piątek, 13 stycznia 2017

Zamówienie z Zaful

Dzisiaj znowu przychodzę do Was z postem o rzeczach, które zamówiłam, tym razem, ze sklepu Zaful. Paczka została wysłana 28.12.2016 a dotarła do mnie 10.01.2017, była bardzo dobrze zapakowana, nic nie ucierpiało.

 Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam jest czarna bluza z wyciętymi ramionami. Jakość jak najbardziej na plus, troszkę zawiodłam się na fasonie, bo okazało się, że jest to "nietoperz" - mam nadzieję, że wiecie o czym mówię :D Klik

 Zamówiłam z myślą, że będzie to sweterek, a jak się okazało jest to bluzka. Jakość dosyć średniawa... Ogólnie jestem z niej zadowolona, ale mogłam wziąć rozmiar M :) Klik

 Następny jest zestaw 5 bransoletek. Co tu się dużo rozpisywać, chyba każdy wie jak jest z jakością chińskiej biżuterii. Bardzo dużym plusem jest to, że istnieje możliwość regulacji wielkości :) Klik

Zestaw 12 pierścionków. Wiadomo, że na stronie wyglądały lepiej, ale nie jest źle. Ogólnie, to zamówiłam je dla mojej siostry ;) Klik


Ostatni jest już naszyjnik. Jak znalazłam go na stronie, to myślałam, że będą to 3 oddzielne naszyjniki, a tu taka niespodzianka - moja wina, źle przeczytałam :D Ogólnie, to strasznie się plącze, co mi się strasznie nie podoba... Klik

Zamawialiście już coś kiedyś z tej strony? Co o niej myślicie? :)
Będę wdzięczna da poklikanie w linki:






87 komentarzy:

  1. Poklikane!
    Drugi sweterek wpadł mi w oko *-*

    http://aureleklive.blogspot.com/2017/01/nowy-sklep-nowa-moda-nowe-bestsellery-w.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy :) Ja też czekam na przesyłkę od nich. Jaki rozmiar wzięłaś tej białej bluzki? Jestem ciekawa jak to jest z ich rozmiarówką. Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam rozmiar S i jest troszkę ciasna :D Dziękuję za kliki :)

      Usuń
  3. Wszystko naprawde mi sie podoba :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię zaful :) fajna pierwsza bluzka, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzeczka super :) Lubię zamawiać na ZAFULU, mają super rzeczy :D
    Poklikane; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie bluzki, bluzeczki które mają wycięcia na ramionach! Pierwsza jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna biżuteria :-) biała bluzeczka też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. biżuteria z tych stron jest bardzo średnia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te rzeczy!!! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaful jest naprawdę świetne. Bardzo podobają mi się te 2 bluzki, a czarnej na przykład w polskich sklepach nie widziałam, więc jest jeszcze oryginalna.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy tam nic nie zamawiałam, ale dostałam propozycję współpracy z której nie skorzystałam. Szkoda, że ani jedna rzecz nie była u ciebie ocenianona dobrze na max. Podoba mi się ta bluzka która miała być sweterkiem :)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kiedy jestem z czegoś maksymalnie zadowolona, zawsze znajdę jakiegoś minusa :D

      Usuń
  12. Bluza, moim zdaniem, wygląda dobrze. A taki krój jest teraz modny, więc nie narzekaj ;p Biała bluzka wcale nie jest za mała ;p M byłaby za szeroka ;) Dobrze wyglądasz, nie marudź ;p Bransoletki śliczne. Ciekawe tylko jak szubko będzie się z nich ścierała farba ;) Pierścionki dużo lepiej wyglądały na stronie. Z całego zestawu podobają mi się tylko cztery ;) Naszyjnik ładny, tylko musisz go dobrze rozplątać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zawsze lepiej wygląda na stronie ;p Naszyjnik... no niestety ciągle się plącze :D

      Usuń
  13. Bardzo spodobały mi się bransoletki, ale niestety jestem uczulona na metal :(

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy, bluza najbardziej mi się podoba www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta bluza z pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz nosa do biżuterii :) cale zamówienie udane :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zamówienie! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zamówienie. Świetna bluza :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie chciałam tą pierwszą bluzkę hiih :) Kliknięte ,Klikniesz i u mnie proszę ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie też kliknęłam w linki, ale zapomniałam o tym napisać w komentarzu :D

      Usuń
    2. Dziękuję :* Jestem bardzo wdzięczna :*

      Usuń
  20. Ta biała bluzka jest śliczna. Zastanawiałam się nad nią :) Zaful ma bardzo fajne rzeczy ale trzeba uważać np z rozmiarami a i materiał nie zawsze jest taki jaki chcemy by był :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała bluzka i naszyjniki są extra!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, ale rzeczy się naprawdę nieźle prezentują !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczki są cudowne :D
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie bluzki niesamowicie mi się podobają. Z chęcią sama bym takie ubrała ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie zamawiałam z tej strony. Ostatnio zaczęły mi się podobać bluzki z takimi rękawami. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety jeszcze nigdy nie miałam przyjemności zamawiać nic z tej strony, jednak słyszałam o niej dużo dobrego. Pierwsza rzecz- bluza jest po prostu obłędna. Zresztą ta biała bluzka z wycięciami też fajna, teraz częściej właśnie spotykam się z wersją bluzki, a nie sweterka, więc chyba modniej :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy! Poklikane
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek z odkrytymi ramionami jest boski! Mam bardzo podobny z hm :)
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Też ostatnio zamawiałam parę rzeczy z Zaful, ale wciąż czekam na przesyłkę. Bransoletki i pierścionki wyglądają ślicznie, a co do jakości, to myślę, że jest dość odpowiednia do ceny ;)
    malinowynotes.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bransoletki są super! mnie ostatnio niestety doszła uszkodzona:(
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nic nie zamawiałam z tej strony. Ogółem wybrane przez Ciebie produkty podobają mi się. ;)
    Fajnie też, że w przypadku bransoletek istnieje ta możliwość regulacji wielkości. W moim przypadku bardzo się to przydaje, bo inaczej większość tego typu dodatków po prostu spada mi z ręki. xD
    Kliknęłam we wszystkie linki. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo szczupłe nadgarstki i wszystkie bransoletki mi spadają, dlatego staram się kupować tylko te z możliwością regulacji :)
      Dziękuję za kliki!

      Usuń
  32. bransoletki śliczne i ta pierwsza bluzaa

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dostałam już dwie paczki z tej firmy (aktualnie czekam na trzecią) i jestem bardzo zadowolona. Jeśli chcesz zamawiać biżuterię, to polecam srebrną (oczywiście mam na myśli prawdziwe srebro). Jest jej tam dość mało, ale sama posiadam dwa srebrne pierścionki z Zaful i są rewelacyjne :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie upatrzyłam sobie już pierścionki posrebrzane, dosyć drogie, ale mam nadzieję, że będzie warto :D

      Usuń
  34. Cudowne rzeczy ;) Poklikalam w wszystkie linki!
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No niestety z tymi rozmiarami u nich to trzeba mega uważać :)
    ja np noszę S, a często muszę zamawiać M,L :P hehe

    Biala bluzeczka bardzo mi się podoba <3

    24,99$, 10,49$, 3,03$, 1,85$
    mogę prosić rownież o kilka klikow na koncu mojego posta ? :) hihihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy :) te bransoletki są przeurocze, takie delikatne :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetne rzeczy:)
    A mi się tam podoba fason nietoperza. Przez to jest dosyć ciekawa :) Choć zwykły fason również byłby niczego sobie :)
    Druga rzecz również mi się podoba! Widzę miłośniczka wycięć :D
    No biżuteria jak to biżuteria. Przez jakiś czas ładnie wygląda, ale gorzej z czasem :/
    Szkoda, że naszyjnik się plącze.
    Poklikałam szczerze we wszystko kochana! Owocnej współpracy ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się czarna bluza:) jeszcze nie zamawiałam nic z tego sklepu. Średnio lubię zamawiać przez internet bo nigdy nie wiadomo czy przyjdzie to samo co było w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta biała bluzka to rewelacja! Uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta pierwsza bluza jest przepiękna, ma świetny kształt. Reszta rzeczy również świetna :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam buzki bez ramion, są urocze.
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham bluzki tego typu ;)


    Zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta czarna bluza jest świetna, tez nie przepadam za "nietoperzami" ale mimo wszystko wygląda bardzo fajnie:)
    klik: 24.99$, 10.49$, 3.03$, 1.85$:)
    mogę Cię prosić o to samo u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciuszki bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba zamówiłam tą samą białą bluzkę ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. poklikane, najbrdziej spodobała mi się pierwsza bluzka :)! zaobserwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post i mega mi się podoba pierścionki, a z Zaful nic nie zamówiłam. :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne bransoletki <3 Z pewnością je zakupie w najbliższym czasie <3
    Bardzo spodobał mi się twój blog , więc na pewno często będę go odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwsza bluzka najlepsza! poklikane ♥
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Według mnie pierwsza bluzka jest najlepsza! Ciekawy blog i gratuluję współpracy.
    Obserwuje, buziaki Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  51. Całe zamówienie jak najbardziej przypadło mi do gustu!
    Pierwsza bluzka to odlot!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog(Kliknij♥)
    Obserwuję i liczę na to, że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też zamawiałam od nich bransoletki, ale niestety nie wytrwały za długo :(
    Oczywiście poklikałam!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje troszkę wytrzymają, bo bardzo je polubiłam :D

      Usuń
  53. wszystko piękne! super blog, świetne posty :)
    OBSERWUJE! serdecznie zapraszam do obserwacji:
    https://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne bransoletki ,uwielbiam właśnie takie-minimalistyczne :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochalam sie w tych koszulkach! Super sa te wycięcia. Nadają koszulce takiej lekkości i dziewczęcości. A co do biżuterii to ja ja oczywiscie uwielbiam ale konczy sie na kupieniu jej i schowaniu bo nigdy mi nie pasuje i jest niewygodna do noszenia. Kolczyki, naszyjniki i bransoletki jestem na tak ale co do pierścionków to bardzo dzadko je nosze. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podoba mi się pierwsza bluzka! Ale faktycznie, byłaby jeszcze lepsza gdyby nie ten fason, który nie każdemu pasuje
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  57. pierwsza koszula najlepsza ;)
    po klikane
    16.59
    10.49
    3.03
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  58. Moja koleżanka ma tą bluzę z zaful i muszę przyznać , że jest cuudna! Zapraszamy do nas Obs za obs?http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwszy raz o tej firmie słyszę, ale twoje zdjęcia i recenzja mega mnie do niej zachęcił 😉😍

    OdpowiedzUsuń
  60. Czarna bluza zdecydowanie mój styl. Biżuteria ładna, ale ja ze złota toleruję jedynie zegarki, kolczyki, łańcuszki itp tylko w srebrze. Tak już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow ta bluza jest mega!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super rzeczy zamówiłaś ;) Najbardziej podoba mi się ta bluza z wycięciami na ramionach ;)
    Naprawdę świetna, szkoda tylko że krój nietoperza bo za nim nie przepadam ;(

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  63. A jakie sklepy online polecacie? Może jakieś fajne z rzeczami do domu? Ostatnio bardzo spodobała mi się oferta https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty bo moja córka kupiła tam ostatnio dla mnie dzbanek do wody. Jakość świetna i ceny super.

    OdpowiedzUsuń

Instagram