niedziela, 1 października 2017

Ładujące lusterko?
czyli nietypowy power bank

Jak wspomniałam w którymś z poprzednich postów, mam nowy telefon, i postanowiłam zaopatrzyć się w kilka produktów, które umilą mi jego użytkowanie. Dzisiaj postanowiłam napisać Wam trochę o jednym z tych produktów, zapraszam :) 

Mieliście kiedyś tak, że w trakcie dnia telefon Wam pada, a Wy musicie jeszcze wykonać kilka ważnych telefonów? Bo ja tak... Okropne uczucie, nie polecam :D Mój poprzedni telefon miał tendencję do szybkiego rozładowywania się, dlatego tym razem postanowiłam zaopatrzyć się w power banka. Wybrałam go na stronie Izigsm.

Jak możecie się domyślić po tytule, nie jest to zwykły power bank... Jest to power bank z lusterkiem! 
Umożliwia on nam naładowanie telefonu, a także poprawienie makijażu :) Posiada też wbudowany panel podświetlający LED, który oświetli nam twarz :) 

Teraz może kilka parametrów? :) 
Pojemność: 3000mAh ; Czas ładowania: 5h ; Napięcie wejściowe: 5V DC ; Napięcie wyjściowe: 5V DC ; Port wejściowy: microUSB ; Port wyjściowy: 1xUSB ; Typ baterii: Li-lon

W zestawie znajdziemy oczywiście kabel USB - microUSB, którego należy użyć w celu naładowania przenośnej ładowarki. Ładowanie jest sygnalizowane miganiem diody led na sygnalizacji naładowania. W trakcie ładowania zapalają się kolejno niebieskie diody led sygnalizujące poziom naładowania - myślę, że to bardzo dobrze przemyślana kwestia, odpowiada mi to, nie ma żadnych wątpliwości co do tego, czy nasz power bank jest naładowany :)

Jeżeli chodzi o sam wygląd tego urządzenia, to jest to kwestia jak najbardziej na plus - moim zdaniem. Zewnątrz jest czarny, posiada jednak małe drobinki, które bardzo ładnie się mienią pod światło - niestety nie udało mi się tego ująć na zdjęciach :/  Jest to całkiem spore urządzenie, co jest spowodowane lusterkiem, bo po co komu malutkie lustereczko, w którym nic nie widać? ;)

Czy wszystko działa tak jak powinno? Jak najbardziej :) Ładuje bez zarzutów, a lusterka jak to lusterka, jedno standardowe, a drugie przybliżające :)

Czas na małe podsumowanie! Produkt spełnia swoje zadania, a do tego jest poręczny i lekki. Jest łatwy w obsłudze, wygląda bardzo ładnie, mieniące się drobinki dodają mu uroku. Czy warto w niego zainwestować? Polecam go płci żeńskiej, połączenie przenośnej ładowarki z lusterkiem to bardzo przydatny gadżet, który nie zajmie zbyt dużo miejsca w torebce, ja nie żałuję swojego wyboru :)
Link do power banka: klik
A na koniec mały test z przymrużeniem oka ;) Maciek sprawdził i potwierdza, to działa i jest baardzo interesujące! :D
Dodatkowo mam dla Was jeszcze rabat 15% ważny do końca roku, który możecie wykorzystać na stronie Izigsm : 597845 :)

Macie power banki? Gdzie je kupowałyście? Co sądzicie o takiej wielofunkcyjnej ładowarce? :)



49 komentarzy:

  1. Jaki fajny pomysł :) Mam power bank, ale tradycyjny. Ten gadżet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożyteczne w pożytecznym :).
    Sam power bank bardzo dobrze wykonany, ładnie oraz przydatnym (bardziej dla kobiet) lustereczkiem, co z pewnością jest plusem.
    Jeśli chodzi o pojemność power banka, to obawiam się że wystarczy tylko na podładowanie telefonu. Ale ogólnie, bardzo mi się podoba urządzenie, bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam power banku mój telefon daje radę jak na razie ;) ale przyznam że bardzo fajnie że ma lusterko no i to oświetlenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadżet ;) A kota masz przegenialnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powerbank to bardzo przydatny gadżet ;) A jak dodatkowo można go wykorzystać do poprawienia makijażu, to ja jestem jak najbardziej na tak :D Wygląda całkiem fajnie, i skoro działa, a na dodatek Maciek poleca, to nic tylko brać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam powerbanka, ale innego. Ten twój jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, to lusterko jest niesamowite, idealny kobiecy gadżet a przy tym źródło energii

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że takie lustereczko z powerbankiem może być bardzo przydatne i praktyczne :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny powerbank, mój jest prostokątny w kolorze szarym :) Swój egzemplarz kupiłam przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś miał świetny pomysł ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki powerbank widziałam już na jakimś blogu. Uważam, że to fajnie wyglądający, a jednocześnie bardzo funkcjonalny gadżet. Ja mam zwykły powerbank, ale nie potrzebuję z niego korzystać, bo po prostu nie używam nadmiernie telefonu i staram się go ładować wcześniej, gdy widzę, że bateria się kończy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja teraz też ładuję telefon w nocy i mi to wystarcza - ale przezorny zawsze ubezpieczony :D

      Usuń
  12. Nie widziałam jeszcze takiej zabawki, bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja ale czad! Kupiłam powerbanka ale zawsze zapomnę go włożyć do torebki. Ten byłby dla mnie wybawieniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś nie wiedziałam o jego istnieniu a teraz nie wyobrażam sobie życia bez powerbanka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo tajny gadżet przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka Kicia super :* Lusterko na prawe przydatne szczegolnie w podrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny gadżet, idealnie się sprawdza :) A to ostatnie zdjęcie jest boskie! Mina kotka - bezcenna :D Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. slyszalam o tym gadzecie w tv, wyglada na ciekawa i poreczna rzecz :)
    a kot rozwalil system hahaha :D
    pozdrowienia!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny gadżet! W sam raz do damskiej torebki. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł <3! ale kotek skradł moje serce hah :D

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie potrzebuję takiego powerbanka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szczególnie dla osób, które mają problemy z szybko padającą baterią w telefonie :D

      Usuń
  23. Ja akurat nie mam takich problemów :) Czego nie można powiedzieć o mojej siostrze!
    Jej taki gadżet przydałby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto pomyśleć o sprawieniu jej takiego prezentu :D

      Usuń
  24. Mega fajny powerbank! Muszę pomyśleć o czymś takim pożytecznym, bo mój telefon często rozładowuję się w nie odpowiednim momencie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam, myślę, że się idealnie sprawdzi :D

      Usuń
  25. Pierwszy raz widzę takie cudo ;D! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. jak dla mnie to przedziwny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny gadżet! Bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybym tak tylko zerknęła nie przyglądając się dokładniej, to bym nie powiedziała że to taki gadżet 2 w 1. W sumie ciekawe rozwiązanie. A taki power bank to świetna sprawa. Gdybyście potrzebowali to na https://allegro.pl/produkt/xiaomi-20000mah-redmi-18w-fast-charge-power-bank-c3579a99-1ece-4763-9fc2-8e3d152a1bd6 można taki wybrać dla siebie, jakościowo super. W sumie niewielkie urządzenie, a często bardzo przydatne. Zwłaszcza podczas dłuższej nieobecności w domu. Nie ma wtedy problemu jeśli na przykład pada bateria w telefonie. Też nie jest to duży wydatek.

    OdpowiedzUsuń

Instagram