czwartek, 15 października 2020

Moje nowości
ubraniowe

Dawno na blogu nie było żadnych wpisów modowych. Postanowiłam to zmienić! Dzisiaj przychodzę do Was z małym haulem zakupowym. Zapraszam do oglądania i komentowania :)

1. Szara sweterkowa sukienka z paskiem 
Sukienkę zamówiłam przez internet. Na żywo okazało się, że materiał nie jest taki jakiego się spodziewałam... Jest dosyć sztywny i nie układa się jakoś fenomenalnie. Duży plus za pasek, bo można się nim ścisnąć w talii i wyglądać całkiem dobrze, chociaż dół układa się wtedy jak bombka... Zdecydowanie powędruje dalej w świat :) 

2. Okulary korekcyjne 
Do zakupu drugich okularów przymierzałam się dosyć długo. Ceny w naszych polskich salonach są kosmiczne. Dlatego skuszona opiniami okularów z aliexpress postanowiłam je zamówić. Wiem, że nadal budzi to sprzeczne emocje, ale może opowiem Wam mój punkt widzenia w jakimś specjalnym wpisie ;) 

3. Spodnie al'a boyfriendy z dziurami
Nigdy nie przepadałam za spodniami z nazbyt wielkimi dziurami, a jednak te miały w sobie "to coś" i miałam ochotę je zamówić... Podobają mi się, jednak baardzo źle się układają na mojej sylwetce. Może rozmiar mniejszy byłby strzałem w dziesiątkę, kto wie? :D 

4. Krótki czarny top z napisem
Top wyhaczony w SH za zawrotną cenę 1 złotówki polskiej. Bardzo mi się spodobał mi się napis "stay stay stay cool". Dodatkowo kolorystyka moja. Jestem niesamowicie zadowolona z tego zakupu! 

***
Dodatkowo chciałam Wam jeszcze wspomnieć o pewnej stronie, która oferuje wynajem i serwis czyściwa. Między innym w grę wchodzi czyściwo bawełniane. Jeżeli Wy lub ktoś z Waszej rodziny poszukuje tego typu usług, to warto zajrzeć na tę stronę i zastanowić się nad skorzystaniem z ich oferty. 
***

A Wy ostatnio co nowego kupiliście? ;)

5 komentarzy:

  1. Sweterkowa sukienka podoba mi się najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zamwiać tam, gdzie jest darmowy zwrot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzają Ci się te okulary korekcyjne. ;)

    Jeśli chodzi o pytanie, to akurat dzisiaj kupiłam sobie grę a la Jenga. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że te propozycje są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń

Instagram