czwartek, 17 listopada 2016

SklepKamil.pl - obuwie na każdą porę

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim przeglądem strony SklepKamil.pl
Chcę Wam pokazać kilka propozycji butów z tego sklepu, które będą idealne na tą pogodę
SklepKamil.pl posiada w ofercie obuwie wielu znanych marek, np. Badura, Lesta, Axel.


Oto kilka moich propozycji:

Pierwszymi butami, które wpadły mi w oko są botki Veronii, bardzo mi się podobają ze względu na ciekawy fason.
 

Kolejną moją propozycją są botki firmy Eska. Buty prezentują się cudownie, mają śliczny kolor i fason. 
 

Ostatnią już propozycją są kozaki firmy Lemar. Podobają mi się ze względu na solidną podeszwę, która z pewnością nie ślizgałaby się na lodzie.

 

Więcej butów zimowych znajdziecie tu:  https://www.sklepkamil.pl/buty-zimowe-damskie 


Które buty podobają Wam się najbardziej? Czy wy już zaopatrzyłyście się w obuwie na ten sezon zimowy? :) 





92 komentarze:

  1. Mam podobne do tych z Eski :) Bardzo podobają mi się też te pierwsze *_*

    Obserwuję :3
    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również strasznie podobają się pierwsze, chociaż zapewne bym się w nich zabiła :D
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  2. Wszystkie buty są super! :)
    Kozaki firmy Lemar mi najbardziej przypadły do gustu :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podobają, na pewno byłyby bezpieczne :D Chociaż wolę opcję numer 1 :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Również tak uważam! A na stronie jeszcze więcej ciekawych opcji ;)

      Usuń
  4. Ja mam butki jeszcze z zeszłego roku. Ale strona oferuje ciekawe buciki ;) Najbardziej podoba mi się fason tych rudych, gdyby były w kolorze czarnym byłoby idealnie :D Pierwsze mają troszkę za wąski obcas. A ostatnie nie w moim stylu, wolę bardziej eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję, to fason rudych jest też dostępny w czarnej wersji :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Idealne na zimę - ładne i zapewniające naszemu tyłkowi bezpieczeństwo :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe buty, mi najbardziej spodobały się te ostatnie, wyglądają bardzo porządnie, z chęcią bym takie kupiła :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia pozycja ładna i bezpieczna :D

      Usuń
  7. Mi najbardziej podobają się te kozaki :D Są świetne bo wysokie i jeszcze na obcasie więc elegancko i z klasą:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, mi również się podobają - to pewnie dlatego się znalazły na liście :D Mam zamiar takie kupić :D

      Usuń
  8. Super buty, pierwsze podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki na pierwszym zdjęciu są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podobają :D

      Usuń
  11. Te ostatnie buty są rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podobają, jednak wiem, że z pewnością bym się w nich zabiła :D

      Usuń
  13. Fajne buty. Ja na zimę mam buty z poprzedniego roku i są w bardzo dobrym stanie. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku całą zimę przechodziłam w botkach, ale w tym roku postanowiłam zainwestować zarówno w botki jak i kozaki :D

      Usuń
  14. Ładne maja buty, szkoda, że nie ma malutkich rozmiarów.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jest to akurat jedna z wad :)

      Usuń
  15. Ja buty zimowe mam, ale przejrzę asortyment bo butów nigdy za wiele :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, im więcej butów tym lepiej! :D

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Więc chyba mamy podobny gust :D Ja niestety nie mogłam się na takie zdecydować ze względu na wysoki obcas (a może bardziej szpilkę? :D ) :)

      Usuń
    2. obcas:D szpila by była bardziej eeee szpilowata xd

      Usuń
  17. Przeglądnęłam sklep i bardzo dużo ładnych butów mają ! Ja już zaopatrzyłam się w jesienno-zimowe buty, ale z racji tego, że ostatnio z torebkomanii znów przerzuciłam się na butomanię - kto wie, nie wykluczam zakupu kolejnej pary :D
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam zbyt wielu butów, para trampek i jedna para kozaków jak najbardziej mi wystarczały, jednak w tym roku trochę zaszalałam :D Czyżbym też miała butomanię? :D

      Usuń
  18. podobają mi się buty typu 1 i 2 modelu ;) 3 całkowicie odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycja numer 3 jest trochę bardziej masywniejsza :D Ja również za takimi nie przepadałam, jednak w tym roku jakoś mi wpadły w oko :)

      Usuń
  19. Chcę kupić sobie długie kozaki, za kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o takich myślałam, jednak ostatecznie kupiłam przed kolana :D

      Usuń
  20. Podobają mi się te ostatnie ;-) Lubię takie porządne podeszwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, szczególnie, że są bezpieczne zimą :D

      Usuń
  21. Kozaki! Cudowne! *-* Fajna notka, na oparciu takich można wyszukać fajne buty online :)
    iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że post i moje propozycje Ci się spodobały :D

      Usuń
  22. Te wszystkie buty prezentują się po prostu rewelacyjnie! A kozaki - świetne!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobny gust :D Kozaki również bardzo mi się podobają, chociaż sama zaopatrzyłam się w całkiem inne :D

      Usuń
  23. ja z butami na zimę mam zawsze straszne problemy, nie wiem dlaczego,ale strasznie trudno jest mi je wybrać. Twoje propozycje są niezłe!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie xx
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/throwback-disneyland.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak mam, chociaż w tym roku wyjątkowo szybko zakupiłam buty - zarówno te na jesień jak i na zimę :)

      Usuń
  24. Hmm nie mój styl, ale zaraz przejrzę stronę sklepu i poszukam czegoś dla siebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś dla siebie znajdziesz! :)

      Usuń
  25. Najbardziej podobają mi się te pierwsze buty <33

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne :D Zapraszam na nowy post :)) Obserwujemy? daj znać w kom! :))

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne butki ja wolę na niskim obcasie ale te również są świetne ;)
    http://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory ciągle chodziłam w butach z niską podeszwą, jednak w tym roku postanowiłam to zmienić... :)

      Usuń
  28. Ja mam wielofunkcyjne obuwie, zazwyczaj chodzę w zimie w trampkach lub adidasach, taki troszkę hipster jestem :P W tym roku jednak zaopatrzyłam się w bordowe traperki.
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też chodziłam w adidasach, jednak trochę zimno się zrobiło :D

      Usuń
  29. Drugie buty są najlepsze! :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Długie kozaki właśnie takie potrzebuję ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne mają buciki, chyba się na jakieś skuszę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się skusisz, to daj koniecznie znać! :)

      Usuń
  32. świetne buciki :D
    również obserwuję (jako Dagmara K) ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja niby buty mam, ale szukam jeszcze czegoś więc stronę na pewno odwiedzę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz coś ciekawego, to koniecznie daj znać :D

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podobają, chociaż jakbym takie założyła, to siniaki na tył gwarantowane :D

      Usuń
  36. Pierwsze bardzo mi się podobają :) Ja już swoje zimowe buty kupiłam w październiku, ale chyba w jeszcze jedne się zaopatrzę :)
    Zapraszam do mnie
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w przyszłym roku też mam zamiar wcześniej kupić buty, z tego co się orientuję, to są sporo tańsze :)

      Usuń
  37. I love second boots! Amazing post *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Oj tak, podeszwa idealna, szczególnie dla mnie - czyli dla osoby, która w ciągu 10 minutowego spaceru w zimie potrafi wywrócić się 15 razy :D

      Usuń
  39. Ostatnie są najlepsze ;), ja sobie jeszcze żadnych nie wybrałam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. These shoes look gorgeous, I can't say which pair I like the most. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń