środa, 17 marca 2021

3 mało znane filmy
horrory

***

DIOLUT to firma, która zajmuje się sprzedażą produktów niezbędnych do wyposażenia serwisów elektronicznych. Na ich stronie znajdziecie ogromną liczbę przeróżnych produktów, między innymi zasilacze, urządzenia elektroniczne, a także chemię i wszelkiego typu taśmy. 
Jeżeli poszukujecie firmy, która pomoże Wam wyposażyć Wasz serwis, to jak najbardziej możecie zajrzeć właśnie na tę. Ceny prezentują się atrakcyjnie, myślę że się nie zawiedziecie! 

***

Mimo, że ostatnio praca i szczeniak w prawie 100% mnie pochłania, to niezmiennie raz na jakiś czas odstresowuję się filmem - jak na kinomaniaczkę przystało. Dzisiaj przychodzę do Was z przedstawieniem Wam 3 filmów - horrorów, które w ostatnim czasie miałam okazję obejrzeć, a są dosyć mało znane. Może ktoś się zainspiruje tym zestawieniem i skusi się na jeden (lub więcej) z nich. 

1. ANYTHING FOR JACKSON
Starsze małżeństwo zostaje satanistami, by odzyskać swojego zmarłego wnuka. W tym celu porywa ciężarną kobietę i rozpoczynają finalizację rytuału.
Film ciekawy, trzymający w napięciu, lekko przerysowany. Niektóre sceny krwawe oraz przewidywalne. Nie zabrakło jednak dreszczyku emocji. Liczne momenty grozy.
Moja ocena: 6/10

2. HOST

W trakcie trwania pandemii sześcioro przyjaciół wraz z medium odbywa seans spirytystyczny za pośrednictwem komunikatora internetowego.
Nie wiem dlaczego, ale ostatnio bardzo polubiłam się z filmami, które są nagrywane tak jakby z kamerki komputerowej. Dlatego też skusiłam się na film "Host". Powiem szczerze, że nie wyróżnia się jakoś na tle innych tego typu filmów. Nieco przewidywalny i bez jakichś większych momentów grozy. 
Fajny film na nudny wieczór, kiedy nie do końca wiadomo co fajnego obejrzeć. 
Moja ocena: 5/10

3. MORTUARIUM
Historia młodej dziewczyny, która rozpoczyna pracę w kostnicy i wkrótce okazuje się, że nie znalazła się tam przypadkiem.
Pomysł na film bardzo dobry, jednak przez połowę mocno zawiewa nudą. Spokojnie można by było go skrócić o połowę, wtedy jego odbiór byłby przyjemniejszy. Zakończenie zaskakujące i mocne :D 
Moja ocena: 5/10

Oglądaliście któryś z tych filmów? Jakie są Wasze wrażenia? A może dopiero macie zamiar do nich usiąść? :)

5 komentarzy:

Instagram