nadzieję, że niedługo dołączy do mojego kufereczka z biżuterią :D 

Dajcie znać w komentarzach czy znacie ten sklep, czy kiedyś z niego może już zamawialiście... Albo ogólnie gdzie kupujecie swoją biżuterię :) 

6 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię nosić biżuterię, tylko niestety często mi się gdzieś gubi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej wolę bardziej delikatną biżuterię. Sklepu nie znam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O sklepie nie słyszałam, ale drugi pierścionek dosyć interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionki, które pokazałaś bardzo kojarzą mi się z pierścionkiem zaręczynowym księżnej Kate. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor kamienia, mój ulubiony :) A z tych pierścionków to najbardziej podoba mi się ten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń

Instagram