środa, 23 sierpnia 2017

Always hungry
czyli bluzka z zabawnym akcentem

Nie wiem czy zauważyliście, ale bardzo lubię bluzki, bluzy z zabawnymi napisami, dlatego też dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną!
Warto też zajrzeć tu: red sweatshirt i cold shoulder blouse

Bordowy crop top z napisem "always hungry"... Ma w sobie wszystko to co lubię, czyli zabawny napis, kolor i krój. Dodatkowo jest dobrze wykonana, czego chcieć więcej? Tym bardziej, że napis idealnie do mnie pasuje :D

W bonusie chcę Wam jeszcze pokazać dwie rzeczy. Zacznę od bluzy z napisem "selfie". W tym przypadku niestety jestem troszkę zawiedziona, bo okazała się strasznie szeroka, a napis zamiast być białym okazał się być lekko różowym.... :)

I ostatnia już bluzka w typie mgiełki. Motyw kwiatów, odkryte ramiona - to lubię i ubolewam, że jest ona zdecydowanie za szeroka :D Materiał też średniawy :)

crop topbluza  |  bluzka

Lubicie ubrania z zabawnymi napisami? Podoba Wam się mój nowy top? :)  


62 komentarze:

  1. Super rzeczy, ta 1 bluzka najbardziej mi się podoba ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluzeczka genialna :D Napis i do mnie pasuje ;p Poza tym ładnie w niej wyglądasz ;) Druga też jest fajna, ona ma być taka szeroka ;p Wcale nie wygląda źle ;p Masz już jakieś zwidy ;p Ostatniej szkoda, sama bym w niej chodziła, ale i na mnie za duża ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jak dla mnie jest wielkim hitem - i wygląda dobrze, jakość dobra, a do tego napis idealny dla mnie... :D Jeżeli chodzi o bluzę, to zdecydowanie się nie zgadzam, jest baardzo szeroka! :P

      Usuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za takimi bluzkami ale na Tobie wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bluzki, ja akurat muszę ukrywać swój brzuch .$13.99 $22.99 $12.99

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania z napisami są fajne, gdyż przyciągają uwagę innych - prezentują się zwyczajnie, a jednak więcej osób nas w nich dostrzega :)
    PS. Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sama ostatnio zauważyłam, że napisy przyciągają wzrok ludzi :D

      Usuń
  6. Czerwona bluza świetna.
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bluzeczki, niestety już nie dla mnie, ale Ty pięknie w nich wyglądasz :) poklikane wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest bardzo dobrze wykonana, a napis? Wygrywa wszystko :D

      Usuń
  9. Bardzo fajne bluzeczki i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, "Always hungry" to chyba o mnie i chętnie bym taki napis zobaczyła na swojej koszulce. Muszę koniecznie wziąć się w garść i iść na polowanie koszulek, bluz i spodni w sklepach póki jeszcze można dorwać coś z letnich kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzki z zabawnymi tekstami sprawiają, że człowiek staje się bardziej optymistycznie nastawiony do życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy zamówiłaś ;) Najbardziej podoba mi się bluzka w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej się on podoba, napis wygrywa wszystko :D

      Usuń
  14. Pewnie dla siebie bym takich nie kupiła, ale to nie znaczy że mi sie nie podoobają. Całkiem fajne dla nastolatki na co dzień czy do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą bluzkę z napisem selfie też mam :* Ja osobiscie liczyłm, ze będzie nieco dłuzsza i z bawełny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie ją zobaczyłam i postanowiłam zamówić :D Kierowałam się tym, że Ty świetnie w niej wyglądasz, u mnie niestety wygląda to zupełnie inaczej... :D

      Usuń
  16. Ja z innej beczki, ponieważ ostatnio bardzo podobają mi się spodnie z wysokim stanem :D Bluzeczki ładne, skusiłabym się na tą z kwiatkami, zdecydowanie mój styl :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz uwielbiam spodnie z wysokim stanem, ostatnio noszę tylko takie :D Obecnie jestem na etapie pozbywania się biodrówek i kupowania tych z wysokim stanem :D Polecam! :D

      Usuń
  17. Super rzeczy, ostatnia bluzeczka bardzo ładna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kolory maja te dwie pierwsze bluzki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwie pierwsze bluzeczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie krótkie bluzeczki to już nie dla mnie, ale na kimś jak bardziej mi się podobają :) Napisy? Hmm to wszystko zależy od przesłania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, mi też nie wszystkie napisy się podobają :D Chodziło mi o takie pozytywne, śmieszne bez przesadzenia :D

      Usuń
  21. Mega bluzki ! Na pierwszym miejscu jest z napisem Selfie.
    Potem ta ostatnia cold shoulder ! I ta pierwsza ! Ale ogólnie wszystkie są ładne ale nie wyglądały by tak ładnie na mnie jak na tobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta czerwona bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napis z tej pierwszej bluzki pasowałby do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też lubię t-shirty z jakimiś zabawnymi napisami, bądź motywami, więc taen pierwszy bardzo mi się podoba :D
    świetnie wygladasz :D

    poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta czerwona na grubych szelkach jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię koszulki z zabawnymi napisami. Ta pierwsza opisuje również i mnie :D Jest świetna! Dobrze, że jesteś z niej zadowolona :)
    Bluza taka lekko szeroka wygląda super! Nie widać, żeby napis był różowawy. Ale no rzeczywiście mógłby być bielszy skoro taki miał być :)
    Trzecia koszulka zupełnie nie w moim stylu. Ale Tobie super pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z daleka może rzeczywiście nie widać, że napis to nie jest czysta biel, ale z bliska już tak i baardzo mi się to nie podoba :D

      Usuń
    2. No domyślam się :) Ale tak to już niestety bywa z zamówieniami z Internetu :/

      Usuń
  27. Wszystko bardzo mi się podoba;) klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy!
    Ale ta czerwona bluza jest śliczna! :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie rzeczy!
    https://nevshape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne te bluzki- nie ma to jak takie bluzkowe przesłanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się bluzka z napisem Selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ta bluzka "always hungry" byłaby idealna dla mnie :D chyba sama takiej poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hehe, dla mnie powinna być Never hungry! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie swietna bluzka haha

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka 'always hungry' jest cuuudna! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię bluzki z zabawnymi napisami i od razu muszę przyznać, że Twoje są świetne :) Podoba mi się połączenie czerwieni i do tego bieli. Bluzeczka w kwiaty też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również lubię koszulki z zabawnymi tekstami:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podobają! Jednak już trochę nie pasuje biegać tak do prachy..:( A szkoda.. Muszę pomyśleć o zmianie roboty:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. nie przepadam za bluzkami z takimi napisami, ale Ty wyglądasz w nich świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram