piątek, 9 października 2020

Prezent na każdą okazję?
Gdzie i co kupić



Nie tak dawno świętowaliśmy (no może nie wszyscy) dzień chłopaka. Jak co roku stanęłam przed sporym dylematem co mogę kupić mojemu lubemu. Ostatecznie postawiłam na zestaw typowego faceta - piwo + chipsy. Skromnie, ale użytecznie. Tym razem poszłam na łatwiznę, ale już za lekko ponad dwa miesiące zaczną się większe dylematy co do prezentów. Święta, kolejna rocznica rodziców... 
Dosyć szybko zaczęłam się zastanawiać co mogłabym sprawić rodzince, bo zawsze zostawiałam to na ostatnią chwilę i nic dobrego z tego nie wychodziło... I takim sposobem trafiłam ostatnio na stronę Murrano

Od razu w oczy rzuca się spory wybór kategorii. Znajdziecie tam między innymi złotą i srebrną biżuterię, albumy na zdjęcia, koszulki, a nawet kubki termiczne. Na początku może być ciężko zdecydować się co może się okazać strzałem w dziesiątkę dla naszego krewnego, czy chłopaka. Wtedy z pomocą przychodzi sortowanie produktów według pokrewności, zawodu lub hobby osoby, którą planujemy obdarować. Moim zdaniem jest to duże ułatwienie i zaoszczędzenie czasu klienta, który szukając prezentu dla brata nie będzie musiał przerzucać setki stron z biżuterią kobiecą :) 

Moja siostra wychodzi w przyszłym roku za mąż, nie omieszkałam więc zajrzeć w kategorię "ślub", żeby sprawdzić czy znajdę tam coś ciekawego. Muszę przyznać, że wybór jest spory, jednak od razu w oczy rzucił mi się personalizowany korkołap, genialny pomysł na prezent dla pary, którą można określić mianem koneserów win. 


(źródło zdjęcia: Murrano.pl) 

A Wy myślicie już nad prezentami na święta? Czy nadal jest to dla Was jeszcze zbyt odległy termin? ;) 

3 komentarze:

  1. Na pewno zajrzę na stronę. Też potrzebuję takich inspiracji prezentowych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem zaglądam na tę stronę. Można tam znaleźć ciekawe i niebanalne prezenty. Wszystko zależy od tego, kogo chcemy obdarować. Dla najbardziej wymagających najlepiej kupić voucher do ulubionego sklepu. Nie ma wtedy obaw, że nie trafimy z prezentem. Jednak strona jak najbardziej godna polecenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że przede wszystkim powinno się skupić na tym, by zapewnić obdarowanej osobie maksymalną radość i zadowolenie. Nie ma co ukrywać, że dla dziecka warto wziąć pod uwagę takie meble jak https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-krzywy-daszek-albi bo one wypadają w tym temacie świetnie. To ważna rzecz, miejcie to na uwadze już w tym momencie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram