niedziela, 2 stycznia 2022

Czy warto stosować
wodę różaną?

Witam Was po raz pierwszy na blogu w roku 2022! Na wstępnie chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego, realizacji swoich planów oraz postanowień w tym roku. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla każdego z nas lepszy, obfitszy i przyjemniejszy niż poprzedni! Wszystkiego najlepszego!

***

Od dłuższego czasu woda różana staje się coraz popularniejsza. Coraz więcej ludzi ją poleca, zachwalając jej efekty stosowania. Czy naprawdę woda różana działa cuda?

Zacznijmy od tego jakie zastosowanie ma woda różana. Pierwszym z nich jest stosowanie jej do kąpieli, działa bardzo dobrze jako nawilżacz ciała, a dodatkowo w pomieszczeniu będzie unosił się bardzo przyjemny zapach - polecam spróbować!
To różane cudo działa też idealnie jako tonik, świetnie radzi sobie z nadmiarem sebum. Pozostawia skórę odświeżoną.
Wiele opinii mówi też o tym, że działa bardzo dobrze na niwelowanie zmarszczek.
Włosomaniaczki pewnie już wiedzą, że woda różana działa też dobrze na włosy. Spokojnie można ją stosować jako płukankę. Rezultaty powinny być zauważalne dosyć szybko.
Dodatkowym atutem jest też działanie na gojenie się wszelkich blizn, zdecydowanie przyśpiesza ich gojenie. Można by było wymieniać ich jeszcze więcej!
Woda różana zdecydowanie jest płynem, który każdy powinien mieć w swojej szafce, czy kosmetyczce. Jeżeli do tej pory zastanawialiście się nad zakupem, to zdecydowanie czas najwyższy zaniechać myślenia i wzięcie się za czyny!

Tutaj macie link do wody różanej. Pojemność 500 ml, więc zdecydowanie wystarczy na przetestowanie jej w kilku kategoriach. https://devaharmony.com/pl/sklep/woda-rozana-duza-pojemnosc-500ml/. Sklep ten ma spory wybór produktów, warto przejrzeć - może akurat znajdziecie coś czego potrzebujecie, a za wysyłkę zapłacicie tylko raz. Strona jest łatwa w obsłudze, możecie bez problemu dodawać swoje upatrzone produkty do koszyka, a następnie złożyć zamówienie.

Koniecznie dajcie znać czy używacie wody różanej, a jeżeli tak, to jakie efekty zauważacie - pomoże to innym w podjęciu decyzji o jej stosowaniu :)

22 komentarze:

  1. Szczęścia i wszelkiej pomyślności w 2022! ;)

    Jeszcze nie mam w swojej kosmetyczce wody różanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję i jestem bardzo zadowolona z efektów działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię stosować wodę różaną jako tonik do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam przez jakiś czas ale niestety nie zauważyłam większych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś miałam mgiełkę różaną, ale o dziwo podrażniała mi skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomocne informacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog, lekka forma pisania i wyszukane meble

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to proste a bardzo fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele pozytywnych opini.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak naprawdę to wszystko zależy od skóry. U jednego się sprawdzi, a u drugiego nie. Ja jestem w tej drugiej grupie i bardzo mało kosmetyków na mnie działa. Zastąpiłem kosmetyki sportem i szczerze mówiąc, to jestem zadowolony. Widzę, jak moja skóra odzyskuje blask i mam lepszą kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdarza mi się używać wody różanej do kąpieli. Szczerze powiedziawszy to nie widzę żadnych większych rezultatów tego zabiegu. Może dlatego, że robię to za rzadko. Gdybym korzystał z niej przy każdorazowej kąpieli to pewnie coś bym zauważył.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez wątpienia, warto stosować wodę różaną - moja skóra nie może się już obejść bez tego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń

Instagram