niedziela, 12 lutego 2017

Skąd się wziął Maciek I Smakołyki KrakVet Natural Snack

Bloga prowadzę już dosyć długo, a posta o Maćku jeszcze nie było - postanowiłam to zmienić, bo to bezczelne z mojej strony! Codziennie go tarmoszę, a na blogu to o nim nie napiszę... Czas to zmienić! :D
 Zacznijmy od tego, skąd wytrzasnęłam tego rudasa. Był to rok 2012, początek września... Rano obudzona budzikiem o godzinie 7, wstałam z łóżka i jak co dzień poszłam zjeść śniadanie, jednak tym razem nie było tak samo... Zamiast grającego radia słyszałam bardzo głośne "miau" dobiegające z zewnątrz i jak się okazało był to kot (wow!). 
Oczywiście od razu zapragnęłam go mieć i zaczęłam prosić rodziców o jego przygarnięcie, no ale nie zgodzili się - czego można się było spodziewać. Mimo wszystko postawiłam na swoim i płaczem wyprosiłam sobie kota :D
Maciek jest ze mną od ponad 4 lat i z dnia na dzień coraz bardziej mnie zaskakuje :D Chodzi za mną krok w krok (poza czasem gdy śpi...), jest niczym pies, który zamiast machać ogonem ze szczęścia, robi to gdy jest bardzo wkurzony :D 

A teraz druga część posta - dzisiaj troszkę taki dłuższy, mam nadzieję, że mi to wybaczycie :D.
Ostatnio mieliśmy - a właściwie, to Maciek miał - okazję wypróbować smakołyki KrakVet Natural Snack w trzech różnych wersjach.
 
 Pierwszy smak to kurczak z ryżem i sezamem - jest to ulubiona wersja smakowa rudego. Kolejne są smaczki o smaku kurczaka. I ostatnie są z rybą i kurczakiem. 
Są średniego rozmiaru, każdy kot powinien sobie z nimi poradzić. Jednak przejdę do najważniejszego, czyli składu: 

1. O smaku kurczaka : kurczak 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
2. O smaku kurczaka z ryżem i sezamem : kurczak 93,3%, ryż 2%, sezam 1,5%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
3. O smaku ryby i kurczaka : kurczak 52,3%, dorsz, 41,5%, sól 0,2%, skrobia 2%, gliceryna 2%, sorbitol 2%
Jak widzicie składy bardzo dobre, zawierają bardzo dużo mięsa, co jest bardzo ważne. Wszystkie wersje smakowe Maciek polubił i z pewnością będziemy do nich wracać!
Można kupić tu: KrakVet
 

Macie koty? Skąd je wzięliście? Mieliście już okazję testować smakołyki KrakVet Natural Snack? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

76 komentarzy:

  1. Ja niestety nigdy nie lubiłam kotów wole psy ale ty masz cudnego kotka :)
    Super zdjęcia nadaja się na konkurs :)
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zgłaszamy się do różnych konkursów :D

      Usuń
  2. ale kociak słodki :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki kocurek ;) Ja mam kotkę Misię, wzięłam ja od przyjaciółki, a teraz ma już 3 lata :D
    Urocze zdjęcia :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. "(...) i płaczem wyprosiłam sobie kota" - ach ta manipulacja ;p A skład smakołyków lepszy od niejednego produktu przeznaczonego do spożycia przez ludzi :D A Maciek, jak na modela przystało, idealnie prezentuje się na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu manipulacja :D Rzeczywiście w dzisiejszych czasach zwierzęta bardzo często jedzą lepiej niż ludzie :D

      Usuń
    2. No a nie manipulacja? ;p Płaczem postawić na swoim to co to niby innego? ;p

      Usuń
  5. Ładny kotek. Ja uwielbiam koty, od zawsze mam kota. Teraz mam 10 letnią kotkę, którą przygarnęłam z dworu. Ale tego smakołyku jeszcze nie próbowała, może z czasem również i moja kotka go spróbuje.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak ;* Super :) Fajnie że go przygarnęłaś :)Takich ludzi powinno być więcej !
    My za dziecka psa przygarnęły z mamą :) Była z nami przez 14 lat
    a żałobę miałam po moim piesku ok 2 lat ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja średnio za kotami przepadam :) a Ciebie trafił się taki z fajnym charakterem, z tego co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasz też za nami lata jak pies :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od zawsze mi się marzył rudy kot!
    Zazdroszczę Ci tego pięknisia. Fajnie, że dzięki blogu twój kociak też testuje nowe rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, też spróbuję wypłakać sobie kota :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki słodziak z niego! Ja sama mam kota, również rudego! i dwa pekińczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd mam Maćka mam ogromny sentyment do rudych kotów :D

      Usuń
  12. Przesłodki kociak, osobiscie wolę psiaki, ale takie widoki mnie rozczulają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca historia :D ! Ja mam kota od 4 lat, kiedyś mieszkał z nami w mieszkaniu, a po przeprowadzce mieszka na dworze :) Twój kotełek jest cudowny!
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post :)
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Maciuś mimo, że mieszkamy w bloku i tak wychodzi na dwór, czego w sumie troszkę żałuję :D

      Usuń
  14. Ale ma słodki pyszczek!
    Haha, płaczem wiele można wyprosić :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny koteł
    http://tamitolarun.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kotka a historia jego jest tak długa, że za dużo pisania, może kiedyś też napisze o nim posta, haha :D Twój kociak jest prześliczny <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytałabym post o Twoim kociaku :D

