sobota, 19 sierpnia 2017

Co nowego w Rosegal?

Pl: Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami w sklepie Rosegal. Jeżeli szukacie retro dresses, to z pewnością je tam znajdziecie!

Ang: Today I come to you with news in Rosegal shop. If you are looking for retro dresses, you will definitely find them there!

 klik                                                                 klik

klik                                                         klik

      klik                                                                      klik


http://www.rosegal.com/promotion-summer-sale-special-364.html?lkid=201158
You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales on going, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off! 
Surprise code: RGEN

11 komentarzy:

  1. Szary sweterek całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne propozycje , najbardziej podoba mi się bluzka za $16.25

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie czarne i białe bardzo mi się podobają :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, poklikane :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś składałam zamówienie na Rosegal - już tak jesiennie, sweter i jeansy :D z Twojej listy spodobała mi się zwłaszcza koszula z wycięciami na ramionach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem nic mi nie wpadło wyjątkowo w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie bardzo ta bluzka z wiazanymi rekawkami podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Retro rzeczy nie lubię, ale podoba mi się szara bluza i 2 ostatnie blużki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super propozycje. + obserwuję i zapraszam do siebie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram