piątek, 18 czerwca 2021

3 ostatnio obejrzane filmy
i krótka opinia


Jak wiecie jestem wielką kinomaniaczką. Co prawda odkąd poszłam do pracy mam sporo mniej czasu na oglądanie, jednak nadal go znajduję! W ostatnim czasie obejrzałam dosłownie kilka ekranizacji, jednak postanowiłam, że przyjdę do Was z krótką recenzją 3 ostatnio obejrzanych. Zapraszam więc do czytania!

Ps. jeżeli szukacie sprawdzonej strony, na której znajdziecie sporo fajnych, modnych ubrań, a także czegoś oryginalnego, to polecam zajrzeć na tę stronę https://royal-shop.pl/odziez-damska/bluzy-damskie/tommy-hilfiger. Wybór jest ogromny, a ceny całkiem przystępne. Opinie o sklepie znajdziecie w internecie. Myślę, że warto zainteresować się tą stroną. Dajcie znać co o niej sądzicie. Może mieliście okazję z niej coś zamawiać?

1. Spirala: Nowy rozdział serii Piła

Pozostający od lat w cieniu swego słynnego ojca, weterana wydziału zabójstw, detektyw Ezekiel „Zeke” Banks i jego nowy policyjny partner prowadzą śledztwo w sprawie sadystycznych morderstw, które przypominają serię krwawych zbrodni sprzed lat. Przekonany o swojej przenikliwości Zeke, nie zdaje sobie sprawy, że krok po kroku daje się wciągnąć w wyszukaną i przemyślaną grę. W szalonym umyśle mordercy zrodził się plan tak okrutny, że nawet policyjni weterani nie wyobrażają sobie tego, co nadchodzi…

Piłę pamiętam z dzieciństwa, jak oglądałam ją ze starszym bratem bez wiedzy rodziców. Było to naprawdę mocne kino. Bardzo miło wspominam tamten czas. Dlatego też bez większego zastanowienia postanowiłam obejrzeć film nawiązujący do tamtej serii.
Moje odczucia po obejrzeniu są mocno mieszane. Historia mocno przewidywalna, właściwie po pół godziny wiadomo jest kto zabija. Film zleciał bardzo szybko, ale bez żadnego "wow".
Moja ocena: 5/10

2. Cruella

Historia o buntowniczych początkach jednej z najbardziej znanych i genialnych postaci, legendarnej Cruelli de Mon.
Myślę, że każdy z nas zna (albo przynajmniej słyszał) o bajce "101 dalmatyńczyków", a także złej Cruelli de Mon, która ciągle "polowała" na psiaki.
Ostatnio wyszła ekranizacja opisująca losy tej postaci. W filmie dokładnie jest pokazana przemiana w czarny charakter. Została też wyjaśniona jej obsesja na punkcie dalmatyńczyków...
Film bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, jest zabawny, nieco głupkowaty, ale przy tym daje naprawdę fajną zabawę. Polecam serdecznie osobom, które lubią filmy o czarnych charakterach.
Moja ocena: 7/10

3. The Tunnel


Ekipa telewizyjna schodzi do opuszczonego tunelu metra, aby poznać jego tajemnicę.

Ten film miał spory potencjał. Zamysł świetny, mógł z tego wyjść naprawdę dobry horror. A niestety wyszła klapa. Totalnie irracjonalny i przede wszystkim nudny. Zmarnowana godzina... Ogólnie, to nie polecam :D
Moja ocena: 2/10


Oglądaliście któryś z tych filmów? Jakie są wasze opinie na ich temat? ;)

4 komentarze:

Instagram