      Usuń
  17. Jaki słodziak ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy jest! Ja muszę przyznać, że za kotami nie przepadam... właściwie to tylko tyle je lubię, aby móc się cieszyć cudzymi kotkami, ale własnego nie chciałabym mieć. Jednak w grudniu przygarnęłam na dzień dwa kotki, które biegały przed blokiem i nie miały domu, znalazłam im nowy dom, wiec byłam z siebie bardzo dumna, że mimo iż nic nie wiem o tych zwierzakach, to zrobiłam ten dobry uczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowny gest! Warto pomagać, nawet jeżeli nie przepadamy za takimi zwierzaczkami :D

      Usuń
  19. Ale kochany! Mój Shifu ma identyczne kolory tylko pyszczek na trochę dłuższy :)
    Zapraszam
    http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne imię! :) Mój Maciek podobno ma coś z persa, dlatego też ten lekko "plaskaty" pyszczek :)

      Usuń
  20. Śliczna kicia, 2 zdjęcie jest mega. Ja też mam kota, a właściwie to miałam bo gdzieś sobie poszedł i dzisiaj mija tydzień jak go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty czasami potrafią wrócić do domu po miesiącu, więc trzeba być dobrej myśli :)

      Usuń
  21. Przepiękny kot! jest śliczny. Uwielbiam te zwierzaki, ja na razie mam psiaka, więc kot odpada, ale może kiedyś jak będę miała większe mieszkanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w przyszłości planuję mieć i kotka i pieska - jak już wyniosę się na swoje :D

      Usuń
  22. Kot jest przesłodki ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  23. Śłodziak niesamowity też mam dachowca kotkę i jest równie pocieszna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam kotka, ale Twój Maciek jest bardzo kochany :) super, że rodzice wtedy się jednak na niego zgodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kotki lubię tylko na zdjęciach, twój jest przesłodki. Kliknęłam w linki z poprzedniego posta, byłabym wdzięczna za to samo. Ja akurat jestem zadowolona ze wszystkich rzeczy, które do mnie przyszły, rozmiary i materiały na szczęście się u mnie zgadzały :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kotek <3 Bardzo fajny post :) Super się czytało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja uwielbiam koty! A Maciek wygląda przeuroczo, szczególnie drugie zdjęcie mi się spodobało :) http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny kot również mam kota Lije;) niebieski Brytyjczyk kochany kot ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kotek <3 Ja niestety nie mam kotka, ale zawsze marzył mi się brytyjczyk ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podobają brytyjczyki, jednak moje serce i tak jest przy dachowcach :D

      Usuń
  30. KOCHAM KOTY AAA
    A ten jest cudny! taka... słodka kulka! ♥ Miłość, oddanie, przyjaźń - to prawdziwe oblicze kotów. Sama mam 2 ;D

    http://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/2017/02/zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podobno koty nie są wierne... Oczywiście, nie są tak wylewne jak psy, ale one po prostu tego tak nie pokazują :D

      Usuń
  31. Śliczny kotek! Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki kiciuś, ale ma wieelkie oczka <3
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczny Maciek teraz jest ci wdzięczny za przygarnięcie go. Ja mam kotkę Klemę przybłęda wzięłam ja bo po prostu chciałam ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Maciek jest uroczy! Ja mam Ryśka, którego przygarnęłam z domu tymczasowego :) A takich smakołyków jeszcze nie miał okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Codziennie go tarmoszę" - kochane! <3
    Jaki słodki rudawy Maciek! Uwielbiam kotki, ale niestety nie mogę mieć żadnego przez alergię w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też brat ma alergię, ale na szczęście jeszcze nie tak mocną... :D

      Usuń
  36. Ogólnie nie lubię kotów ale twój rudzielec jest cudowny :D

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudownego masz kotka! ja zawsze chcialam miec zwierzatko w swoim domu, ale niestety mam uczulenie na sierść kotów i psów :(

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, w takim razie bardzo współczuję! Ja to bym chyba nie wytrzymała bez żadnego "tuptusia" w domu :D

      Usuń
  38. Piękny kot, w przyszłości mam zamiar sobie kupić kota :D
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodziutki ten kociak :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny ten Maciek :D Ja też mam kota, ktoś go porzucił i przeszedł na nasze podwórko. Mieliśmy wtedy już dwa koty ale nie chciał iść a wyrzucić go nie chcieliśmy więc został :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z Waszej strony, ja też z pewnością bym takiej przybłędy nie wygoniła :D

      Usuń
  41. Ooo jest przesłodki:D Ja kocham koty, od zawsze byłam ich maniaczką i tak mi pozostanie do końca życia:D!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ja u mnie, ja nie wyobrażam sobie życia bez nich! :D

      Usuń
  42. Ooh, fajnie mieć takiego kotka. Mój pies także z każdym dniem mnie zaskakuje — coraz wiecej niszczy.


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki kochany <3 Śliczny jest! obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny kot!
    Ja jednak wolę psy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja babcia ma kocicę, która też uwielbia siedzieć w zlewie :D
    Zawsze gdy przyjeżdżam, muszę sie liczyć z tym, że moje czarne spodnie będą prędzej czy później białe ;) Ale i tak kocham zwierzaki! Ja naprawdę nie mam pojęcia, jak ludzie funkcjonują bez zwierząt ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty już tak mają :D Jeżeli chodzi o problem kłaczków i czarnych spodni, to mam to samo, ale idzie się przyzwyczaić :D

      Usuń
  46. Prześliczny kotek. :)

    Buziaczki, Ania. murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale uroczy rudzielec <3 Ja miałam kota, którego przygarnęłam z ulicy, ale niestety musiałam oddać go rodzicom, gdyż nie był typem kanapowca i preferował samodzielne spacery.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki cudny kotek <3 Mam kota , i chyba skusze sie aby przetestował te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram