niedziela, 20 stycznia 2019

Polskie produkcje warte obejrzenia
i jeden niewypał

Ostatnio rzadko tutaj bywam, ale wynika to z braku mojego czasu. Postaram się wrócić do regularnych wpisów, ograniczając się do jednego tygodniowo - w niedzielę :)
Dzisiaj przychodzę do Was z polecajką, czas na polskie produkcje, które warto zobaczyć - moim zdaniem. Zapraszam! :)

1. Serce nie sługa
Reżyseria: Filip Zylber 
Scenariusz: Karolina Szymczyk-Majchrzak 
Gatunek: Komedia romantyczna
Produkcja: Polska 
Premiera: 5 października 2018

Związki ludzi, którzy przestali wierzyć w miłość, choć w głębi duszy, właśnie na taką prawdziwą miłość czekają.

Kiedyś unikałam polskich produkcji, a szczególnie tych romantycznych, a jak się okazało, zdecydowanie niepotrzebnie. "Serce nie sługa" film z zaskakująco dobrą obsadą: Paweł Domagała, Magdalena Różczka, Borys Szyc, Mateusz Damięcki...
Film jest przyjemny i zabawny, zdecydowanie można się przy nim pośmiać. Jednak żeby nie było zbyt sielankowo, reżyser wprowadził smutne momenty, przy których uronienie łezki jest nawet wskazane. Fajna opcja na wieczorny seans w pojedynkę lub w większym gronie. 

2. Planeta Singli
Reżyseria: Mitja Okorn 
Scenariusz: Sam AkinaJules Jones 
 Gatunek: Komedia romantyczna 
Produkcja: Polska 
Premiera: 5 lutego 2016 

Romantyczna Ania bierze udział w reality show ukazującym prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmiewającym naiwność kobiet szukających tam ideału.

Ah! To jest moja ulubiona pozycja, jak do tej pory, którą moim zdaniem warto obejrzeć. Film zabawny, zdecydowanie rozbawi oglądających. Idealny na romantyczny wieczór ze swoją drugą połówką. Polecam z całego serca :) 

3. Planeta Singli 2
Reżyseria: Sam Akina 
Scenariusz: Sam Akina, Jules Jones 
Gatunek: Komedia romantyczna 
Produkcja: Polska 
Premiera: 9 listopada 2018 

Związek Ani i Tomka przeżywa kryzys, bo oboje mają względem siebie inne zamiary. Tymczasem na horyzoncie pojawia się zakochany w dziewczynie milioner.

Kontynuacja losów bohaterów Planety Singli. Nadal dużo śmiechu i zabawy. Nieoczekiwanie okazało się, że ta część przypadła mi nawet bardziej do gustu niż ta poprzednia. Wielkie "wow" :)
Obecnie czekam na premierę trzeciej części, która będzie miała premierę na walentynki.

NIEWYPAŁ
4. Pech to nie grzech
Reżyseria: Ryszard Zatorski 
Scenariusz: Ryszard Zatorski, Joanna Wilczewska 
Gatunek: Komedia romantyczna
Produkcja: Polska 
Premiera: 25 grudnia 2018 (Polska)

Piotr oraz jego narzeczona Weronika zakładają się, że Natalia przez trzy miesiące z nikim się nie zwiąże, ani nie zakocha. Chcąc odegrać się na znajomych, kobieta wpada w romantyczną intrygę.

Nuda, nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Na jakikolwiek rozwój akcji trzeba czekać bardzo długo. Do tego to co się tam dzieje jest tak dziwne, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Romansują z kimś, wiążą z nimi przyszłość, chociaż nic do nich nie czują. A później nagle zdają sobie sprawę kogo kochają... No... zdecydowanie nie polecam! 

Oglądaliście któryś z tych filmów? Polecicie jakieś inne polskie produkcje? :)

15 komentarzy:

  1. Muszę obejrzeć drugą część "Planety Singli', bo pierwsza była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam do nadrobienia taże dwójkę Planety singli. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Planeta Singli uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm planeta singli bardzo mi sie podobała :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za polskimi produkcjami nie przepadam, szczególnie tymi współczesnymi. Jednak muszę przyznać, że niektóre komedie romantyczne trafiają w mój gust ;) I podobnie właśnie było z Planetą Singli ;) Obie części mi się podobały i z chęcią obejrzę kolejne ;) Z pozostałymi pozycjami nie miałam okazji się zapoznać i jakoś szczególnie mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie przepadam za polskimi filmami, bo zawsze bardzo się rozczarowuje. Choć nie ukrywam, że pierwszą część Planety Singli oglądałam i podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam żadnego z tych filmów...jakoś te nie przypadły mi do gustu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię Planetę Singli i Planetę Singli 2 :) A teraz szykuję się na Planetę Singli 3, która ma swoją premierę w ten piątek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Planetę Singli też bardzo lubię, właśnie mam się wybrać na 3 część :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa recenzja. Dzięki niej wiem teraz co warto zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń

Instagram