wtorek, 2 marca 2021

Jak znaleźć się na początku wyszukiwań?
Pozycjonowanie stron

Jak znaleźć się na początku wyszukiwań użytkowników? To pytanie stawia sobie bardzo wiele osób tworzących w internecie. Są to blogerzy, sklepy intrnetowe, a nawet influencerzy. Początkujące osoby szukają odpowiedzi w przeglądarkach internetowych, a Ci, którzy są już na rynku dłużej - u profesjonalistów zajmujących się tym. 

Jakiś czas temu natknęłam się na stronę, która pomaga ludziom w pozycjonowaniu ich stron. Byłam zaintrygowana, czy to rzeczywiście działa, więc zabrałam się za czytanie opinii i według nich, jest to zdecydowanie skuteczna metoda. Mowa o stronie Afterweb, dzięki nim strony nieznane potrafią nagle trafić na pierwszy wynik listy, zaskakujące ale prawdziwe. Podsumowując, aby nasza strona była na wysokiej pozycji wystarczy... Napisać maila? Na to wygląda. Wiele osób chwali sobie działania tej firmy, więc z pewnością wywiązuje się ze swoich zapewnień.

Dajcie znać, czy korzystaliście z takich usług :) Ja kiedyś dosyć mocno zastanawiałam się nad inwestycją w pozycjonowanie, jednak ostatecznie jakoś zrezygnowałam z tego pomysłu. Może kiedyś się skuszę :) 

1 komentarz:

  1. Temat ważny i na czasie. Nigdy nie korzystałam z tego typu usług.

    OdpowiedzUsuń

Instagram