poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Rozdanie książkowe
do wygrania dwie książki i gadżety!

Zacznę od tego, że dzisiejszy wpis konkursowy jest dodany jako gratisowy i jutro ponownie spotykamy się na tym blogu :D
Dzisiaj przychodzę do Was z rozdaniem, w którym do wygrania będę dwie książki i trochę dodatków. W spisie nagród znajdziecie książkę "Freja", która była do wygrania już w poprzednim konkursie, ale zwycięzca się nie zgłosił... dlatego trafiła do tej puli nagród. Myślę, że teraz nagroda spodoba Wam się jeszcze bardziej i chętnie będziecie brali udział w tym rozdaniu :)

***
Nagrody:
- książka "W blasku nocy" Trish Cook
- książka "Freja" Matthew Laurence
- dwie zakładki
- naklejka
- przypinka
- pocztówka
- coś na osłodę

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w losowaniu nagrody?

Obowiązkowo: 
- być obserwatorem tego bloga
- zamieścić komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia

Dodatkowe losy:
- obserwacja instagrama Aleksandra_senko
- polubienie strony PospolitaOla na facebooku 
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 06.08.18 do 01.09.18 do godziny 23.59. 
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga PospolitaOla, a sponsorami nagrody wydawnictwo Jaguar oraz autorka bloga PospolitaOla. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego. 
4. Rozdanie odbywa się jednocześnie na blogu, instagramie i facebooku! 
5. W rozdaniu wygrywa jedna osoba. 
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony i poinformowany o wygranej, w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 
7. Na odpowiedź ze strony osoby wylosowanej czekam 3 dni, po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik. 
8. Nagrodę wysyłam jedynie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia!

Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin. 
1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: 
2. Mój adres e-mail: * * * 
3. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:
4. Lubię stronę na Facebooku: Nie/Tak, jako:
5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie/Tak, (link) - Facebook: Nie/Tak, (link) - Google+: Nie/Tak, (link) - sidebar bloga: Nie/Tak, (link)

***
I to tyle! Mam nadzieję, że taka zabawa Wam się spodoba i chętnie będziecie brali udział w tym rozdaniu :) Ja oczywiście trzymam za wszystkich uczestników kciuki! :) 

26 komentarzy:

  1. O :) Widzę tu książkę, którą bardzo chętnie bym przeczytała. Zgłaszam się!
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.

    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Jadwiga P.
    2. Mój adres e-mail: jagodowa00@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak jako: @jagodowa00
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak jako: Jagodowa w świecie lakierów - Nail Art & Lacquers
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie Facebook: Nie Google+: Nie - sidebar bloga: Tak http://www.jagodowablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wciąż jest szansa na zgarnięcie książki "Freja"- ekstra! :D Biorę udział. ;)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Window of Fashion by Moni
    2. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie - Facebook: Nie - Google+: Nie - sidebar bloga: Nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kasia Leja
    2. Mój adres e-mail: kasiaa.leja@interia.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: tak, jako kaskaleja
    4. Lubię stronę na Facebooku: tak, jako Katarzyna Leja
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie - Facebook: Tak: https://www.facebook.com/kasia.leja.39/posts/1797924523578086 - Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/105379595733035721296/posts/JVi8d4rnMBL - sidebar bloga: Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1.Obserwuję bloga PospolitaOla jako: TheMati2000
    2.Mój adres e-mail: dorota.zaborska2@gmail.com
    3.Obserwuję na Instagramie: Tak jako: dzaborska
    4.Lubię stronę na Facebooku: Tak jako: Dorota Zaborska
    5.Udostępniam banner: - Instagram: Tak - Facebook: Tak - Google+: Nie - sidebar bloga: Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super! Czekałam na kolejne rozdanie i oczywiście biorę udział :)
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Monika Przybyło
    2. Mój adres e-mail: monia.przybylo@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: monika_przybylo
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako Monika Przybyło
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie - Facebook: Tak (https://www.facebook.com/przybylo.moniczka) - Google+: Tak, (https://plus.google.com/u/0/+MonikaPrzyby%C5%82o) - sidebar bloga: Tak (doobramysl.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny konkurs :) Biorę udział :)
    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1.Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Gabi
    2.Mój adres e-mail: karlee936@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: modanakazdydzien
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak,jako Klara Gerwacz
    5. Udostępniam banner: nie



    OdpowiedzUsuń
  7. Hej oczywiście, że wezmę udział, oraz zapoznałam i akceptuję regulamin.
    1.Obserwuję bloga PispolitaOla jako: pieskie_recenzje.
    2.Mój adres e-mail: klaudiak.pc@wp.pl
    3.Obserwuję na Instagramie: Tak, jako pieskie_recenzje
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako Kurek Klaudia
    5. Udostępniam baner: Nie wiem o co chodzi z tym, ale chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenie dla biorących udział 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zaczytana
    2. Mój adres e-mail: naatttkaa@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Natalia T
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie
    - Facebook: Nie
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/u/0/104401660355647203705/posts/JLPcEsP4qjE
    - sidebar bloga: Nie/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim bioracym udział :-)

    ps. Jeżeli chodzi o Mroza - to na poczatek polecam książke " Behawiorysta" albo serię z Chyłką - tytuł pierwszego tomu to "Kasacja"

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Laurel
    2. Mój adres e-mail: holdapaulina23@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako pauli.ada
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako Paulina Adamczuk
    5. Udostępniam banner:
    - Instagram: Tak, https://www.instagram.com/p/BmKwc0bgO3R/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=6dvkm1k52lr5
    - Facebook: Tak, https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2081615448771191&id=100007682671636&ref=content_filter
    - Google+: Tak, https://plus.google.com/111026692959357293307/posts/gXhsZya1Jht
    - sidebar bloga: Tak, https://owocneczytanki.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie czytałam tych książek, ale powodzenia dla wszystkich w konkursie! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kl
    2. Mój adres e-mail: Klaudii344@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: klaudusiaczek666
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie Facebook: Nie - Google+: Nie - sidebar bloga: Nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na rozdanie! Życzę powodzenia wszystkim :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rozdanie. Powodzenia dla wszystkich uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim życzę! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: TruskaweczkaRecenzjeKsiazek
    2. Mój adres e-mail: truskaweczkarecenzjeksiazek@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: ksiazki_truskaweczka
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Gleam of Hope
    2. Mój adres e-mail: gleam.of.hope.adnarimes@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: gleamofhope_a
    4. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    5. Udostępniam banner:
    Google+: Tak: https://plus.google.com/u/0/114931528566954660996/posts/Q5qDGnNLhxM
    sidebar bloga: Tak: https://gleam-of-hope-xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla Tak jako:Sabina Fabczak
    2. Mój adres e-mail:sabka-sabka@wp.pl
    3. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: sabcia18
    4. Lubię stronę na Facebooku Tak jako:Sabina Fabczak
    5. Udostępniam banner Tak na FB ;
    https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10209974265273190

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział! :)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Magda M
    2. Mój adres e-mail: kontakt.coscudownego@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Magdalena Misztal
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie, Facebook: Nie
    Google+: TAK (https://plus.google.com/u/0/117379359788778340002)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Ma M
    2. Mój adres e-mail: mkarolcia3@gmail.com
    3. Obserwuję na Instagramie: Nie
    4. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Małgosia Misztal
    5. Udostępniam banner: - Instagram: Nie - Facebook: Nie - Google+: Tak, (https://plus.google.com/u/0/114975635364538657138?tab=mX) - sidebar bloga: Nie

    OdpowiedzUsuń

Instagram