środa, 29 listopada 2017

Krem do rąk i stóp o zapachu czekoladowych ciasteczek
Hristina Cosmetics – recenzja

Jest tu ktoś kto nie lubi zapachu ciasteczek? Pysznych, czekoladowych ciasteczek? Jeżeli tak, to ja z pewnością nie należę do ich grona :D Więc nie mogło się stać inaczej, gdy na stronie Hristina zobaczyłam krem do rąk i stóp o zapachu czekoladowych ciasteczek, wiedziałam, że muszę go przetestować! I tak oto trafił w moje łapki. Czy się z nim polubiłam? O tym niżej :)

Kilka słów o marce
Hristina to w 100% naturalne bułgarskie kosmetyki, które są przygotowywane unikalnymi procesami produkcyjnymi przekazywanymi z pokolenia na pokolenie. W trakcie produkcji się miesza woda razem z czystymi olejami, masłami naturalnymi oraz ekstraktami ziołowymi w odpowiedniej temperaturze i prędkości tak, żeby powstał jednolity produkt. Jego konsystencja jest bardzo podobna do konsystencji kosmetyków sprzedawanych w drogeriach, ale różni się swoim naturalnym składem. Kosmetyki potrafią dostarczyć skórze najlepszych środków odżywczych bez użycia kropli chemii.

Kilka słów od producenta 
Naturalny krem do rąk i stóp czekoladowe ciasteczka 100 ml
Działanie: Krem do rąk i stóp ujędrnia, odżywia i głęboko nawilża skórę. Działa odmładzająco.
Stosowanie: Nanieść na suchą i czystą skórę.

Skład:
Woda, olejek migdałowy, masło kakaowe, olej sezamowy, masło shea, alantoina, retinol, octan tokoferylu, czekolada, olej z wanilii płaskolistnej, wosk pszczeli.

Opakowanie
Krem kupujemy w plastikowym pojemniczku z zakręcanym wieczkiem. Odkręcając górną część znajdziemy sreberko, które chroni przed przeniesieniem się zawartości na wieczko. Opakowanie jest wykonane z porządnego plastiku w kolorze mlecznym. Sama szata graficzna kusi niesamowicie, poprzez umieszczone na wieczku zdjęcie ciasteczek. Całość wygląda prosto i ładnie.

Konsystencja i zapach
Produkt jest dosyć gęsty, co dobrze sprawdza się przy nakładaniu na stopy. Jeżeli chodzi dłonie, to zawsze używałam bardziej rzadkich, więc będę musiała się do tego przyzwyczaić :) Po nałożeniu nie występuje efekt klejenia się, a do tego skóra nie jest nadmiernie tłusta.
A teraz trochę o zapachu... Powiem szczerze, że się w nim zakochałam! Trzeba przyznać, że w mojej osobistej opinii pachnie lepiej na skórze, niż w opakowaniu, przed nałożeniem. Zapach jest słodki, ale nie do przesady. Nutą, która najbardziej się wybija, jest chyba piękny zapach kakao.

Działanie kremu
Nie mam problemu z suchą skórą na dłoniach, ze względu na to, że codziennie używam kremów. Więc jedyne co mogę powiedzieć jeżeli chodzi o działanie na tej partii, to to, że jest dużo bardziej nawilżający niż tani krem z biedronki. Skóra pozostaje gładka na długi czas.
Jak z dłońmi nie mam problemów, tak ze stopami jest dużo gorzej. Nie miałam nawyku ich nawilżania, więc są bardzo suche. Już po trzecim nałożeniu kremu widać było rezultaty, skóra jest gładka i nawilżona. Jestem bardzo zadowolona z efektów.

Gdzie i za ile kupić
Z tego co się orientuję, to produkt jest dostępny tylko na stronie internetowej Hristina. Zamawiając musimy sobie zdawać sprawę, że produkty idą z Ukrainy, więc będziemy musieli poczekać około 3 dni na dostawę. Cena kremu to 19,00 zł. Wspomnę też o tym, że są dostępne różne wersje zapachowe.

Polecam, czy nie?
Jestem bardzo zadowolona z działa kremu, a do tego wręcz zakochana w jego zapachu. Myślę, że cena nie jest wygórowana jak za 100 ml naturalnego kremu o pięknym zapachu.
Więc tak, polecam :)


Znacie ten produkt? Może kiedyś go miałyście? :)

41 komentarzy:

  1. Nie znam, ale chcę mieć nawet dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ale piękny skład! Rzadko się takie spotyka. Z wielką chęcią kupie taki na okres jesienno zimowy. Coś rewelacyjnego, a co do zapachu to pewnie też mi się spodoba tyle, że jestem łasuchem. Mam nadzieję, że go nie zjem? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ogromnym łasuchem i powiem szczerze, że czasami mam ochotę zjeść swoją rękę :D

      Usuń
    2. Haha, już planuję zakupy w tym sklepie po wypłacie. Znakomite produkty. Cieszę się, że wpadłam na Ciebie. :-)

      Usuń
  3. Jego zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, zapach jest obłędny :D Zawsze się zastanawiam co tak smakowicie pachnie ;) Na jesienne i zimowe wieczory taki kremik w sam raz ;) Bo latem wydaje mi się, że mógłby być zbyt słodki ;) Kiedyś chętnie go spróbuję i zobaczę jak sprawdzi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pachnie tu coś czekoladą... aaa, już wiem co" :D

      Usuń
  5. Krem musi cudownie pachnieć. Uwielbiam zapach ciasteczek! Mniam! Jak dałaś radę go nie zjeść? :D Super, że działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że czasami mam ochotę go zjeść :D

      Usuń
  6. Ciekawa propozycja :) Zapach musi być boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym przetestowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wyobrażam sobie ten zapach ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. placi sie za przesylke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 11 zł :) A przy zamówieniach powyżej 240 zł wysyłka jest darmowa :)

      Usuń
  10. Mam żel do kąpieli z tej linii i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam żel z tej serii i powiem szczerze, że się z nim nie polubiłam :D

      Usuń
  11. Myślę, że i ja zakochałabym się w tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. domyślam się jak to pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym zapachem to mnie po prostu kupiłaś. Tak to ja mogę leżeć i pachniec, a co!

    OdpowiedzUsuń
  14. produktu nie znam, ale sam zapach mnie zachwyca :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi pięknie pachnieć <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja normalnie Kochana już czuję zapach przez monitor hahaha :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszący krem ;) Zapach musi mieć obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mniaamiiii :D uwielbiam takie zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyk w sam sobie bardzo mnie zaciekawił, ale zdecydowanie to nie mój zapach. Choć uwielbiam ciasteczka czekoladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham wszystko co czekoladowe, musi pieknie pachniec !! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja koleżanka np. nie lubi Nutelli. Nie mam pojęcia jak tak można...
    Czekoladowe ciasteczka? Brzmi mega pysznie :)
    Lubię naturalne kosmetyki. Cieszę się, że na rynku jest ich co raz więcej.
    Rzeczywiście opakowanie proste, ale te ciastka tak kuszą! :D
    Oj widzę, że produkt dla mnie, bo ja natomiast mam strasznie suchą skórę. Tragedia...
    Nie miałam, ale z przyjemnością bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak najbardziej polecam wypróbować :D

      Usuń

Instagram