piątek, 2 lutego 2018

Powrót do lata
czyli body i krótkie spodenki

Część z Was pewnie jest zdziwiona, że dodaję wpis nietypowo w piątek, skoro zawsze pojawiają się one w środy i niedziele... Stwierdziłam, że skorzystam z okazji, że mam ferie i w ciągu tych dwóch tygodni wrzucę dwa "extra" posty :D Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza, a może wręcz przeciwnie, podoba ;)
Mamy środek zimy, a ja już myślę o lecie, które niestety nie zawita do nas prędko... Jakiś czas temu wchodząc na sklep internetowy Zaful zaczęłam do koszyka dodawać letnie rzeczy... no i je zamówiłam :D Co prawda nie ma ich jakoś strasznie dużo, ale mimo wszystko i tak chcę je Wam pokazać :) Pamiętajcie też o zbliżających się walentynkach i zajrzyjcie tu zaful valentines day 2018.

body  |  spodenki  |  pędzle

Przypominam też o rozdaniu, które trwa do 7 lutego! TU

Czy Wy też tęsknicie tak za latem? Kupiliście ostatnio coś letniego? :D 

54 komentarze:

  1. Ale się letnio i wakacyjnie u Ciebie zrobiło. :) Tak, niedawno upolowałam sukienkę na lato na wyprzedaży. :D Niech już zrobi się cieplej na dworze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło popatrzeć ale od razu mi się przypomina, że zima nas otacza a lata brak.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdym dniem coraz bliżej lata 💛

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Ciebie, czuje się zbliżające się lato :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy ono takie zbliżające się :D Jeszcze kawał czasu do lata :D

      Usuń
  5. Bardzo ładne body :) Jak się na Ciebie patrzy to już czuć lato ^^

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo tęsknię do lata. W końcu to moja ulubiona pora roku. Ale najpierw może doczekajmy wiosny, co? ;p Ja na razie bardziej mam ochotę uzupełnić swoją jesienno-zimową garderobę, bo z nią jest u mnie znacznie gorzej niż z tą na cieplejsze dni. Spodenki są super i sama zastanawiam się nad zakupem dwóch nowych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zrobiło mi się ciepło :) oj poleżałabym na słoneczku i się poopalała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Niestety do tego jeszcze daleko :/

      Usuń
  8. Też już czekam na lato. Pewnie niedługo też zrobię jakieś zakupy z letnimi rzeczami. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. noo juz lato niech przyjdzie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, ja już czuję wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju kiedy wreszcie będzie to lato, albo chociaż wiosna :( Zawsze się zastanawiałam nad body, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego( wady bycia wysokim) . Prześliczna stylizacja i mam nadzieję, że szybko się w niej wybierzesz na miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzeczka cudowna!
    Włosy boskie <3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Top, masz rewelacyjny i słodko w nim wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej tęsknię za wiosną...ale lato w ostateczności;))))
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do lata jeszcze daleko! Chociaż wiosnę bym chciała....

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza, letnia stylizacja. Ten top wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne body;* Widzę, że nie tylko ja myślę już o wakacjach! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o wakacjach myślę już chyba od września :D

      Usuń
  19. I top i spodeenki są super! Bardzo podoba mi się kolor tej koszulki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również kolor bardzo się spodobał, moje klimaty :D

      Usuń
  20. Wow, amazing photos, you are so beautiful darling! Enjoy in day! ♥
    Visit my blog: Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  21. za latem bardzo tęsknię i nie mogę się go doczekać :P głównie ze względu na noszenie długich zwiewnych spódnic :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę nie na temat, ale muszę powiedzieć, że nie mogę się nadziwić jak śliczna jestes ❤Strasznie zazdroszczę, masz takie piękne wlosy!
    Też mam teraz ferie ❤
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne spodenki!
    zaobserwowałam twojego bloga, zapraszam do mnie mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. wow darling love your summer,you have a perfact figure..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja też mam ferie :) Wypocznij!
    Również miałam dodawać więcej postów, ale póki co miałam tyle planów na wyjścia, a teraz jeszcze zachorowałam, że coś czuję, że nie wyjdzie... Ale Tobie życzę powodzenia :)
    Tęsknie za latem i to bardzo... Mam nadzieję, że zawita u Nas jak najszybciej :)
    Twoje włosy na tych zdjęciach są jeszcze ładniejsze i dłuższe niż na innych :)
    Piękne są te body! Poklikane - 18.99, 22.99, 6.56 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chorowałam jeszcze przed feriami, ale coś czuję, że znowu zaczyna mnie brać :D Zdrówka kochana!
      Jeżeli chodzi o włosy, to jestem zdziwiona, że wydają się dłuższe, bo niedawno podcięłam je, co prawda nie dużo, ale jednak :D

      Usuń
  26. Masz piękne włosy i naprawdę do twarzy Ci w tej grzywce! A jeżeli chodzi o stylizację, to wygląda świetnie, ale zaczekałabym z nią do lata ;) Dobrego i miłego spędzenia ferii życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością zaczekam do lata, aby wyjść w niej na miasto :D

      Usuń
  27. Cudne kolory pędzli, robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie zwracam na to uwagi kto w jakie dni dodaje wpisy, po prostu gdy mam czas, to wówczas odwiedzam różne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na to, żeby całkowicie nie zaniedbać bloga, ustaliłam, że będę publikowała posty dwa razy w tygodniu i jakoś mi to wychodzi :D Ale teraz, gdy mam więcej czasu, to postanowiłam, że dwa takie dodatkowe posty mogą być fajnym pomysłem :D

      Usuń
  29. Bardzo się mi podoba to zestawienie. Bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylówka na lato już gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż mi się zimno zrobiło na sam widok :D fajne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki mi się podobają i to bardzo :)
    Kolejne pędzelki do kolekcji widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja myślę jaką czapkę kupić a ty o spodenkach opowiadasz :D Hehe.
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale jest w Tobie mnóstwo pozytywnej energii :). Lato niedługo wróci - aż się chce już :).
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne spodenki, a na te pedzle czaje sie od dluzszego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale z ciebie chudzinka te pedzle sa takie piekne ze szkoda używać:)
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię body, prawdę mówiąc takich jeszcze nie widziałam, zazwyczaj wybieram coś w tym stylu: https://gaia.com.pl/odziez/body.html Zwłaszcza te z długim rękawemm wyglądają fajnie na przykład do jeansów. W ogóle jest to bardzo wygodna część garderoby :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram