środa, 12 kwietnia 2017

Zamówienie z Romwe #2

Dzisiaj znowu przychodzę do Was z nowościami w mojej szafie! Tym razem będą to rzeczy ze strony Romwe. Post o ostatnim zamówieniu tu.
Nie będę już przedłużała, zobaczcie, co tym razem sobie wybrałam :)

Pierwszą rzeczą jest bluzka, wybrałam ją ze względu na motyw kociego łebka i napis "Mew Mew" - nie wiem jak Wy, ale ja się w nim zakochałam :D  Jeżeli chodzi o sam materiał, to nie przepuszcza powietrza niestety, ale mimo wszystko nadruk to rekompensuje :D Klik
 
Drugą i ostatnią rzeczą są szorty z dziurami. Swojego czasu nie lubiłam tego typu ozdób, jednak ostatnio zaczęły mi się podobać - kobieta zmienną jest :D Kiedy spodnie do mnie dotarły, to się w nich zakochałam, bardzo mi się podobają! Niestety jak się okazało są na mnie troszkę za duże, ale pasek rozwiązuje ten problem - przynajmniej w dużym stopniu :D Klik

W dzisiejszym poście to już tyle, dajcie znać czy podobają Wam się rzeczy które zamówiłam :)

Będę wdzięczna za kliki w linki: klik , klik

Lubicie szorty tego typu? Znacie sklep Romwe? :)
 

64 komentarze:

  1. Z przodu widać, że spodenki są za duże, ale z tyłu bardzo ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety są za duże... Niby rozmiar S, ale bardziej przypada na M... :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest megaaa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienie :) Zestaw idealny na zbliżając się lato 3.99 , 17.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zakochałam się w koszulce! Uwielbiam kocie motywy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku - ta koszulka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka oczywiście bardzo w Twoim stylu ;p Spodnie mi się nie podobają, ale Ty wyglądasz dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna letnie stylizacja! :)
    Koszulka rzeczywiście jest świetna. Nadruk również mnie bardzo urzekł :3
    Spodenki nie w moim typie, ale Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zamówiłam szorty z Romwe i właśnie czekam na przesyłkę:) super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już teraz czekam na posta ze stylizacją z nimi :D

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się to co zamówiłaś! Sama bym sobie to kupiła :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna koszulka! :)

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka bardzo mi się podoba :) Spodenki bardzo ładne, ale mogły być troszkę mniejsze - tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety są trochę za duże, niby rozmiar S, ale bardziej przypada na M... :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna bluzeczka będę chyba musiała się skusić i też coś zamówić z rowme. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym sklepie , jednak nie miałam okazji nic z niego zamawiać :)
    Bluzka nie w moim typie , natomiast szorty są cudowne , uwielbiam właśnie ten krój :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo przekonywałam się do tego kroju, ale teraz polubiłam go :D

      Usuń
  16. Super bluska, i cała stylizacja w ogólne. Przepiękny blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję, zapraszam do mnie zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam Xoxo
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne rzeczy! Śliczne szorty *-* Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się spodobała ta bluzka, a szorty też są ładne. Widać już, że się szykujesz na lato. :D
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem kociarą, więc sama dumnie nosilabym ten t-shirt <3
    i szorty boskie ajćććć uwielbiam takie podarciuchy !
    super wybor :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że świetne zamówienie, ta bluzka bardzo fajna, na lato idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny podkoszulek tak jak i spodenki :) super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki są naprawdę świetne!
    Według mnie, dzięki kompletnie nie widać, żeby spodnie nie wiadomo jak bardzo odstawały, bardzo mi się podobają.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej bluzka jest mega urocza! :) mimo, że nie przepadam za kotkami to jednak taki koci motyw bardzo mi się podoba :) szorty zdecydowanie genialne, uwielbiam wysoki stan w spodniach czy spodenkach :) całość wygląda świetnie i ten pasek bardzo tu pasuje, a nawet wydaje mi się, ze bez niego stylizacja nie byłaby tak fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od pewnego czasu lubię wysoki stan w spodniach :D Pasek miał być ratunkiem przed spadającymi spodniami, ale też i fajnym dodatkiem - cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  24. Super rzeczy :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/newchiccom_13.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta koszulka, aż jestem pod wrażeniem. Te szorty też są piękne.

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rzeczy! Koszulka mnie zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodenki są cudowne, wprost sie w nich zakochałam! fanka kotów nie jestem, ale bluzka także piękna!


    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się koszulka i spodenki, fajnie prezentują się razem :)Pozdrawiam serdecznie! http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega seksowny zestaw!!!Te spodnie szczególnie mi się podobaja. Buziacki Kochana :* Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie rzeczy w moim stylu, idealnie leżą na Tobie ;)
    uwielbiam Romwe! poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny outfit! Jest taki jakby trochę vintage - podoba mi się! I ten pasek - muszę sobie wreszcie podobny skołować, bo pięknie się prezentuje z każdymi dżinsami ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek rzeczywiście fajnie prezentuje się z jeansami i dopełnia stylizacje :)

      Usuń
  32. Szorty tak samo jak koszulka bardzo mi się podobają! Super zamówienie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zamówienie. Bardzo podobają mi się ubrania, które wybrałaś :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Udana stylizacja :) Piękna w swojej prostocie :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i za miłe słowa i za obserwację! :)

      Usuń
  35. Świetne zamówienie,śliczna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zamówienie! Bardzo lubię szorty tego typu, a twoje są piękne! :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. sklepu nie znałam, ale osobiście uwielbiam tego typu szorty i koszulki, więc na pewno zajrzę, super post i zdjęcia, oczywiście poklikane:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post ❤

    Ubrania z ROMWE są wspaniałe 💗

    Sama chce w przyszłości współpracę z nimi 💕

    Ich ubrania są wspaniałe, choć są chińskie 💪

    Podoba mi się twój blog ❤

    Zaobserwowałam cię i zostaje tu na dłużej 💞

    A tu mój blog, wpadnij :

    milenor.blogspot.com

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za Twoje nawiązanie współpracy z nimi! :)

      Usuń
  39. Bardzo ladne spodenki :)

    http://kosmetykomaniablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie rzeczy bardzo mi się spodobały!
    Klikam - $3.99, $17.99 (obie z promocji) :)
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. super rzeczy! sama szukałam takich shortów!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/04/ulubiency-kosmetyczni-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo udane zamówienie, podobają mi się praktycznie wszystkie rzeczy, które są na zdjęciach. Super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne rzeczy wybrałaś :) a spodenki super podkreślają biodra przez wyższy stan :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń

Instagram