czwartek, 6 grudnia 2018

Recenzja książki
"Mikołaj na zamówienie"
Jenika Snow, Jordan Marie

***
Firma Nicka zajmuje się spełnianiem różnych fantazji. Przed świętami został on wynajęty, aby spełnić świąteczne życzenie Holly. W grę wchodzą tylko uwodzenie i flirt.
Kiedy Nick zauważa rudowłosą piękność, zaczyna rozumieć, że szybko złamie niektóre zasady. Powinien być zawodowcem, a jednak pragnie dać Holly w prezencie niezapomniane chwile. W końcu okaże się, że ta znajomość nie skończy się na jednej nocy, a Nick będzie chciał o wiele więcej.

Dowiedziałam się, że wydawnictwo kobiecie wypuszcza na rynek książkę "Mikołaj na zamówienie", zobaczyłam okładkę, miałam ochotę na coś w świątecznym klimacie... więc co mi pozostało? Zamówiłam. Jakie są moje wrażenia po przeczytaniu? O tym niżej :)

Książka liczy sobie 150 stron, więc można ją przeczytać za jednym zamachem, tak jak było w moim przypadku. Myślę, że wszyscy się domyślają, że jest to typowy erotyk, już sama okładka na to wskazuje. Spodziewałam się jednak też jakiejś fabuły, która sprawi że będzie to coś więcej niż liczne scenki erotyczne.. niestety nie znalazłam tego w tej powiastce. Nie ma co liczyć na jakieś głębsze, poważniejsze tematy, nie ma co liczyć na opisy prawdziwej miłości, nie znajdziecie tu nic innego niż dokładne opisy doznań erotycznych bohaterów.

Bohaterzy? No niestety nie było zbyt wielu okazji żeby się z nimi polubić czy przywiązać. Autorki pominęły "zbędne" opisy na ich temat, co powoduje, że bardzo mało o nich wiemy. Jedyne co potrafię o nich napisać, to to, że Nick jest zarozumiałym i pewnym siebie przystojniakiem, a Holly jest nudziarą, która postanawia zabawić się z mężczyzną. Ciekawie, nie? Racja, niezbyt.

Myślę, że na tym zakończę swój wywód, bo nie jestem w stanie napisać niczego pozytywnego. Nawet ten klimat świąteczny, którego oczekiwałam jest znikomy. Wszystko się kręci tutaj wokół jednego... Jeżeli lubicie książki erotyczne bez jakiejkolwiek fabuły, to polecam. Wtedy będziecie zadowolone :)

Oryginalny tytuł: Jingle My Balls
Data Wydania:16 listopada 2018
Ilość stron: 148
Wydawnictwo: Kobiece

Podsumowując, zdecydowanie nie polubiłam się z tą książką. Będzie dobra dla osób, które lubią proste erotyki, natomiast osoby oczekujące jakiejkolwiek fabuły powinny zrezygnować z tej pozycji.
Ten bestseller i wiele innych do kupienia na Taniaksiazka.pl
Lubicie książki w klimacie świątecznym? Polecicie jakieś fajne? :) 

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że zmarnowałaś czas na tę książkę Ja na szczęście nigdy nie miałam w planach jej przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo małej objętości na pewno po nią nie sięgnę. Za erotykami nie przepadam, a jak nie mam w nich NIC, oprócz seksu, to w ogóle zgroza :(

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Na szczęście Tobie też się nie podobało :D Oryginalny tytuł powala :D Jedyne co mi się w tej książce podoba :D Nie samo jego znaczenie, ale ta gra językowa :D No, może jeszcze okładka przyciąga wzrok ;) Poza tym nie znalazłabym w niej nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej książce. Dobrze wiedzieć, po Twojej recenzji na pewno po nią nie sięgnę.
    Ja raczej nie czytam erotyków, jedyny jaki przeczytałam w ostatnim czasie to "365 dni". Ta książka jednak mnie zaciekawiła.
    Zapraszam na jej recenzję i nie tylko jej !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie erotyków nie lubię, a ten jak widać w dodatku jest naprawdę słaby :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kilka opinii na temat tej książki czytałam i większość nie była zbyt pozytywna. Twoja recenzja jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że to wyjątkowo słaba powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zapowiadało się tak dobrze. Ciekawy opis fabuły, tytuł i okładka, szkoda, że treść nie wniosła nic głębszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka niezbyt mnie do siebie przekonała, ale okładka całkiem fajna ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie...nie...nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie książka nie dla mnie.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń

Instagram