niedziela, 15 października 2017

Jakie plany na jesień i bloga,
trochę zdjęć

Dzisiaj przychodzę do Was z postem.. hm... organizacyjnym? Chcę Wam przedstawić moją wizję dotyczącą tego bloga, a także jesieni :) Jeżeli Was to interesuje, to zapraszam do czytania, a jeżeli nie, to chociaż do pooglądania zdjęć ;p

1. Zacznę chyba od najważniejszej kwestii, czyli od fotografii! Miałam ostatnio chwile zwątpienia dotyczące tego, czy robienie zdjęć nadal mnie kręci, ale więcej o tym napiszę w poście z serii #w obiektywie... Tak! Znowu powróci ona na bloga i mam nadzieję, że będzie tu często gościła :)
Plan na jesień: Robienie większej ilości zdjęć!

2. Filmy! Jako wielka kinomaniaczka obiecuję sobie, że tej jesieni będę oglądała dużo filmów... właściwie to jak zawsze, niezależnie od pory roku :D Czy będzie to miało jakiś wpływ na bloga? Bardzo możliwe! Będę chciała to jakoś wpleść i może powrócić do serii "ostatnio oglądanych" lub "polecanych" filmów.

3. Jeżeli jesteśmy już przy oglądaniu, to w tę jesień chcę się w 100% oddać przyjemności oglądania ósmego sezonu The Walking Dead, jest to jeden z niewielu seriali, który oglądam już tak długo i bardzo lubię, mimo, że czasami zawiewa nudą :D
Nie będzie to miało wpływu na posty ;)

4. Teraz chyba czas na moje największe postanowienie, czyli na... książki! Swojego czasu bardzo nie lubiłam czytać, twierdziłam, że to nudne... Czas to zmienić! Właściwie, to zmieniam to już od tamtego roku, ale w tę jesień mam zamiar wprowadzić kwestię czytania na mojego bloga... Nie wiem jeszcze, czy będą to recenzje czy coś innego... O tym jeszcze pomyślę :)

5. Więcej Maćka! Na ten temat nie będę się zbytnio rozpisywała, więcej zdjęć na blogu = więcej Maćka :D

 bluzka  |  naszyjnik
6. Zakupy, ubrania, dodatki... Bardzo lubię siadać przed komputerem z kubkiem herbaty i buszować po sklepach, dlatego też z pewnością nadal na blogu będą się pojawiały haule, czy stylizacje :)

A Wy jakie macie plany na tę jesień? Książki? Filmy? A może jeszcze coś innego? :)

37 komentarzy:

  1. W wakacje nie oglądałam prawie żadnych filmów i od września postanowiłam piątkowe oraz sobotnie wieczory przeznaczyć na filmowe seanse ;) Książki czytam całym rokiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :) Trzymam kciuki za Twoje książkowe postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ma chwile zwątpienia, dziś jadę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;) mam taki sam łańcuszek ;) <3
    a post świetny ;) oglądałam "Obdarowani" piękny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Czytałam całą serię ,,Rywalek'' i jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu szykują się zmiany i ulepszenia ;) Bardzo dobrze! Trzeba bloga rozwijać ;) Na serię "W obiektywie" najbardziej się cieszę ;) Zdjęcie liści - mega *-* No Maciek <3 Choć o filmach i książkach też bardzo chętnie poczytam ;) Zawsze to jakaś inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te plany - też bym chciała więcej czytać i oglądnąć Walking Dead. :) powodzenia kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki uroczy kociak <3
    Ja również chcę się trochę "ukulturalnić" ;) Chcę przeczytać więcej książek i obejrzeć dużo filmów, bo nie ukrywam, że mi tego brakuje... Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Film Obdarowani też muszę koniecznie obejrzeć. Jeśli chodzi o Ponad wszystko oglądałam go jakiś czas temu i mi się nie podobał, cieszę się, że nie poszłam na niego do kina.

    OdpowiedzUsuń
  10. TWD koniecznie trzeba obejrzeć. Ja już sie nie mogę doczekać na nowy (ostatni?) sezon, bo mam niedosyt i ciężko było pogodzić się ze świadomością, że od czerwca będę musiała czekać do jesieni, żeby obejrzeć go znowu, eh.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przede wszystkim chciałabym być bardziej systematyczna :) Jesli chodzi o zawód to chciałabym sie w nim spełnić - a brakuje mi tylko jednej rzeczy aby osiągnąć ten cel. Jeżeli chodzi o bloga to chce wprowadzić o wiele więcej prywaty ☺ Świetne zdj ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Na obecną jesień moim planem jest ogarnięcie własnego życia i wyrzucenie z głowy zbędnych balastów, aczkolwiek z całą pewnością znajdę jeszcze czas na filmy :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponad wszystko oglądałam, a 13 powodów teraz też oglądam. Nie wiedziałam, że jest taka książka! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kotek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w planie także robić jeszcze więcej zdjęć, także podpunkt 1 twojego posta mega mi się podoba i mnie jeszcze bardziej zmotywował :D Do tego KOTY, filmy i seriale <3 Twój rudy Maciek jest boski! Mój Maciej jest cały czarny haha :) Czekam z niecierpliwością na więcej jesiennych zdjęć w takim razie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Walking Dead, choć masz rację czasem wieje w nim nudą:D
    PS. ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Maciek rządzi :-) Oglądałam oba filmy w kinie i film Obdarowana absolutnie mnie chwycił za serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo jaki piękny kotek <3 co do czytania, to na pewno jak się w to wkręcisz, to Ci się spodoba :) Nie mówię tego przez pryzmat moich studiów polonistycznych :D czekam na jakieś recenzje i stylizacje :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciała powrócić do czytania. Teraz, jak już poukładam sobie czas wolny, to znajdę czas i na seriale i na filmy, a książki schodzą zawsze na drugi plan. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju kotek <3! uwielbiam koty a ten wygląda jak mój hah mamy twins koty :D
    Nie mogę się doczekać tej serii

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też planuje więcej książek przeczytać tej jesieni :) Mam już kilka zaplanowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :* widzę 13 powodów wśród książek - uwielbiam :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy "The Walking Dead" wymiękłam w trzecim sezonie - śniły mi się koszmary z zoombie w rolach głównych a sam serial fabularnie zaczął mnie męczyć. Z Twoich postanowień to na pewno chciałabym również więcej czytać i więcej filmów oglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z The Waliking Dead różnie bywa, w 7 sezonie w końcu pojawiła się czarna postać, która ratuje cały serial :D Mam nadzieję, że zbyt szybko się go nie pozbędą :D

      Usuń
  24. Śliczne zdjęcia.
    Co do jesiennych planów. W sumie nie wiem czym zasypię swojego bloga. Na pewno jeszcze kilkoma zdjęciami paczuszek i przesyłek.
    Będę chętnie wpadać i czytać . Może jakaś książka, jakiś film mnie zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej się cieszę z pierwszego powodu, że będą zdjęcia :).
    Ja planuję leniuchować ;D.
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram