środa, 10 stycznia 2018

Sukienka w kolorze pudrowego różu
i niezbyt udany powrót do lata

Jak już wspominałam w którymś z poprzednich postów, w ostatnim czasie pokochałam sukienki i nawet niezbyt ładna pogoda nie przeszkadza mi w ich zakładaniu! Moja kolekcja ostatnio w szybkim tempie się powiększa. Dzisiaj chcę Wam pokazać sukienkę, a nawet dwie! Zapraszam :)

***

Oprócz zachwytu nad sukienką sweterkową jest też smutek nad drugą sukienką, która niestety okazała się być ze słabego materiału, a do tego jest duuużo za duża... :D

Lubicie sukienki? Tęsknicie już za latem? ;)

61 komentarzy:

  1. ładne sukienki a pędzle wyglądają na porządne

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy sukienka świetna :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/ciezkie-czasy-one-wracaja-pnk-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta pierwsza sukienka jest piękna! A z drugą nic nie da się zrobić ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tej drugiej sukienki, bo byłaby piękna. Wzór i krój ma cudny ;) Sweterkowa też bardzo mi się podoba, szczególnie ze względu na obłędny, mój ulubiony, pudrowy kolorek ;) Sama chętnie bym sobie taką sukienię kupiła, bo takiej mi w szafie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tej letniej sukienki - wygląda przepięknie na zdjęciach na stronie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na zdjęciach prezentuje się bardzo dobrze :)

      Usuń
  6. Sukienka jest genialna :) Co do drugiej, to szkoda jej :C

    Zapraszam :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga taka ładna, szkoda, że słaby materiał, bo mogłabyś ją oddać do krawca na zmniejszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z tym materiałem nie ma co sobie głowy zawracać :D

      Usuń
  8. Piękna różowa sukienka i super pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że druga sukienka kazała się bublem bo wygląda całkiem ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na stronie wygląda prześlicznie, na żywo też nie jest najgorzej - poza materiałem, w sumie to nawet mogłabym go przeboleć, ale niestety jeeest dużo za szeroka :/

      Usuń
  10. Z sukienkami muszę się przeprosić;)
    Fajna ta pierwsza!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sukienka extra! Pięknie ci w takim pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta różowa sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta różowa sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukienka zdecydowanie wygrywa. Niestety przy zakupach przez internet ciężko jest trafić idealnie z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przesłodko w tej różowej sukienezce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak przez pewien okres czasu nie lubiłam sukienek to teraz też kupuje je non stop!
    Ta różowa jest przepiękna i w pięknym kolorze :) Idealnie pasuje do Twojej urody ;)
    Szkoda, że druga okazała się za duża no i ze słabego materiału. Do mnie wczoraj przyszło zamówienie z ZAFUL i także materiału nie mogę pochwalić :/ Za to pozostałe dwie rzeczy są super, ale to dopiero niebawem u mnie ;p
    Pędzelki wyglądają magicznie oraz na porządne :)

    Poklikane - 26.49, 23.99, 12.49.

    I zgadzam się z Tobą. Ja też zdecydowanie tęsknię za latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chińskich sklepach różnie bywa z jakością, ale powiem szczerze, że zazwyczaj jestem zadowolona :D

      Usuń
    2. Oj tak zdecydowanie się z tym zgadzam. Ale przeważnie także jestem zadowolona :)

      Usuń
  17. Najbardziej podobaja mi sie pędzle <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sukienki, chociaż noszę je wyłącznie latem. :) Ta różowa jest urocza, świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze w tamtym roku nosiłam je tylko w lecie, teraz jednak to zmieniłam :D Co chyba odbiło się troszkę na moim zdrowiu :D

      Usuń
  19. Właśnie dzisiaj udało mi się upolować letnią sukienkę na wyprzedaży. To był interes życia. :) Pierwsza sukienka ma ładny kolor, szkoda, że z drugiej nie jesteś zadowolona, na stronce ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chodzić na promocje :D Ja w tym roku nie byłam na żadnej, bo zaciskam pasa :D

      Usuń
  20. Ta różowa sukieneczka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealny kolor tej pierwszej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że druga sukienka okazała się nie wypałem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak to bywa z zamawianiem ubrań przez internet, czasami trafiają się buble :D

      Usuń
  23. myślałam ostatnio nad tą różową sukienką, a pędzelki super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w sumie dawno już nie nosiłam sukienek na co dzień :P. Szkoda że 2 jest za duża, bo wygląda ładnie :/. Super pędzle.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś ich nie nosiłam na co dzień, ale teraz wszystko się zmieniło i bardzo to polubiłam :D

      Usuń
  25. Ta druga wygląda uroczo. Szkoda, że za duża :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega słodkie sukienki ❤
    A te pędzle wyglądają świetnie
    Pozdrawiam,
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle nie tylko wyglądają świetnie, ale są też świetnie wykonane :)

      Usuń
  27. Bardzo ładna ta różowa sukienka! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudrowa sukienka jest prześliczna! Od razu zwróciła moją uwagę.
    Nie przejmuj się drugą. Tak to jest z tymi z internetu, nie zawsze będą takie, jak to sobie wymarzymy;) Dlatego ja nie kupuję online, gdyż się boję... A może powinnam przełamać swój lęk?
    Zapraszam do siebie♥ -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś duże obawy jeżeli chodzi o zamawianie przez internet, ale bardzo to polubiłam :D Czasami trafiają się buble, ale zazwyczaj to same perełki :D

      Usuń
  29. Oh! Pędzelki moje ulubione. :D Piękne zdjęcia i świetne sukienki.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jest ta sukienka w kolorze pudrowego różu :*
    Te pędzelki miałam zamawiać, ale jakoś mi schodzi, muszę się w końcu zebrać, bo wyglądają nieziemsko :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Te pędzle to jakaś magia! Wyglądają nieziemsko, aż szkoda, że mam tak dużo innych :<

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana super kolorek ma ta sukienka:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. w dwóch sukienkach mnie zachwyciłaś - są piękne:). Szkoda, że ta druga jest za duża :(
    Miłego wieczoru ;*
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram