Ostatni post "5 filmów o..." został miło przyjęty, więc dzisiaj postanowiłam zrobić kolejny, jednak tym razem 5 filmów animowanych! :)
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam filmy animowane, mogłabym je oglądać i oglądać! Nie dość, że oglądając je można się uśmiać, to jeszcze mają morał. Moim zdaniem czasem bajki są bardziej wartościowe niż niejeden film :) A Wy jak uważacie?
1. Król Lew
"Targany niesłusznymi wyrzutami sumienia po śmierci ojca mały lew Simba
skazuje się na wygnanie rezygnując z przynależnego mu miejsca na czele
stada."
Bajka mojego dzieciństwa, którą do tej pory uwielbiam! Czasami smutna, a czasami śmieszna - taka przeplatanka :)
2.Krudowie
"Do prehistorycznego świata przybywa geniusz z rewolucyjnym wynalazkiem, jakim jest... ogień."
Pełny humoru film animowany, nie tylko dla młodszych widzów! Jeżeli jeszcze nie widziałyście, to jak najbardziej polecam :) Ja czekam na drugą część.
3. Kraina Lodu
"Kiedy posiadająca moc kontroli nad śniegiem i lodem Elsa sprowadza srogą
zimę na swoje królestwo, Anna wyrusza w podróż, aby odszukać siostrę
oraz zakończyć pogodowe anomalie."
Wielki hit! Nawet jeżeli jeszcze nie oglądałyście, to z pewnością sporo o nim słyszałyście :) Ja jak najbardziej polecam, chociażby ze względu na Olafa - bałwana i Svena - renifera (przyznaję, to ich najbardziej polubiłam).
4. W głowie się nie mieści
"Życiem Riley kieruje 5 emocji: Radość, Strach, Gniew, Odraza i Smutek.
Pozostałe próbują zakłócić pierwszą, gdy przeprowadza się z rodzicami do
San Francisco."
Kolejna bajka, którą warto obejrzeć! Zabawne "cośki" w formie emocji :D
5. Zwierzogród
"Nick Bajer – żyjący z drobnych przekrętów szczwany lis, i Judy Hops –
pierwszy w historii królik zatrudniony w policji, łączą siły, by
rozwiązać pewną kryminalną zagadkę."
Pokazuje, że warto dążyć do celu, nawet wtedy gdy wszyscy dookoła mówią, że Ci się nie uda. Pełna humoru, a z trafiającym przesłaniem. Polecam! :)
Źródło: KLIK
W tym zestawieniu to już tyle, napiszcie, czy oglądałyście któryś z wymienionych przeze mnie filmów animowanych. Jakie są Wasze odczucia? Podobały Wam się? :)
Oglądałam wszystkie te filmy, oprócz ,,W głowie się nie mieści" i naprawdę wszystkie je uwielbiam :) Są naprawdę godne polecenia :)
OdpowiedzUsuńW takim razie polecam obejrzeć :D
UsuńUwielbiam filmy animowane, w głowie się nie mieści jest świetny <3
OdpowiedzUsuńJa również je uwielbiam! :)
UsuńUwielbiam Krainę lodu :3
OdpowiedzUsuńagnieszkaa-es.blogspot.com
Może trudno w to uwierzyć, ale nie obejrzałam żadnego filmu w całości XDD
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
http://czarny-kotyszek.blogspot.com/
Jak to?! :D
UsuńKról Lew - klasyka. Krainy Lodu nigdy nie widziałam. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
retromoderna.pl
No to jestem zaskoczona! :D
UsuńOglądałam Króla Lwa i Krainę Lodu, uwielbiam filmy animowane <3
OdpowiedzUsuńobserwuję :)
ulciiakblog [klik]
Ja również je lubię! :)
Usuńsuper filmy wybrane! osobiście, mimo tego, że mam 15 lat- niektore filmy animowane współczesne jak i te troche starsze dalej mnie śmieszą i są wręcz urocze ;) zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com
OdpowiedzUsuńMnie też nadal śmieszą :D
UsuńMoi ulubieńcy z twojej listy to kraina lodu i król lew. Do listy dodałabym też Potwory i spółka, Odlot albo chociaż Toy Story!
