środa, 31 stycznia 2018

Idealny prezent walentynkowy, idealne sukienki na romantyczną kolację
+ ROZDANIE!

Do walentynek zostało równo 2 tygodnie! Osoby, które obchodzą ten dzień powinny jak najszybciej zacząć zastanawiać się nad prezentem dla swojej drugiej połówki, a także nad stylizacją na romantyczną kolację - o ile jeszcze tego nie zrobiły :D Dzisiaj przychodzę do Was z moimi propozycjami :) Pokażę Wam idealny (według mnie) prezent walentynkowy oraz idealne (według mnie) sukienki na ten dzień ;) Zapraszam do czytania i oglądania! :)
Ps. Na końcu wpisu znajdziecie też konkurs, na który bardzo Was zapraszam! :)
Zaczniemy od prezentu. Ja zawsze mam problem z upominkami, czy to na urodziny, czy na jakieś inne okazje. W tym przypadku mówimy o prezencie na walentynki - co prawda ja tego dnia nie obchodzę, ale wiem, że większość z Was tak :D Dlatego może ktoś się zainspiruje moim pomysłem ;) Przechodząc do sedna! Co moim zdaniem warto zamówić swojej drugiej połówce? Fotoksiążkę!

Fotoksiążka jest cudowną pamiątką na długie lata, z pewnością każdy z chęcią będzie do niej wracał i wspominał chwile spędzone razem ze swoją ukochaną osobą ;) Wiele osób mówi, że to tylko kobiety cieszą się z takich rzeczy, ja jednak uważam, że taka książka idealnie sprawdzi się też jako prezent na walentynki dla chłopaka.

Ja swoje fotoksiążki zamawiam na stronie Printu i zawsze jestem bardzo zadowolona - osoby, którym je daję również. Więc jak najbardziej możecie im zaufać i zamówić tam "prezent na walentynki dla niego lub dla niej"

A tutaj ja ze swoją "miłością życia" :D 
***
A teraz czas na sukienki! Tutaj nie będę się zbytnio rozpisywała, wybrałam dwie sukienki, obie w odcieniach różu. Myślę, że obie idealnie by się sprawdziły na romantyczny wieczór walentynkowy :) 

ROZDANIE! 
Aby wziąć udział w losowaniu jednej z nagród trzeba: 

Obowiązkowo:
- obserwować tego bloga PospolitaOla
- zamieścić komentarz z kompletnym wzorem zgłoszenia.

Dodatkowe losy:
- udostępnienie, podlinkowanego do tego posta, bannera konkursowego (Instagram, Facebook, Google+, sidebar bloga - za każde udostępnienie dodatkowe punkty);
- obserwacja na Instagramie - aleksandra_senko
- polubienie mojej strony na facebooku - PospolitaOla 
***
Nagrody:
1. Samodzielnie stworzona fotoksiążka na stronie Printu.pl (25x20 cm) - 20 stron
2. Samodzielnie stworzona fotoksiążka na stronie Printu.pl (25x20 cm) - 20 stron
***
Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 31.01.18 do 07.02.18 do godziny 10.00
2. Organizatorem rozdania jest autorka bloga PospolitaOla, oraz firma Printu. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać pisemną zgodę rodzica bądź opiekuna prawnego. 
4. W rozdaniu wygrywają dwie osoby. Do każdej z nich trafi jedna nagroda. 
5. Zwycięzcy zostaną wyłonieni i poinformowaniu w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 
6. Na odpowiedź ze strony osób wylosowanych czekamy 3 dni, po tym czasie wybrane zostaną kolejne osoby. 
7. Nagrody wysyłamy jedynie na terenie Polski.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

Wzór zgłoszenia:
Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:
3. Mój adres e-mail: * * *
4*. Udostępniam banner: - Nie/Tak (gdzie + link)
5*. Obserwuję na Instagramie: Nie/Tak, jako:
6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie/Tak, jako:

Zapraszam do udziału i życzę wszystkim powodzenia! :) 
❤❤❤

89 komentarzy:

  1. Fotoksiążki są super! Cudowna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki to świetny prezent dla każdego :) Ta pierwsza sukienka jest super!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne sukienki, ja uwielbiam tą fotoksiężkę, mam jedną i chętnie zrobiłabym kolejną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w rozdaniu, może akurat będziesz miała okazję zrobić kolejną, zupełnie za darmo :D

      Usuń
  5. Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Żaneta Serocka
    3. Mój adres e-mail: cytruska87@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: tak babskikacik
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako:Żaneta Serocka

    OdpowiedzUsuń
  6. Te fotoksiążki są ostatnio wszędzie ;) Ale nie powiem, również uważam, że jest to idealny pomysł na prezent ;) To świetna alternatywa dla tradycyjnych albumów na zdjęcia ;) Te z Printu zawsze mają porządną jakość ;)
    Sukienki cudne ;) Róż i czerwień to kolory idealne na walentynki ;) Patrząc na zdjęcia to ciężko byłoby mi wybrać faworyta, ale, że wiem jak ta tiulowa wygląda na żywo to muszę stwierdzić, że chociaż za tak intensywnym różem nie przepadam, to pierwsza propozycja bardziej mi się podoba ;)
    A i w konkursie chętnie wezmę udział ;) A co mi szkodzi? :D
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Sheira
    3. Mój adres e-mail: wrednazwyboru@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: anna.sheira
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Anna Agnieszka S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o sukienki to mi akurat bardziej do gustu przypadła ta z tiulem, żałuję, że jest za szeroka :D
      Dziękuję za udział w rozdaniu! <3

      Usuń
  7. Fotoksiążka to zawsze super prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne sukienki:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysłz ta fotoksiazka <3 Outfity tez urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotoksiążka to fajny pomysł ja jednak w tym roku stawiam na słoik "kocham cie za"

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Magdalena B
    3. Mój adres e-mail: * * * lady1307@interia.pl
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nim zapomnę to napiszę, że wkradł Ci się błąd w dacie, chyba chodziło Co 07.02.2018 a nie 07.01.2018 :P
    Sukienki piękne, ale wybrałabym pierwszą :)
    Co do fotoksiążki, to jest świetny pomysł na na prezent dla bliskiej osoby nie tylko na Walentynki :) Sama również maiłam możliwość stworzenia takiej fotoksiązki i jestem nią oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od podziękowania za wyłapanie błędu, już poprawiłam :)
      Ja też jestem oczarowana swoimi fotoksiążkami, co jakiś czas siadam i je podziwiam :D

      Usuń
  13. Ładne sukienki, gdybym tylko miała taką ładną figurę jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko coś wygrywam ale spróbuję swoich sił a więc:
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Sikoreczka
    3. Mój adres e-mail: barchanskaedyta@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Tak gdzie: https://www.facebook.com/TitmouseFamily/ -> fanpejdż + blog: http://titmouse-family.blogspot.com - pasek boczny.
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako titmouse_family
    6*. Lubię stronę na Facebooku:Tak, jako: Edi Sikoreczka oraz TitmouseFamilyblog&foto

    OdpowiedzUsuń
  15. W sukience wyglądasz przepięknie :) Fotoksiążka chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu! :D

      Usuń
  16. Śliczne sukienki :)
    Zapraszam do siebie kochana!♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sukienki i świetny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  18. A co tam, może mi się poszczęści...
    Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:Agnieszka Mycoffeetime
    3. Mój adres e-mail: zlekkimprzymruzeniemoka@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako:aga.mycoffeetime.pl
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    mam nadzieję, że dopisze mi szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka z zamkiem jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako, że Walentynki to dla mnie dzień jak co dzień nie mam problemu z wyborem prezentów na tę okazję. Muszę jednak przyznać, że fotoksiążka to dobry prezent dla każdego i na każdą okazję. Śliczne sukienki! Wszystkim biorącym udział w konkursie życzę powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie prezentujesz się z miłością Twojego życia. Widać, że bardzo się kochacie. <3 Fotoksiążka to super pomysł i na pewno ucieszy obdarowaną osobę. :) Druga sukienka jest przecudowna! <3 Wyglądasz jak księżniczka. :)
    Niedawno miałam okazję zrobić własną książkę i jestem z niej bardzo zadowolona, co mi tak wezmę udział, bo warto. ;)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Window of Fashion by Moni
    3. Mój adres e-mail: windowoffashion@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie (nawet nie mam IG :D)
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czymś trzeba się chwalić, to ja się chwalę kotem :D Bardzo się cieszę, że bierzesz udział! <3

      Usuń
  22. 1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Julia Kropacz
    3. Mój adres e-mail: snukraina_blog@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Nie
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: snukraina_blog
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie
    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.

    A tak w ogóle to bardzo ładne zdjęcia w tych sukienkach =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiamy takie personalizowane prezenty. Są dane od serca i z sercem, bo w ich zrobienie wkłada się dużo miłości. Piękna ta Twoja książka :)

    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Mysia Familia
    3. Mój adres e-mail: m.front@onet.pl
    4*. Udostępniam banner: - Tak http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: mysia_familia
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Mysia Familia

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne prezenty! :)
    Zapoznałam się i akceptuje regulamin.
    1. Obserwuje bloga PospolitaOla jako: Dagmara Ala
    3. Mój adres e-mail: dagmaraala@gmail.com
    4*. Udostępniam banner- Nie.
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: fatvga
    6*. Lubię strone na Facebooku: Tak, jako Dagmara Fatyga

