środa, 20 września 2017

The entire cat population is my best friend
czyli trochę kociego akcentu

Ostatni czas jakoś sprzyjał zakupom - przynajmniej u mnie. I tak jakoś wyszło, że kupiłam kilka rzeczy, które dzisiaj chciałabym wam pokazać. Tak jak po tytule można wywnioskować, będzie trochę kociego akcentu, ale nie tylko! Tym razem crop topów nie będzie, ale jeżeli komuś ich brakuje, to tu je znajdziecie crop top t shirt. Zaczynamy :)

Zacznę od mojego najważniejszego zakupu w ostatnim czasie, czyli od telefonu. Poprzedni utopiłam w łazience i mimo, że podjęłam się wielu prób ratowania go, to (nie)stety się nie udało. A, że bez telefonu jak bez ręki, to jak najszybciej udałam się do salonu i wybrałam nowy. Tym razem padło na firmę Huawei, model Y6 2017. Mam go już od tygodnia i jestem bardzo zadowolona, chociaż aparat ma baardzo średniawy.

Kolejny zakup związany z telefonem, czyli etui. Co tu dużo mówić, wygląda nieźle, a najważniejsze, że dobrze chroni urządzenie. Wybrałam jedno z najtańszych na stronie, ale mimo wszystko jest dobrze wykonane :)

A teraz przechodzimy do głównego tematu posta, czyli do rzeczy z kocim akcentem! Zacznę od szarej bluzki z napisem "The entire cat population is my best friend". Jak ją zobaczyłam, to wiedziałam, że musi trafić do mojej szafy :D Jestem bardzo zadowolona, wykonanie średnie, ale za cenę 9.99 zł jak najbardziej warto :)

Znowu kociaki! Tym razem przesłodka piżama dwuczęściowa w koty... Mimo, że nie było mojego rozmiaru, to i tak ją wzięłam, nie mogłam sobie jej odpuścić :) Wykonana jest dobrze, a o wyglądzie chyba już nic nie muszę pisać? :D

I teraz już ostatnia rzecz - nie kocia. Bluzka z rękawem 3/4 i wiązaniami po bokach. Wygląda bardzo ładnie, jedynym minusem jest to, że jest dziwnie uszyta i poszerza mi ramiona... :)

telefon - salon Plus
etui - allegro
T-shirt z napisem - sinsay
piżama - zaful
bluzka 3/4 - zaful

 Nosicie ubrania z kocimi akcentami? :)

26 komentarzy:

  1. Taką piżamkę bym chętnie przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ;D
    bluzeczki extra ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy. :)
    a jeśli chodzi o koci akcent, to mam nie jedną bluzkę z kotkami.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że noszę ubrania w koty i nie tylko ubrania, mam też torebkę z kocimi uszami. :) Widzę, że trafiłam na prawdziwą miłośniczkę tych zwierzaków! <3 Twój telefon ma bardzo ładny kolor obudowy, szkoda, że aparat nie do końca spełnia Twoje oczekiwania. Koszulka z Sinsaya wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, koty to nieodłączna część mojego życia :D

      Usuń
  5. Ostatnia bluzka wydaje się ładna ;). Mam kilka koszulek z kotami ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, no tak, musiałaś zhejtować aparat w telefonie ;p Jak na prawdziwego pasjonata fotografii przystało :D No i jak na Olę przystało, nie mogło obyć się bez KOTÓW!!! Piżamka słodka :D I ta kokardka taka urocza ;)
    PS telefon bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach ;) Razem z moim flakonem perfum ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piżamka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piżama w kociaki bardzo mnie kusi od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no! Widać, że zakupy w ostatnim czasie Ci sprzyjają :)
    Telefonik wygląda naprawdę bardzo fajnie! Dobrze, że jesteś z niego zadowolona, mimo tego średniawego aparatu ;)
    No etui do telefonu to bardzo ważna rzecz! Moje już tyle razy uratowała telefon od zbicia szkła itd.
    Ja za kociakami niezbyt przepadam, ale koszulka wygląda fajnie i to jeszcze w takiej cenie! :)
    Ojeju! Ta piżama akurat jest przesłodka! Sama powinnam sobie sprawić taki komplecik, ale raczej z pieskami :)
    Nie lubię bluzek poszerzających ramiona, eh :( Miałam jedną taką i oddałam ją siostrze.
    Ja nie noszę kociego akcentu, lecz moja młodsza siostra - tak ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to część mojego życia, nie wiem dlaczego, ale mam na ich punkcie hopla :D Ale w sumie to dobrze mi z tym :D Psiaki też lubię :)

      Usuń
  11. ale piękna pidżamka <3 http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram