czwartek, 21 lipca 2016

5 filmów animowanych #1

Witam Was w kolejnym poście! :)
Ostatni post "5 filmów o..." został miło przyjęty, więc dzisiaj postanowiłam zrobić kolejny, jednak tym razem 5 filmów animowanych! :)



Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam filmy animowane, mogłabym je oglądać i oglądać! Nie dość, że oglądając je można się uśmiać, to jeszcze mają morał. Moim zdaniem czasem bajki są bardziej wartościowe niż niejeden film :) A Wy jak uważacie?


1. Król Lew 
"Targany niesłusznymi wyrzutami sumienia po śmierci ojca mały lew Simba skazuje się na wygnanie rezygnując z przynależnego mu miejsca na czele stada."

Bajka mojego dzieciństwa, którą do tej pory uwielbiam! Czasami smutna, a czasami śmieszna - taka przeplatanka :)

2.Krudowie 
"Do prehistorycznego świata przybywa geniusz z rewolucyjnym wynalazkiem, jakim jest... ogień."

Pełny humoru film animowany, nie tylko dla młodszych widzów! Jeżeli jeszcze nie widziałyście, to jak najbardziej polecam :) Ja czekam na drugą część.

3. Kraina Lodu 
"Kiedy posiadająca moc kontroli nad śniegiem i lodem Elsa sprowadza srogą zimę na swoje królestwo, Anna wyrusza w podróż, aby odszukać siostrę oraz zakończyć pogodowe anomalie."

Wielki hit! Nawet jeżeli jeszcze nie oglądałyście, to z pewnością sporo o nim słyszałyście :) Ja jak najbardziej polecam, chociażby ze względu na Olafa - bałwana i Svena - renifera (przyznaję, to ich najbardziej polubiłam).

4. W głowie się nie mieści
"Życiem Riley kieruje 5 emocji: Radość, Strach, Gniew, Odraza i Smutek. Pozostałe próbują zakłócić pierwszą, gdy przeprowadza się z rodzicami do San Francisco."

Kolejna bajka, którą warto obejrzeć! Zabawne "cośki" w formie emocji :D

5. Zwierzogród
"Nick Bajer – żyjący z drobnych przekrętów szczwany lis, i Judy Hops – pierwszy w historii królik zatrudniony w policji, łączą siły, by rozwiązać pewną kryminalną zagadkę."

Pokazuje, że warto dążyć do celu, nawet wtedy gdy wszyscy dookoła mówią, że Ci się nie uda. Pełna humoru, a z trafiającym przesłaniem. Polecam! :)

Źródło: KLIK

W tym zestawieniu to już tyle, napiszcie, czy oglądałyście któryś z wymienionych przeze mnie filmów animowanych. Jakie są Wasze odczucia? Podobały Wam się? :)

38 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie te filmy, oprócz ,,W głowie się nie mieści" i naprawdę wszystkie je uwielbiam :) Są naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam filmy animowane, w głowie się nie mieści jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może trudno w to uwierzyć, ale nie obejrzałam żadnego filmu w całości XDD
    Pozdrawiam!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Król Lew - klasyka. Krainy Lodu nigdy nie widziałam. ;)

    Pozdrawiam :)
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Króla Lwa i Krainę Lodu, uwielbiam filmy animowane <3
    obserwuję :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. super filmy wybrane! osobiście, mimo tego, że mam 15 lat- niektore filmy animowane współczesne jak i te troche starsze dalej mnie śmieszą i są wręcz urocze ;) zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi ulubieńcy z twojej listy to kraina lodu i król lew. Do listy dodałabym też Potwory i spółka, Odlot albo chociaż Toy Story!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! To jest tylko top 5, spokojnie mogłabym wymienić 15 :D Myślę, że powstanie druga część tego postu :)

      Usuń
  8. Cześć! Mimo, że mam 24 lata, nadal bardzo lubię tego typu filmy animowane. Uważam, że nie są tylko dla dzieci, ale też dla dorosłych. Śmieszą, wzruszają, najczęściej mają bardzo mądry morał. Króla Lwa znam na pamięć, to hit mojego dzieciństwa :) A najbardziej interesuje mnie Zwierzogród, bo to jest nowość i jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, a widziałam bardzo pozytywne recenzje.
    Bardzo lubię posty tego typu :) Więc w miarę możliwości i chęci - kontynuuj je.
    Zapraszam też do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre z tych filmów animowanych są naprawdę świetne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam jeszcze bajkę 'Kurczak Mały', powinna Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie uwielbiam! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 1 i 3 to moje ulubione <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyny, którego nie oglądałam to Zwierzogród. Będę musiała nadrobić zaległości :)
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. czasami lubię oglądać takie filmy :D

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam wszystkie:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej listy widziałam tylko "Króla Lwa" :) Fajny blog, na pewno wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bajki <3 Oglądałam wszystkie. Zdecydowanie moja ulubiona "Kraina lodu" - oglądałam 6 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :) Pomimo, że jestem już studentką uwielbiam Krainę Lodu. Czasami potrafię słuchać "Mam tę moc" w różnych językach ;) Dziękuję za obserwację i odwiedziny. Ja też obserwuję - dopiero teraz, bo wcześniej wyskakiwał mi błąd, a teraz jest już wszystko ok ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. "kraina lodu" oraz "W głowię się nie mieści to moje ulubieńce, bardzo lubie ogladać kreskówki a najbardziej Scooby-doo!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "Król Lew" to również bajka mojego dzieciństwa. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Na 'Zwierzogród' chciałam iść do kina, ale jakoś mi to umknęło. 'W głowie się nie mieści' oglądałam i bardzo mi się spodobało. A 'Król lew' to basic wśród filmów animowanych :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam animację Krudowie :D Bardzo ciekawa i fajnie się ogląda.

    OdpowiedzUsuń

Instagram