niedziela, 14 stycznia 2018

Personalizowany prezent na dzień Babci
MyGiftDna

Dzień babci zbliża się wielkimi krokami, został już tylko tydzień do 21.01! To już ostatnia chwila na kupienie jakiegoś prezentu naszej ukochanej babci. Dzisiaj pokażę Wam co ja w tym roku przygotowałam swojej babuni :) Zapraszam!

Na moim blogu bardzo wychwalam prezenty personalizowane, są wyjątkowe i niepowtarzalne. Dlatego tym razem postawiłam na ręcznik z imieniem mojej babci. Myślę, że to bardzo fajny i praktyczny upominek. Prezent zamówiłam na stronie MyGiftDna

Ręcznik wykonany jest w 100% z naturalnej bawełny! Więc chyba nie puszę pisać, że jest bardzo przyjemny w dotyku? ;) Kolor ecru, wymiary 70x140 cm, więc jest całkiem spory.
Haft powstał przy użyciu profesjonalnej hafciarki komputerowej. Jest dobrej jakości i wydaje się być trwałym :) 

Muszę też wspomnieć o bardzo szybkiej realizacji zamówienia. Z pewnością zamawiając produkt w poniedziałek, czy też wtorek, dostaniecie go do piątku. Ja czekałam jeden dzień roboczy :) Dodatkowo ręcznik przychodzi bardzo ładnie zapakowany, od razu nadaje się do wręczenia!

Na koniec chcę Wam jeszcze pokazać kilka innych propozycji na prezent ze strony MyGiftDna

Wy macie już gotowe prezenty? Znacie stronę MyGiftDna? ;)

40 komentarzy:

  1. Babcia z pewnością się ucieszy- moja lubi takie drobiazgi.
    xoxo, blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręcznik to na pewno ciekawszy pomysł niż kolejny kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta deska obrotowa jest fajna niestety bacia dostała inną pod choinkę więc poszukam czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep MyGiftDna ma tak szeroki asortyment, że z pewnością znajdziesz coś idealnego dla swojej babci :)

      Usuń
  4. super pomysły na prezenty :D bardzo mi się spodobały, szkoda jednak, że nie mam kogo nimi obdarować ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręcznik świetny :) Stronę znam - zawsze znajduję tam jakiś wyjątkowy prezent dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, uwielbiam tam zaglądać, bo wiem, że zawsze znajdę coś idealnego na daną okazję :D

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł na prezent, ja dziś idę do babci na przedwczesny dzień babci. MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty z tej strony ;) Kiedy pierwszy raz zamawiałam stamtąd paterę i dziennik dla koleżanki z okazji panieńskiego to obawiałam się, że rzeczy te będą kiepskiej jakości. Tak jakoś wyobrażałam sobie takie personalizowane prezenty. Ale jednak nie ;) Pozytywnie się zaskoczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny ręcznik , babcia się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ręcznik bardzo mi się spodobał :) Kubki tez fajne ;)



    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na prezent genialny :) Moja babcia byłaby zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. Ręcznik z imieniem ... szkoda, że ja już nie mam żyjącej babci - ani dziadka. ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ręcznik wygląda pięknie. Twoja babcia na pewno się ucieszy. :) Ja mam dopiero część prezentu- notesik w kwiaty z długopisem. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny prezent! Świetny pomysł na dzień babci na pewno będzie zachwycona :) wspaniały post i piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent na pewno babci się spodoba jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie prezenty, kilka lt temu kupiłam dl ababci taki ręczniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stronę znam :)
    Ręcznik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pewnie upiekę dla mojej Babci ciasteczka i kupię ładny bukiet kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie praktyczne prezenty są najlepsze :)
    Ten ręcznik wygląda jak mega milutki kocyk! Napis dodaje mu uroku :)
    Aj przesyłka bardzo zachęcająca ;)
    Pozostałe propozycje również mi się spodobały :)
    Ja jeszcze nie wiem, co kupić/dać mojej babci...

    OdpowiedzUsuń
  19. Spersonalizowane prezenty to naprawdę dobry pomysł!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ręcznik jest przepiękny, sama kupiłam taki siostrze na urodziny :) Zapraszam na mojego bloga, do wzięcia udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły na prezent! Chyba wybrałabym ten kompocik :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Spersonalizowany prezent to zawsze świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe pomysły na prezenty, spersonalizowane prezenty zawsze mają w sobie coś niezwykłego. Ja wychodzę z z założenia, że są one bardziej dodatkiem do prezentu niż głównym podarunkiem. Osobiście dla naszych dziadków robimy zakupy tutaj i do tego dorzucamy jakiś mały samodzielnie robiony upominek

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma idealnego prezentu dla babci. Wszystko zależy od tego jaką osobą jest nasza babcia. Jednej babci przyda się książka innej bardziej ekstremalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wykonany prezent. Te spersonalizowane są najlepiej zapamiętywane, z tego względu, że są bardziej angażujące. Widać że ktoś włożył w to pracę i chciał obdarować kogoś do kogo taki podarunek będzie pasował idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zawsze wybór personalizowanego prezentu jest konieczne. Moja babcia uwielbia czytać - dlatego też na większość okazji kupuję jej książki. Zazwyczaj, są one dostępne w ofercie księgarni https://www.ravelo.pl/edipresse-polska,a222382.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja babcia też lubi dostawać takie prezenty :) Ja od siebie dodałabym jeszcze jej ulubioną herbatę lub kawę w spersonalizowanym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł :) Ja właśnie szukam prezentu dla dziadków. Chcę kupić im balkonik (klik - coś takiego). Do tego chyba zrobię coś sama od siebie :) To powinien być najlepszy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  29. A co sądzicie o propozycjach ze sklepu https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html Jeśli mam być szczera, to kilka rzeczy już wpadło mi w oko i zastanawiam się nad ich zakupem :) Tym bardziej że ceny nie są wygorowane, a to dla mnie raczej dość ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy pomysł taki ręczniczek :) Choć ja mojej babci planuję kupić jakieś obuwie domowe, tym bardziej że w sklepie https://butymodne.pl/ fajny wybór mają i najchętniej to dwie pary od razu bym zamówiła. Ale muszę się zdecydować na jedną

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem nic nie zastąpi codziennych kontaktów z dziadkami, to jest najcenniejsze. Oczywiście prezenty też są bardzo miłe. Można tak jak młodsi coś samemu zrobić lub po prostu kupić coś ciekawego. Ja takie różne fajne rzeczy na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow znalazłam. Myślę o eleganckich szklankach i dzbanku do herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotoprezenty zamawiam np. tutaj https://www.fotoprint.pl/

    Mają w ofercie kubki, puzzle, koszulki czy maskotki. Można edytować i wybierać własne wzory i kolory.

    Polecam!

    Super blog :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram