Dzisiaj będzie kilka recenzji i mała wishlista z bell sleeve dress i maxi dress formal
Jak wiecie (lub jeszcze nie) bardzo lubię oglądać filmy. Niestety ostatni czas nie sprzyjał ich oglądaniu, zakończenie roku, poprawa ocen... Ale teraz jak już mam wakacje, to mogę oglądać do woli! I tak właśnie robię, ostatnio obejrzałam kilka ekranizacji i chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami na ich temat :)
Jak wiecie (lub jeszcze nie) bardzo lubię oglądać filmy. Niestety ostatni czas nie sprzyjał ich oglądaniu, zakończenie roku, poprawa ocen... Ale teraz jak już mam wakacje, to mogę oglądać do woli! I tak właśnie robię, ostatnio obejrzałam kilka ekranizacji i chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami na ich temat :)
1. Lekarstwo na życie
"Młody mężczyzna przyjeżdża do ośrodka odnowy biologicznej, aby zabrać stamtąd swojego szefa. Nie wie, że miejsce skrywa mroczny sekret."
Mnie zainteresował sam opis i muszę przyznać, że nie zawiodłam się! Film trwał ponad 2 godziny, więc dosyć długo, na początku akcja bardzo wolno się rozgrywa, ale później jest już lepiej. Bardzo podoba mi się fabuła, w którą wplecione są tajemnicze zagadki, które stara się rozwiązać główny bohater, a razem z nim ja. Właściwie to nie znalazłam odpowiedzi na wszystkie moje pytania, ale właśnie to jest fajne! Uwielbiam później się zastanawiać co było przyczyną, co mogło być później :D Polecam jak najbardziej :) Niech nie zmyli Was gatunek "horror", bo nie było tam strasznych scen ;)
2. Most do Terabithii
Historia przyjaźni dwojga dzieci, które za leśnym strumieniem tworzą swój własny bajkowy świat."
Ta ekranizacja bardzo długo wisiała na mojej liście "chcę obejrzeć", aż w końcu się na nią skusiłam. Fabuła niestety niezbyt przypadła mi do gustu, wymyślone trole i walka z ptakami... To nie dla mnie! Osoby, które lubią tego typu rzeczy powinny zobaczyć ten film, jest fajnie wykonany :)
3. Lament
"Policjant usiłuje rozwiązać tajemnicę nieznanej choroby szerzącej się w małej wiosce."
Kiedy decydowałam się na ten film myślałam, że będzie on o zombie (jak na fankę tych istot przystało :D) no i troszkę się zawiodłam, bo to wcale nie o zombie chodziło. Bardzo dobry zamysł na film, wykonanie? Dobre. Mogłoby być trochę lepsze, ale było całkiem dobrze. Nie podobały mi się przesadzone sceny, które strasznie się dłużyły. Jest to kolejny film, w którym właściwie do końca nie wiemy kto jest kim :D
4. Szybcy i wściekli 8
"Szczęśliwy miesiąc miodowy Dominica i Letty przerywa pojawienie się tajemniczej kobiety, która ponownie wciąga mężczyznę w świat zbrodni."
Jestem ogromną fanką całej tej serii, więc od razu mogę Wam polecić :D A tak serio, to sceny zdecydowanie przesadzone, sama fabuła bardzo naciągana. Dzieje się jedno, a zaraz się okazuje, że jednak nie... To mi się trochę nie podobało, ale i jak dla mnie i tak warto zobaczyć, polecam osobom, które lubią tę serię :)
5. Power Rangers
Uczniowie szkoły średniej wykorzystują swoje unikalne zdolności, by uratować świat."
Fanką serialu Power Rangers nigdy nie byłam, ale postanowiłam, że film obejrzę. I powiem szczerze, że jestem trochę zaskoczona tak niską oceną na Filmwebie, bo jest to tylko 5.9... Ja osobiście oceniłam na 7, był całkiem fajny, chociaż rzeczywiście walka ze złem trwała około 15 minut, a cały film trwa ponad 2 godziny... Wolno rozgrywająca się akcja, reżyser zwrócił bardziej uwagę na same przygotowania rangersów do tej walki ;) Czy polecam? To zależy od tego kto co lubi, ja lubię filmy Sci-Fi, więc obejrzałam i nie byłam zawiedziona :)
źródło: Filmweb
Oglądaliście któryś z tych filmów? Jak Wam się podobał? Polecicie jakieś ciekawe ekranizacje?
Żadnych z tych filmów nie widziałam, a ostatnio szuukam namiętnie jakiś, co by mnie nie znudziły, ale wciągnęły bezgranicznie :)
OdpowiedzUsuńCiekawe propozycje :)
No to po kolei: Lekarstwo na Życie - widziałam i mnie też bardzo przypadł do gustu motyw zagadki, takie filmy lubię najbardziej ;) Już Ci to mówiłam, ale teraz powtórzę - Wyspa Tajemnic powinna Ci się spodobać, też coś związanego ze "szpitalem", też jest zagadka, i też próbują z głównego bohatera zrobić pacjenta ;) Ten drugi nawet bardziej mi się podobał ;) Most do Terabithii - mnie się bardzo podobał. To jak pokazana była przyjaźń głównych bohaterów i przedstawione to jak sami kreują swoje wymyślone królestwo - jak dla mnie super ;) Reszty nie widziałam :D Za serią Szybcy i Wściekli nie przepadam i widziałam tylko Tokio Drift, i to dlatego, że koleżanka mnie zmusiła :D Power Rangers oglądałam <3 Serial mojego dzieciństwa :D Ale jakoś film mnie nie przekonuje ;)
OdpowiedzUsuńWyspę Tajemnic mam zamiar obejrzeć, sporo o nim słyszałam i w sumie wiem dużo rzeczy, których nie powinnam wiedzieć przed obejrzeniem :D
UsuńNigdy jakoś nie miałam okazji obejrzeć żadnej części 'Szybkich i wściekłych', muszę to nadrobić na tych wakacjach :) Pozdrawiam,
OdpowiedzUsuńhttp://mishmashbyalice.blogspot.com/
W takim razie bardzo polecam, warto obejrzeć przynajmniej jedną część dla sprawdzenia czy to Twój gust :D
UsuńNie oglądałam tych filmów, ale obiecałam sobie, że na wakacje obejrzę wszystkie części ,,Szybkich i Wściekli''i muszę za to się zabrać :)
OdpowiedzUsuńW takim razie trzymam kciuki, warto! W sumie to 8 części to nie tak dużo :D
UsuńCoś mi mówi "Most do Terabithii - musiałam to kiedyś kątem oka oglądać :) Lubię takie klimaty :D
OdpowiedzUsuńSwietnie :) Na pewno coś obejrzę :)
OdpowiedzUsuńOglądałam tylko Szybkich Wściekłych, jestem ich fanką ale z drugiej strony nie podoba mi się to, że kręcą kolejne części bez Paul Walker :/
OdpowiedzUsuńmama-urwisa.blogspot.co.uk
Rzeczywiście Paul Walker robił w tej serii przynajmniej połowę roboty. I dało się to odczuć w tej części. Nic jednak nie zmieni tego, że mam sentyment do Szybkich i wściekłych, więc z pewnością obejrzę kolejne części - o ile owe powstaną :)
UsuńNa pierwszy film mam ochotę :)
OdpowiedzUsuńKojarzę filmy z twojej wishisty, oglądałam most do Terabithii - świetny <3
OdpowiedzUsuńallixaa.blogspot.com - klik
No mi akurat nie przypadł do gustu, nie mój styl :)
UsuńTych filmów jeszcze nie oglądałam :)
OdpowiedzUsuńMÓJ BLOG
Ja również uwielbiam oglądać filmy i sprawia mi to niemałą frajdę! Lekarstwo na życie kusi mnie już od bardzo dawna. Uwielbiam DeHaana i samo patrzenie na niego jest po prostu nieziemskie - jest genialnym aktorem. Power Rangers kojarzę bardzo ze swoim dzieciństwem. Jedna z moich miłości, może dlatego chwycę po ten film ze względu na sentyment. :) Obserwuję!
OdpowiedzUsuńA ja muszę przyznać, że DeHaana akurat nie znałam wcześniej, to pierwszy film z nim, który miałam okazję oglądać :D
UsuńNie oglądałam powyższych filmów. Ogółem ostatnio jakoś nie mam ochoty nic oglądać. Jeśli już to decyduję się na jakiś serial ;)
OdpowiedzUsuńJa też przez dłuższy czas nie miałam ochoty niczego oglądać, ale ostatnio mania oglądania filmów wróciła i tak teraz potrafię trzy dziennie obejrzeć :D
Usuńnie oglądałam tych filmów :)
OdpowiedzUsuńNie widziałam żadnego z filmów, ale zainteresowało mnie "Lekarstwo na życie", bo lubię tajemnicze zagadki. :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
windowofmfashion.blogspot.com
Żadnego z nich nie widziałam, ale bardzo mnie zainteresował ,, Lament ". Musze obejrzeć :)
OdpowiedzUsuńŻadnego z nich nie znam :O
OdpowiedzUsuńZapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html
Oglądałam 2, a jestem ciekawa 1 i 3 ;).
OdpowiedzUsuńhttp://modoemi.blogspot.com/
Przy wyborze filmów najpierw patrzę na gatunek, później reżyserię, aktorów i na końcu opis 😉 Też uwielbiam filmy i wieeele już obejrzałam. Często robię sobie serie filmów z danym aktorem, tym sposobem mam ich wiele zaliczonych 😊
OdpowiedzUsuńWWW.RINROE.COM
Kocham bardzo Szybkich i Wściekłych ale już ost część była przesadzona ;D tej jeszcze nie oglądałam ;D muszę w końcu nadrobić ;D
OdpowiedzUsuńNo ta niestety też trochę przesadzona, ale jak ktoś lubi całą serię, to i tak zapewne mu się spodoba :D
UsuńOj... chyba mam co nadrabiać, gdyż żaden z wymienionych przez Ciebie filmów nie jest mi znany! Aż wstyd :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, MÓJ BLOG!
Widziałam tylko "Szybcy i Wściekli 8", a "Power Rangers" mam na liście. ;D
OdpowiedzUsuńMost do Terabihi oglądałam i bardzo polubiłam! Muszę ponownie obejrzeć :)
OdpowiedzUsuńmost do Terabithii też jakoś mnie nie porwał, ale lubię do tego wracać ;) jakiś taki sentymentalny dla mnie ten film
OdpowiedzUsuń1 i 3 chętnie obejrzę jak znajdę odrobinkę czasu :)
OdpowiedzUsuńSzybcy i wściekli 8 obejrzałam kilka dni temu i .. mega część. Zresztą każda część mi się podoba i podziwiam reżysera za tak dobrą serię :)
Most do Terabithii jak dla mnie był super :D
OdpowiedzUsuńkatemi21.blogspot.com [KLIK]
Muszę właśnie zacząć nadrabiać filmowe zaległości .. Z powyższych filmów widziałam tylko "Szybcy i wściekli 8" :)
OdpowiedzUsuńOglądałam jedynie ostatnio właśnie Szybkich i Wściekłych, dla mnie już też wszystko trochę naciągane, ale dla odmóżdżenia idealne! ;)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawe recenzje. Na pewno znajdę tutaj jakiś film dla siebie.
OdpowiedzUsuń