niedziela, 12 sierpnia 2018

Przegląd zamówienia
z Dresslily

Przez dłuższy czas na blogu nie pojawiały się żadne nowości. A dzisiaj, korzystając z niedzieli niehandlowej postanowiłam pokazać Wam moje zamówienie ze strony Dresslily. Nie będzie to ogrom rzeczy i absolutnie nie mam zamiaru się jakoś bardzo rozpisywać, chcę Wam je pokazać a nie pisać recenzje :D Zapraszam!

Dodatkowo:
Here are the new arrival,  Top Fashionable women dresses.
It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday!

Kupony:
There will be a discount
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD
Use code"DLAnniversary" for all order with over 50USD save 6USD
Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

Pierwszą rzeczą, która trafiła do mojego koszyczka była paleta cieni. Znajduje się w niej 18 różnych pigmentów, w których się zakochałam. Czyż te kolorki nie wyglądają pięknie? :D Ba! Nawet samo opakowanie pięknie się prezentuje :) Niestety trochę gorzej całość wypada w użytkowaniu. Są bardzo słabo napigmentowane i trzeba sporo się natrudzić żeby coś było widać na powiece. I niestety bardzo szybko znikają... No średnio.

Wrzesień coraz bliżej... Co prawda ja do normalnych lekcji wracam dopiero w październiku, ale plecak wolałam zamówić wcześniej. I tak padło na zwykły, czarny... Który niestety okazał się za mały :D Idealnie sprawdzi się na jakieś wycieczki, ale książek w nim bym nie zmieściła. Ogólnie wykonany jest dobrze, a do tego prezentuje się ładnie. Myślę, że to udany zakup.

I ostatnią już rzeczą, która trafiła w moje łapki, są krótkie spodenki. Jakiś czas temu byłam kompletnie przeciwna spodniom, spodenkom, które są poprzecierane, z dziurami. A teraz wszystko uległo zmianie... Przeglądając sklep natknęłam się na te szorty i stwierdziłam "ok, chcę je mieć, zamawiam". Myślałam, że kompletnie nie będą mi pasowały. A jednak już po przymierzeniu wiedziałam, że bardzo się z nimi polubię :D Wielki hit tego zamówienia, jak dla mnie :) Polecam, są świetnie wykonane i wygodne.

Co ostatnio kupiliście? Oddajecie się szałowi promocji? Znacie ten sklep? Lubicie odzież z motywem przetarć i dziur? :)

31 komentarzy:

  1. Miałam to samo ze spodniami i spodankami z dziurami! A teraz chcę mieć ich całą masę!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna paleta cieni, plecak też wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie są świetne!
    Bardzo ciekawa recenzja. Będę tutaj wracać z przyjemnością. :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie takie same szorty i to są moje ulubione z całej szafy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Okay, to po kolei. Paleta wizualnie i technicznie jest cudowna. Pięknie wygląda, zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Ogromny plus za magnetyczne zamknięcie. Ale cóż z tego, skoro jakość cieni samych w sobie jest kiepska... Szkoda. Plecaczek jest ok ;) Tutaj nie ma się co rozpisywać ;) Spodenki zupełnie nie w moim stylu, ale ma młodych dziewczynach mi się podobają ;) Ty wyglądasz w nich rewelacyjnie ;) Bardzo fajnie podkreślają Twoją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. paleta cieni bardzo mi sie podoba ale czy są warte kupienia ? a co do plecaka fajny:*
    Ja lubię dziurawe spodnie czy przetarte spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej stronce. Bardzo fajne zamówienie, świetnie wyglądają te spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zamówienie. Paletka ma świetne kolorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka cudo :) Plecaczek przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka wygląda przepięknie, ma super kolorki. Szkoda, że w użytkowaniu już nie jest tak kolorowo. Jakoś nie mogę się przekonać do dziur i przetarć. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten plecak wygląda bardzo fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak mi się bardzo podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dawno nie kupiłam nic na promocji w sklepach internetowych :) Z Twojego zamówienia podoba mi się bardzo paletka cieni, szkoda tylko, że raczej jakościowo słabo wypada :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Co chwilę zamawiam jakieś ciuchy... Za niedługo zbankrutuje :D zwłaszcza, że zbliża się jesień a ja uwielbiam jesienne ubrania 💕💕 plecak całkiem ładny 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero zaczynam zakupowe szaleństwo, mój portfel płacze :D

      Usuń
  15. Ja nadal jestem przeciwna spodniom i spodenkom z dziurami. Przecierane jeszcze ok, chociaż najbardziej podobają mi się czyste schludne jeansy :) Top w ananasy za to genialny! Plecak również bardzo ciekawy, nie ma to jak klasyczna czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nadal nie podobają się długie jeansy z dziurami na kolanach :D Ale szorty z takim motywem lubię :D

      Usuń
  16. Świetne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się paletka cieni oraz plecak *.* Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się paletka z cieniami i plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia,fajny plecak ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne to zamówienie! :) też miałam tak samo ze przetarciami :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Instagram