niedziela, 6 października 2019

Wpis na sportowo!
mały haul zakupowy

Ojej, dawno mnie tu nie było... Ostatnio zbyt dużo się dzieje ;) Jednak w końcu jestem... ale nie przyzwyczajajcie się, bo ponownie szykuje się tu dłuższa przerwa... niestety!
Dzisiaj przychodzę z szybkim i myślę, że w miarę przyjemnym wpisem - mały haul zakupowy (niesponsorowany) ze strony Ebutik

Ostatnio dosyć modne stały się spodnie z lampasami. Początkowo ta moda zupełnie do mnie nie przemawiała, jednak później zaczęłam się do niej przekonywać, aż w końcu postanowiłam zamówić sobie jedną parę spodni z tym motywem... Weszłam na stronę sklepu, znalazłam te które chcę i...  kupiłam 4 pary. Jednak w tym poście pokażę Wam tylko 2, zapraszam!

Legginsy szare
cena: 34,99 zł
rozmiar: S
skład: 90% bawełna, 10% elastan

Legginsy bordowe
cena: 34,99 zł
rozmiar: S
skład: 90% bawełna, 10% elastan

Ps. warto wspomnieć, że obie pary to ten sam model i ten sam rozmiar, a jak się okazało szare są troszkę przyciasne, a bordowe za szerokie w talii, co widać na zdjęciu. 

***

Kochani, żyjemy w czasach, w których niezwykle modne stały się szczupłe, wysportowane sylwetki, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Instagram i  inne social media przepełnione są pięknymi zdjęciami wysportowanych osób. Przyznajmy, że każdy z nas chociaż raz pomyślał sobie "fajnie by było tak wyglądać", "ale figura!", jest to naturalne, trzeba jednak pamiętać że w większości są to zdjęcia wyretuszowane i nie można przez nie robić sobie żadnych wyrzutów! Kochajmy swoje ciało i akceptujmy się :) 
Wiem jednak, że sporo osób ma chęci, ale kompletnie nie wie jak się do tego zabrać, od czego zacząć, boją się pójść na siłownię... Wtedy pojawia się pomysł w głowie "a może trener personalny?". Myślę, że jeżeli nasz budżet pozwala na taki krok, to zdecydowanie warto. Ważne żeby wszystko się odbywało w sposób zdrowy dla nas!:) 

***
Wy przekonaliście się już do mody na spodnie z lampasami? Macie już jakieś? ;)

8 komentarzy:

  1. Ja również bardzo lubię tego rodzaju legginsy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz super figurę Ola, chodzisz na siłownię? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spodnie są mega wygodne. Również uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam leginsy z lampasami, mam spodnie z lampasami. Cenię sobie wygodę, więc leginsy to u mnie must have :D

    Pozdrawiam,
    GangstyleGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Instagram