czwartek, 22 października 2020

Recenzja książki
"Up in Smoke."
T.M.Frazier


***

"Pragniesz bólu? Dam ci go. Pragniesz przyjemności? Na nią musisz zasłużyć.
Jestem mężczyzną bez sumienia. Morduję i wprowadzam zamęt, ale jestem najlepszy w tym co robię. Frankie miała być prostym zleceniem. Sposobem na wykurzenie jej ojca z kryjówki. Tylko okazało się, że nie ma nic prostego w tej dziewczynie. Ani w jej tajemnicach"

Up in Smoke otrzymana z Taniejksiazki.pl to 8 tom serii "The King". T.M Frazier podbiła tym cyklem serca ogromnej rzeszy kobiet. Jest to seria niezwykle gorąca i pełna akcji. Ja zdecydowanie należę do grona jej fanek, jest to jeden z niewielu książkowych "tasiemców", po który sięgam z wielką chęcią i nigdy się nie zawodzę! 

Smoke zawsze był postacią, o której chciałam przeczytać oddzielną powieść, która opowiedziałaby jego historię. No i w końcu się doczekałam. Smoke jest dużym facetem, dla którego zabójstwo nie jest niczym niezwykłym... zwykła robota. Na pierwszy rzut oka wydaje się być kimś bez skrupułów i uczuć... Jednak gdzieś w głębi tego wielkiego ciała skrywa się facet, który tęskni, odczuwa ból i smutek. 
Frankie jest dziewczyną, która nie do końca jest osobą, za którą się podaje... Losy bohaterów krzyżują się w niezbyt przyjaznych okolicznościach... Smoke porywa dziewczynę i jasno określa, że niedługo zginie...

Książka przedstawia losy Frankie i Smoke'a. Jesteśmy świadkami wzlotów i upadków, nieco niecodziennej, a także nieco toksycznej relacji. Początkowo jako porywacz - porwana, jednak z czasem ten podział zaczyna się zacierać.
Przyznam się szczerze, że ta powieść wywoływała we mnie różne emocje, raz czułam napięcie, raz szczęście, radość, a jeszcze innym razem smutek. Już pierwszy rozdział rozwiązuje worek emocji, czytając go było mi niezwykle smutno, chociaż odczuwałam też w pewnym stopniu złość... 

Autorka zdecydowanie mnie nie zawiodła, napisała kolejną historię, po którą chce się sięgać. Powieść pełna jest emocji, a dodatkowo styl jej napisania jest niezwykle przyjemny w odbiorze. Losy bohaterów są ciekawe i w trakcie czytania stale pojawia się pytanie "co będzie dalej?". 
Jeżeli dobrze się orientuję, to mają się pojawić kolejne części tego cyklu, i pewnie Was nie zaskoczę, jak napiszę, że zdecydowanie po nie sięgnę - i to z ogromną przyjemnością! 
Polecam zarówno ten tom jak i wszystkie poprzednie! 

Data wydania: 16 września 2020 
Ilość stron: 392 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Mieliście okazję poznać twórczość tej autorki? Czytaliście jakąś książkę z tej serii? ;)

6 komentarzy:

  1. Muszę sprawdzić czy są w mojej bibliotece książki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moje klimaty. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wolę mroczniejsze klimaty książkowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że to idealna pozycja na jeden wieczór, ot, dla relaksu. Lubię takie książki. Będę mieć na uwadze!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka robi wrażenie :)
    Myślę, że mogłabym się skusić, ale chyba warto byłoby zacząć najpierw od pierwszej części ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram