wtorek, 25 września 2018

Typowo jesienna stylizacja
+ krótki powrót do ciepłych dni

Do połowy września mogliśmy się cieszyć piękną, letnią pogodą. Jednak wszyscy wiedzieliśmy, że w końcu będziemy musieli się pożegnać ze słońcem i wysoką temperaturą... i niestety dosyć niedawno to nastąpiło. Nie wiem jak Wy, ale ja niesamowicie nad tym faktem ubolewam i już czekam na wiosnę, haha :D
Dzisiaj przychodzę do Was z luźną propozycją stylizacji, która idealnie nada się na zimne jesienne dni... A dodatkowo bluzką, która idealnie nadałaby się na letni czas, ale niestety dotarła do mnie za późno... Bluza i koszulka pochodzą ze sklepu Dresslily.

Zacznijmy od mojej ulubionej, jesiennej stylówki. Składa się ona z obszernej czarnej bluzy, która posiada od spodu polar, który zapewnia nam ciepło pomimo niskiej temperatury otoczenia. Dodatkowo znajduje się na niej genialny napis, który sprawia, że jest ona jeszcze lepsza! :D Do tego dołączyłam zwykłe granatowe legginsy, które wyglądam może i się nie wyróżniają, ale są niezwykle wygodne!

I tak jak obiecałam, bluzka idealna na ciepłe dni. Kolor czarny, ponownie motyw odkrytych ramion i ładnie odsłoniętych pleców. Czego mogę się przyczepić? Niestety słaby materiał i przede wszystkim za głęboki dekolt! :D

Dajcie znać, czy Wasza szafa jest już przygotowana na tegoroczną jesień, czy może dopiero ją kompletujecie! :) 

19 komentarzy:

  1. Piękna bluza i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to tylko chodzić w ciepłych bluzach, bo na dworze jest przeraźliwie zimno. Ostatnio chodziłam w krótkim rękawie i polarze/ kurtce, ale jutro ubieram bluzkę z długim rękawem. :D Czy ja dobrze widzę i przybył Ci nowy tatuaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień mnie zaskoczyła. Szukam jakiejś fajnej czapki;) A bluzeczka świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka :) Takie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na to, że zaczął się sezon, w którym jest mi wiecznie zimno, to zdecydowanie bardziej przemawia do mnie pierwsza stylizacja ;) Bluza świetna, napis jeszcze lepszy. Nie jest to raczej mój styl, więc na miasto bym w niej nie wyszła, ale ogrzać się takim misiem w domu to już co innego <3 Druga bluzka, sama w sobie, ładna, ale ja już jestem na takie za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już pod koniec sierpnia zawartość szafy została zmieniona na jesienną :D Nie lubię tej pory roku no ale co zrobić. Świetna bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio staram się unikać czarnych ubrań, ale Ty wyglądasz pięknie szczególnie w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień się zaczęła, więc u mnie nie może zabraknąć bluz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta bluza, lubię takie. :) Też już czekam na wiosnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje, ja juz z utęsknieniem czekam na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zamówienie, wspaniale że pojawiła się stylizacja! Bluza jest idealna, uwielbiam takie i sama mam kilka podobnych w szafie. To znaczy czarna bluza plus biały napis :) Co do bluzki, urocza ale faktycznie dekolt jest za głęboki :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje na jesień! Ja o dziwo na tę porę roku upatrzyłam sukienki. Ostatnio w sklepie z sukienkami modbis kupiłam ich kilka. Sprawdzają się u mnie zarówno w zimie, jak i na jesień. O dziwo o wiele lepiej niż w cieplejszą porę roku, np lato czy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezentuje się to połączenie

    OdpowiedzUsuń

Instagram