OdpowiedzUsuńJull.pl - klik!
Oczywiście! To jest tylko top 5, spokojnie mogłabym wymienić 15 :D Myślę, że powstanie druga część tego postu :)
UsuńCześć! Mimo, że mam 24 lata, nadal bardzo lubię tego typu filmy animowane. Uważam, że nie są tylko dla dzieci, ale też dla dorosłych. Śmieszą, wzruszają, najczęściej mają bardzo mądry morał. Króla Lwa znam na pamięć, to hit mojego dzieciństwa :) A najbardziej interesuje mnie Zwierzogród, bo to jest nowość i jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, a widziałam bardzo pozytywne recenzje.
OdpowiedzUsuńBardzo lubię posty tego typu :) Więc w miarę możliwości i chęci - kontynuuj je.
Zapraszam też do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com
Pozdrawiam!
Niektóre z tych filmów animowanych są naprawdę świetne :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ♥,
yudemere
Polecam jeszcze bajkę 'Kurczak Mały', powinna Ci się spodobać :)
OdpowiedzUsuńWidziałam już! Podobała mi się :)
UsuńWszystkie uwielbiam! ;D
OdpowiedzUsuńZapraszam:
unnormall.blogspot.com
Nr 1 i 3 to moje ulubione <3
OdpowiedzUsuńZapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)
Nie oglądałam żadnego :D
OdpowiedzUsuńhttp://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html
No to mnie zaskoczyłaś! :D
UsuńJedyny, którego nie oglądałam to Zwierzogród. Będę musiała nadrobić zaległości :)
OdpowiedzUsuńKaktusowy Sad KLIK
czasami lubię oglądać takie filmy :D
OdpowiedzUsuńzapraszam do mnie:
ewamaliszewskaoff.blogspot.com
Oglądałam wszystkie:)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
http://caro-say-hello.blogspot.com/
Z tej listy widziałam tylko "Króla Lwa" :) Fajny blog, na pewno wrócę!
OdpowiedzUsuńUwielbiam bajki <3 Oglądałam wszystkie. Zdecydowanie moja ulubiona "Kraina lodu" - oglądałam 6 razy :D
OdpowiedzUsuńFajne są te bajki ! <3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam cieplutko.
stay-possitive.blogspot.com
Hej! :) Pomimo, że jestem już studentką uwielbiam Krainę Lodu. Czasami potrafię słuchać "Mam tę moc" w różnych językach ;) Dziękuję za obserwację i odwiedziny. Ja też obserwuję - dopiero teraz, bo wcześniej wyskakiwał mi błąd, a teraz jest już wszystko ok ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com
"kraina lodu" oraz "W głowię się nie mieści to moje ulubieńce, bardzo lubie ogladać kreskówki a najbardziej Scooby-doo!
OdpowiedzUsuń---
http://styluliczny.blogspot.com
Znam jedynie "Króla Lwa" :)
OdpowiedzUsuń"Król Lew" to również bajka mojego dzieciństwa. :3
OdpowiedzUsuńKról lew najlepszy <3
OdpowiedzUsuńNa 'Zwierzogród' chciałam iść do kina, ale jakoś mi to umknęło. 'W głowie się nie mieści' oglądałam i bardzo mi się spodobało. A 'Król lew' to basic wśród filmów animowanych :)
OdpowiedzUsuń>FOXYDIET<
król lew najlepsze <3
OdpowiedzUsuńPolecam animację Krudowie :D Bardzo ciekawa i fajnie się ogląda.
OdpowiedzUsuńsuper zestawienie! <3
OdpowiedzUsuń