czwartek, 18 listopada 2021

Filmy, które chcę obejrzeć
w najbliższym czasie

 Czy Wy też czasami macie tak, że nachodzi Was ochota na obejrzenie filmu, ale nie wiecie dokładnie na jaki... I zaczynacie szukać czegoś ciekawego, ale ostatecznie nic nie wzbudza w Was "tego czegoś" i porzucacie poszukiwania, a wraz z tym i oglądanie filmu? Ja tak mam bardzo często!
Dlatego znalazłam na to całkiem niezły sposób. Stworzyłam sobie listę filmów, które chcę obejrzeć w najbliższym czasie. Kiedy nachodzi mnie ochota na film to otwieram listę i wybieram któryś z filmów.
 
Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma filmami, które znajdują się obecnie na mojej liście do obejrzenia. Może komuś coś przypadnie do gustu i również postanowi obejrzeć. Dajcie koniecznie znać! :)

***
Ostatnio natknęłam się na stronę vawnik.com. Jest to strona firmy, która oferuje  kompleksowe usługi z zakresu renowacji posadzek przemysłowych. Jeżeli więc akurat potrzebujecie danych usług, to śmiało wchodźcie na stronę, kontaktujcie się i pytajcie. Może akurat firma wzbudzi w Was przekonanie i zdecydujecie się na owocną współpracę.
***


1. Censor

Enid, skrupulatna cenzorka, której zadaniem jest wycięcie najbrutalniejszych scen z filmów, powoli zatraca się w wyimaginowanych obrazach, które stają się jej rzeczywistością.

 

2. Pukanie

Molly zaczyna życie od początku. Właśnie została wypisana ze szpitala psychiatrycznego, dostała nowe mieszkanie w budynku komunalnym i chce odciąć się od traumatycznych wydarzeń z przeszłości. Lecz już pierwszej nocy kobieta słyszy natarczywe stukanie dochodzące ze ścian. Ani sąsiedzi, ani dozorca nie wiedzą, o co chodzi, policja ignoruje kolejne wezwania, tymczasem Molly zaczyna słyszeć również głos kobiety błagającej o pomoc. "Pukanie" to stylowe połączenie thrillera psychologicznego i niezależnego horroru, w którym napięcie jest efektem umiejętnie budowanej atmosfery osaczenia i niepewności. Czy to, co słyszy Molly, dzieje się tylko w jej wyobraźni? A może padła – zarówno ona, jak i tajemnicza kobieta wzywająca pomocy – ofiarą zmowy otaczających ją mężczyzn?

 

3. Dom nocny

Owdowiała kobieta zaczyna odkrywać niepokojące sekrety swojego niedawno zmarłego męża.

4. Kiedy śpisz
Kyeong-min mieszka sama. Pewnego dnia odkrywa, że ktoś włamał się do jej domu.

 

To są 4 filmy, które mam zamiar obejrzeć już niedługo. Dajcie znać, czy któryś z nich Was zainteresował :)  Opisy filmów pochodzą z filmweb.pl


12 komentarzy:

  1. Miałam iść na nowego Bonda, ale jakoś mi tak czas zleciał, że nie wiem, czy jeszcze grają w kinach;) W planach mam nową odsłonę Matrixa. Ja z tych, którzy pamietają premierę pierwszej części;)))
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak książka dobrze zapowiada się już z opisu to zawsze jest warta przeczytania, na pewno skorzystam z polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem kino maniaczką, kocham filmy i ten inny świat i fantazję reżyserów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę nadrobić oglądanie. Fajnie,że trafiłem na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię po ciężkim dniu obejrzeć na kanapie jakiś dobry film, taka forma relaksu.

    OdpowiedzUsuń

Instagram