    OdpowiedzUsuń
  25. Super nagroda, z przyjemnością biorę udział <3 Zapoznałam się i akceptuję regulamin
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Paulina Białowieżec
    3. Mój adres e-mail: paula844@buziaczek.pl
    4. udostępniam banner: Tak, na profilu fb: https://www.facebook.com/paulina.kasprzak.12
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako paulinabialowiezec
    6. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako Paulina Białowieżec

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj właśnie odebrałam z paczkomatu moją pierwszą fotoksiążkę z wspomnieniami: Erasmus+ Włochy 2017 -Trieste. Jestem nią zachwycona, pierwsza, ale na pewno nie ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienki super. Też miałam możliwość stworzenia fotoksiążki, a chętnych zapraszam jeszcze do jutra również na konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te książeczki są przepiękne :)
    Sukienka to ta pierwsza strasznie przypadła mi do gustu <3 Druga za to przypomina strasznie moją sukienkę na 18naste urodziny. Tylko, że moja była z Lou i bardziej bujnego materiału :)

    Wezmę udział. Może teraz mi się poszczęści :)
    Zapoznałam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Olimpia Sybidło (nie jestem pewna, bo obserwuję od dawna ;))
    3. Mój adres e-mail: olimpiasybidlo@poczta.onet.eu
    4. Udostępniam banner: - Nie
    5. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: olipiafi
    6. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako: Olimpia Sybidło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest właśnie chińska wersja tej sukienki :D
      Dziękuję bardzo za udział w rozdaniu <3

      Usuń
  29. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Lyanna
    3. Mój adres e-mail: ryska91@o2.pl
    4*. Udostępniam banner: Tak - https://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Anna K-a
    3. Mój adres e-mail: anka32a@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: Tak - https://www.facebook.com/anulkaaneczkaaa/posts/1594468280608028
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak - Anna Klichowska

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako:Katarzyna Wierzba
    3. Mój adres e-mail: kaja350@vp.pl
    4*. Udostępniam banner: - Tak na FB https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1814012631984016
    5*. Obserwuję na Instagramie: Tak, jako: kaja19782
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak, jako:Katarzyna Jadwiga Wierzba

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: kakabobo2
    2. Mój adres e-mail: karolina.bojko@op.pl
    3. Udostępniam banner: marysseprobuje.blogspot.com
    4. Obserwuję na Instagramie jako: marysse94
    5. Lubię stronę na Facebooku jako: Karolina Fąfara

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Kawaler 123
    2. Mój adres e-mail: kawa123ler@gmail.com
    3. Udostępniam banner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=592190444454058&id=100009893233046
    4. Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    5. Lubię stronę na Facebooku jako: Sebastian Liro

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Beata Kandzia
    3. Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Tak (u siebie w Google+): https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/9bFySKVqqiZ
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie, bo nie mam
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Tak jako Beata Kandzia

    Super taka fotoksiążka :), przydałaby się i sprawiłaby wiele radości :) Wspaniale byłoby otrzymać taki cudny walentynkowy prezent :) Trzymam kciuki za szczęśliwy los :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Zaczytana56 MamaDela
    3. Mój adres e-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Tak: (w Google+) https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/ZBrbLn5eqAX
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapoznałem/łam się i akceptuję regulamin.
    1. Obserwuję bloga PospolitaOla jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    3. Mój adres e-mail: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    4*. Udostępniam banner: - Tak: (w Google+) https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/cvMuCuDZuym
    5*. Obserwuję na Instagramie: Nie
    6*. Lubię stronę na Facebooku: Nie

    Gram dla naszej rodziny, byłby świetny prezent i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja powiem Wam szczerze, że zdecydowanie jestem zdania, że lepiej prezent kupić kobiecie na walentynki niż mężczyźnie, ponieważ nie wiadomo, co wybrać. Na kolejne walentynki mężowi chyba kupię mapę zdrapkę ze strony https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika a do tego dorzucę jakąś szybką i krótką wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o prezent dla kobiety to naprawdę nie jest nic trudnego. Nie znam w zasadzie żadnej która by modnych rzeczy nie lubiła, więc buty np. https://butymodne.pl/damskie-cm-paris-na-plaskim-obcasie-c531.p306.f128.html będą idealnym prezentem, a może do tego jeszcze jakaś bluzka czy inny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja żona to wymagająca kobieta, dla niej wybrać prezent nie jest tak łatwo wcale. Szukając podpowiedzi w sieci trafiłem ostatnio na stronę tego sklepu https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet myślę, że te produkty to może być strzał w dziesiątkę. Kubek z gwiazdkami i ciepły włochaty koc, na pewno coś innego niż znowu kwiaty i czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że oryginalnym i fajnym pomysłem są fotoprezenty, tutaj możecie zamówić m.in poduszki czy kubki https://www.fotoprint.pl/fotoprezenty.

    Na Walentynki personalizowane prezenty to świetną opcja :)

    Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram