niedziela, 3 stycznia 2021

Recenzja książki
"After 2.
Już nie wiem, kim bez ciebie jestem"
Anna Todd



***

Największy FENOMEN książkowy ostatnich lat!
Powieść, która doczekała się MILIARDA odsłon w serwisie Wattpad.
Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się PRZED POZNANIEM HARDINA, i na to, co zdarzyło się PÓŹNIEJ.
Kiedy wydawało się już, że ich związek wkracza na nowy etap, Tessa dowiaduje się, co naprawdę kierowało Hardinem na początku ich znajomości. Takiego okrucieństwa Tessa nie może wybaczyć nawet jemu. Aby o nim zapomnieć, rzuca się w wir pracy.
Ale Hardin nie ma zamiaru się poddać…
Czy Tessa jest w stanie mu wybaczyć?
I – co ważniejsze – czy Hardin jest w stanie się zmienić?

After 2. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem otrzymana z Taniejksiazki.pl to drugi tom serii "After". Zarówno pierwsza jak i druga część doczekała się ekranizacji. Przed obejrzeniem kontynuacji losów Tessy i Hardina postanowiłam sięgnąć po książkę. Jakie są moje wrażenia? 

Pierwsza część tej powieści była typową historią dla nastolatków z elementami erotycznymi. Tym razem nie było inaczej. Autorka nadal utrzymuje pewien schemat - kłótnie, rozstanie, seks, powrót. Przez pewien czas ten schemat może wydawać się nawet fajny, ciekawy, ale po kilku podobnych sytuacjach ma się tego po dziurki w nosie. 

Na plus zasługuje umiejętność autorki, która świetnie radzi sobie z opisywaniem uczuć bohaterów. Nie zawsze były one wprost przedstawione, a jednak czytelnik sam może wywnioskować jak jest. Minusem natomiast jest tendencja autorki do wprowadzania długich, zdecydowanie za długich opisów, które po prostu nudzą. Być może nastolatki odnajdą się w tym i będą zachwycone, mnie jednak to irytowało i nudziło. 

Trzeba przyznać, że rozterki bohaterów są całkiem ciekawe. Nie będę kłamała, wielokrotnie byłam ciekawa jak dalej potoczą się losy. Dodatkowo zakończenie jest kolejną niewiadomą, która zachęca do sięgnięcia po kolejny tom. Ja jednak nie do końca jestem pewna, czy po niego sięgnę. 
Seria "After" jest dosyć długa. Każdy tom liczy sobie ogrom stron, które nie zawsze czyta się szybko i przyjemnie. Pojawia się wiele chwil znużenia, a także irytacji na zachowanie bohaterów.  

Wydaje mi się, że mogłam lepiej wykorzystać świąteczny czas i przeczytać inną, ciekawszą książkę, która porwałaby mnie bez końca. Natomiast ta pozycja jest typowym średniaczkiem, który nieco rozczarowuje. Podejrzewam, że po kontynuację tej serii sięgną największe fanki tych bohaterów i ich historii... 
Więcej książek dla kobiet w popularnej księgarni internetowej


Tytuł oryginalny: After We Collided
Data wydania: 24 sierpnia 2020
Ilość stron: 771
Wydawnictwo: Znak

Czytaliście poprzedni tom serii "After"? Macie zamiar sięgnąć po ten? ;)

2 komentarze:

  1. Mnie niesamowicie zaciekawiła książka o relacjach w związkach z której dowiedziałem się jak odzyskać kobietę.

    OdpowiedzUsuń

Instagram