wtorek, 22 maja 2018

Makijaż wykonany cieniami mineralnymi
z firmy La Rosa

Jest po godzinie 19, a ja dopiero siadłam do tego posta. Ostatnio czasu coraz mniej, ale nie chcę stracić regularności, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem o makijażu, który wykonałam między innymi cieniami mineralnymi firmy La Rosa. Niestety zdjęcia "zjadły" mi kolory, dlatego dodaję też swatche :/ Zapraszam! :)
Cienie nakładałam na mokro, na zwykłą bazę. Aplikowane w ten sposób mają bardzo dobrą pigmentację i metaliczno-duochromowe wykończenie. Bez problemu się rozcierają i przy blendowaniu nie tracą na intensywności, ale trzeba uważać żeby nie roznieść brokatu na całą powiekę :) Delikatnie się osypują, jak to z pigmentami bywa, ale kiedy nakłada się je na mokro, to ten osyp jest bardzo niewielki, a przy odpowiedniej aplikacji nawet zerowy.

Jak wspomniałam, na powyższych zdjęciach kolory kompletnie nie zostały odwzorowane. Na żywo makijaż wyglądał dużo lepiej. Chyba czas najwyższy zainwestować w jakieś oświetlenie, może wtedy zdjęcia makijaży będą wyglądały lepiej ;)
Niżej swache cieni, czyż one nie są piękne? *-*

Produkty La Rosa możecie kupić online, spis stron jest dostępny na stronie producenta, tutaj :) Jeżeli chodzi o cenę, to wynosi ona około 25 zł za jeden cień :)

Znacie tę firmę? Mieliście okazję używać jakichś z ich produktów? Jak radzicie sobie ze zdjęciami makijaży? ;)

24 komentarze:

  1. Lubię produkty mineralne, ale akurat z tej marki żadnego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam się zainteresować, warto! :)

      Usuń
  2. Ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale minerały bardzo lubię, więc pewnie prędzej czy pozniej kosmetyki La Rosa wpadną w moje ręce:D Obecnie testuję cienie z Annabelle Minerals i również jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladaja nie znam jednak tej marki ;)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny makijaż ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

  6. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz ładną buźkę, makijaż jest bardzo subtelny, sama uwielbiam minerały

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba będę musiała bliżej przyjrzeć się tej marce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te cienie są rewelacyjne ;) W pierwszym momencie zakochałam się w tym brązowo-zielonym kameleonie, ale kiedy wypróbowałam ten fiolecik... <3 Skradł moje serce ;) Zdecydowanie będę po nie sięgała ;) Szkoda, że na zdjęciach nie widać tego jak cudownie wyglądają na powiece ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zauważyłam, że sięgasz po fiolecik dosyć często :D

      Usuń
  10. Słyszałam wiele o tej firmie :) Cienie prezentują się rewelacyjnie! Takie kolorki trafiają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne odcienie tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mi również bardzo się podobają, wyglądają obłędnie :)

      Usuń
  12. Jejku, mowie to już kolejny raz, ale zazdrossxze Ci urody, jesteś przepiekna.
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale cienie wyglądają super!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce jednak żadnych kosmetyków z niej nie stosowałam.
    Cienie piękne, twój makijaż bardzo mi się podoba jest taki delikatny.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cienie. Ostatnio polubiłam się kosmetykami mineralnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam się orientować w kosmetykach mineralnych, ale chyba zostaną ze mną na dłużej, bo są genialne :D

      Usuń
  15. Ładniutko się prezentują. Rzeczywiście widać ten zanik kolorów, na szczęście swatche je oddały :)
    Słyszałam o cieniach mineralnych, ale jeszcze ich nie miałam. Cena do takich produktów adekwatna ;)
    Oj znam ten brak czasu. Nie tylko przez szkołę, a pogodę. Nie chce się już aż tyle siedzieć przed laptopem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pogoda też robi swoje, zdecydowanie bardziej chce się wyjść na świeże powietrze niż ślęczeć przed laptopem :D

      Usuń
  16. Śliczny dzienny makijaż, uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram