niedziela, 16 grudnia 2018

Zdobycze lumpeksowe
powrót do serii
+ świąteczny manicure

Dzisiaj przychodzę do Was ze wznowieniem serii "Zdobycze lumpeksowe", pierwszy taki wpis pojawił się wieeeeki temu... no może niedosłownie :D A ze względu na to, że ostatnio polubiłam buszowanie po ciucholandach, to postanowiłam pokazać Wam co udało mi się dorwać :) Dzisiaj będą tylko sukienki, a za jakiś czas reszta... Zobaczymy jak przyjmie się ten zamysł :D
Dodatkowo na końcu pokażę Wam mój obecny, nieco świąteczny manicure, zapraszam!

1. Sukienka mini z siateczką
Jest to jeden z moich pierwszych zakupów. Brakowało mi w szafie czarnych obcisłych sukienek, dlatego się na nią skusiłam. Nie posiada żadnych wad, jest w stanie idealnym. 
Cena: 9,50 zł

2. Sukienka welurowa z wycięciami
Kolejnym, nieco spontanicznym zakupem była ta sukienka. Spodobała mi się głównie ze względu na te wycięcia i tak jakoś trafiła do mojego koszyczka. Nie ma wad, ale średnio się w niej czuję. Nie wiem czy nie powędruje dalej w świat :) 
Cena: 14,50 zł

3. Krótka welurowa sukienka
Kolejna welurowa pozycja. Swojego czasu nie przepadałam za ubraniami z tego materiału, ale jednak zaczynam się do niego przekonywać. Nie byłam do niej przekonana w 100%, ale wzięłam ją ze względu na niską cenę. Szczerze powiedziawszy to jeszcze nie wiem czy sobie ją zostawię :)
Cena: 1 zł

4. Czarna obcisła sukienka
Ah, jak ją zobaczyłam to nawet się nie zastanawiałam nad jej zakupem. Brakowało mi takiej sukienki wśród mojej kolekcji. Niestety jak się okazało jest dosyć krótka i przy chodzeniu podciąga się jeszcze bardziej... ale na jakąś domówkę przy stole będzie dobra :D
Cena: 1 zł

 5. Niebieska sukienka z ciekawym tyłem
Kolejna miłość od pierwszego wejrzenia. Zakochałam się w kolorze i pięknym tyłem. Jest obłędna, a cena? Do tego brak wad... No grzech nie wziąć! :D Jest to chyba mój ulubiony zakup, choć nieco ciasny... ;D 
Cena: 1 zł

***
A teraz czas na mój świąteczny manicure. Od razu zaznaczam, że dopiero raczkuję w tej kwestii, dlatego z pewnością zobaczycie sporo wad. Ja mimo to jestem z niego zadowolona. 
Do jego wykonania użyłam przede wszystkim naklejek, które nie mam zielonego pojęcia skąd mam, do tego lakier w odcieniu wiśni (GM08 Glamorous Eye) na dwa palce, brokatowy lakier w kolorze złotego różu (LS04 Queen's Pride) oraz brokatowy lakier w kolorze złota (LS03 Soft Glam) :) Lakiery pochodzą ze strony Born Pretty pracowało mi się z nimi bardzo dobrze, jestem przede wszystkim zakochana w tych brokatowych, dają genialny efekt. Polecam! :) 
***
A Wy często kupujecie w ciucholandach, czy jednak ich unikacie? ;) 

30 komentarzy:

  1. Genialne sukienki ♡ Ale na takiej figurze wszystko świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska sukienka bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękny manicure! <3 Najbardziej podobają mi się brokatowe różowe i złote paznokcie. <3 Sukienka z siateczką wydała mi się najfajniejsza.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta chabrowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twojej figurze to wszystko wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, które sukienki najbardziej Ci się podobają - najwięcej w nich zdjęć dodałaś :D Wszystkie bardzo mi się podobają i w tej szarej welurowej wyglądasz bardzo ładnie, takiej w swojej szafie nie masz, więc warto ją zachować ;) Poza tym, ta czarna z głębokim dekoltem na plecach jest rewelacyjna ;)
    Pazurki też śliczne, ten różowo-złowy, brokatowy lakier jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne łupy! Masz idealną figurę do takich sukienek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobycze...dawno już nie byłam w sh, trzeba się tam wybrać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie leżą te sukieneczki na Tobie :) na takiej figurze wszystko wygląda dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria kojarzy mi się z Ayuną, która parę miesięcy temu wymyśliła taką :D Fajnie, że do niej wróciłaś :) Już dawno nic nie kupowałam w takich sklepach, a kiedyś naprawdę lubiłam.
    1, 4 i 5 straaasznie mi się podobają :) I ładnie podkreślają Twoje kobiecie kształty:)
    Nie lubię welurowych rzeczy, ale przyznam, że te sukienki wyglądają całkiem nieźle. Skoro się w nich źle czujesz to niech wędrują:)
    Widzę tatuaż, bardzo Ci pasuje taki delikatny w tym miejscu :) Idealnie dopasowuje się w Twoje zdjęcia :D
    Piękne mazurki:) Brokatowe robią wrażenie!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty masz przepiękne włosy! <3 śliczne są te Twoje zdobycze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja:) Swietnie wygladasz. Sama musze zatem poszukac czy cos tam znajde:D A swoja droga to trafilam na fajny sklep. Zdecydowalabys sie na taka sukienke?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten blog. Będę tu na pewno wracać.

    OdpowiedzUsuń
  17. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdobycze. Sprawdzą się super podczas różnych okazji.

    OdpowiedzUsuń

Instagram