niedziela, 17 października 2021

Gdzie kupić wyprawkę dla dziecka?
Sklep 3kiwi.pl

Na początku ciąży trwa wielka euforia, wielka radość, a w kolejnych miesiącach przychodzi czas na kompletację wyprawki dla nowego członka rodziny.
Jednymi z pierwszych zakupów zazwyczaj bywają ubranka, które zostają kupione pod wpływem jakichś emocji, później jednak przyszli rodzice skupiają się na łóżeczku i wózku. Jakiś czas po narodzinach przychodzi czas na zakup fotelika i innych niezbędnych rzeczy...

Pytanie jednak brzmi gdzie to wszystko kupić. Zarówno w sieci jak i stacjonarnie powstało w ostatnim czasie bardzo dużo sklepów z wyposażeniem dla dzieci. Różnią się asortymentem i cenami. Wiadomym jest, że nie warto zbytnio oszczędzać na takich rzeczach, zazwyczaj cena idzie w parze z jakością. Trzeba zatem dokładnie przejrzeć oferty i postawić na te najlepsze i najbezpieczniejsze.


Ja ostatnio dostałam link do sklepu, o którym wcześniej nie słyszałam, mianowicie mówię o tej stronie: https://www.3kiwi.pl/. Mimo, że nie mam dziecka, ani na chwilę obecną się go nie spodziewam, postanowiłam zajrzeć na tę stronę i przejrzeć oferowany asortyment. Znajdziecie tam najpotrzebniejsze rzeczy dla swojego malucha. Przede wszystkim są tam wózki i foteliki, ogromny wybór. Dopiero później zajrzałam w zakładkę "wnętrza" i ku mojemu zaskoczeniu znajdziecie w niej zarówno łóżeczka, bujaki jak i komody, a także dywany. Tak naprawdę, to na tej stronie możecie umeblować cały pokój swojego malucha, wszystko w jednym miejscu!

Jeżeli chodzi o ceny, to nie interesowałam się wcześniej kosztami rzeczy dla dzieci, jednak moja znajoma, która dosyć niedawno została mamą, uważa że są dosyć konkurencyjne i zdecydowanie warto wziąć pod uwagę ten sklep.

Dajcie znać gdzie wy kompletujecie/kompletowaliście wyprawkę dla swoich maluchów. Słyszeliście kiedyś o tym sklepie? ;)


11 komentarzy:

Instagram