wtorek, 22 listopada 2016

Pierścionek dla kociary

Witajcie ponownie! :) 
Jestem osobą, która niezbyt często nosi biżuterię, jednak postanowiłam to zmienić i zaopatrzyć się w biżuterię, którą będę z chęcią zakładała. Zaczęłam od pierścionka, ale nie takiego zwykłego, bo jest on z motywem kotka, który ucieszy chyba każdą kociarę! :)

Pierścionek jest wykonany z powlekanego stopu cynkowego który jest jednym z najlepszych materiałów wykorzystywanych w jubilerstwie. 

Bardzo dużym jego plusem jest to, że nie ma on określonego rozmiaru. Dlaczego? Bo możemy go sobie dopasować do wielkości własnego palca, poprzez rozchylenie "ogonka" kotka :D

 
Jest to pierścionek jakiego szukałam! Powiem szczerze, że idealnie nada się na prezent dla takiej kociary jak ja :D 

Pierścionek pochodzi ze sklepu Pet Lovers Shop, znajdziecie tam biżuterię z motywem zwierzęcym, jak najbardziej polecam zajrzeć :) 

 
A na koniec kulisy robienia zdjęć - tak jakby ktoś był ciekawy jak to u mnie wygląda :D  

Podoba Wam się biżuteria ze zwierzęcym motywem? Macie coś już ze sklepu Pet Lovers Shop? - Dajcie koniecznie znać! :)

104 komentarze:

  1. jaki cudny <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny :) mimo że mam okropną alergię na koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniały pierścionek i jeszcze wspanialszy RUDY kociak. Uwielbiam rude, pulchniutkie kocięta. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek jest naprawdę świetny :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba, uwielbiam takie kocie rzeczy :D

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam koty i mam słabość do wszystkiego z kocimi motywami <3 pierścionek jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko Puszysta i wszystkie kardamonki *-*
    Gdyby tylko był czarny albo coś *O*

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha o widzę że pierścionek w sam raz dla mnie :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa miałam podobny :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się zdjęcia, które dziś przedstawiłas, a pierścionek wygląda pięknie na twojej ręce :)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten pierścionek :D No i kulisy powstawania zdjęć - jak na kociarę przystało ;p Kotek na pierścionku to za mało ;p na zdjęciach trzeba uwiecznić też tego prawdziwego ;)
    A wracając do samej biżuterii - ładnie prezentuje się na palcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, nie mogło zabraknąć mojego rudaska :D

      Usuń
  11. Szczerze mówią jeszcze nie słyszałam o tym sklepie. Ale biżuteria o motywie zwierząt? Ciekawy pomysł. Bardzo lubię koty, więc pierścionek jak najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to bardzo ciekawy pomysł, z pewnością lubiany przez miłośników zwierząt :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz słysze o tym sklepie ale chętnie zajrzę bo uwielbiam motywy zwierzęce :) Ten Twój pierścionek jest cudowny *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię zwierzęce motywy, mogłabym mieć prawie wszystko z jakimś kotkiem, pieskiem czy nawet pandą :D

      Usuń
  13. Piękny pierścionek! Chętnie zajrzę na stronę! ^^ iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  14. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki jest ♥ też mam z tym problem ostatni kupiłam bransoletkę i zawsze zapomnę ją założyć :<
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny pierścionek! Ja też jestem kociarą więc to coś idealnie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podoba :) Polecam zajrzeć na stronę sklepu, jest tam dużo więcej biżuterii z kocim motywem :D

      Usuń
  17. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam nic z tego sklepu. Fajnie wygląda ten pierścionek. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć - o ile lubisz biżuterię z motywem zwierzęcym :D

      Usuń
  19. Mam podobne cudo, ale z Aliexpress, więc na pewno gorszej jakości niż Twoje :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałam stamtąd zamawiać, ale jednak postawiłam na polski sklep :)

      Usuń
  20. Świetny on jest! Uroczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny ten pierścionek :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierścionek jest bardzo ładny, aczkolwiek ja nie lubię chodzić w takich rzeczach xd Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie każdy nosi biżuterię - ja sama ją rzadko noszę :D

      Usuń
  23. Muszę przyznać że zdjęcia są genialne! Bardzo fajna prezentacja pierścionka :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja biżuterię kocham i taki pierścionek też bym chętnie przygarnęła :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam zajrzeć na stronę sklepu :)

      Usuń
  25. Pierścionek super! A kotek jest przepiękny <3 u mnie robienie zdjęć wygląda tak samo tylko z psem :D pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z tymi futrzakami, wszędzie ich pełno :D

      Usuń
  26. Dla kociary, czyli dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ten pierścionek! :D Kotek jest przesłodki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. moja żona by padła ze szczęścia..;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja akurat bardzo rzadko noszę pierścionki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nosiłam je rzadko, ale odkąd dostałam ten pierścionek, to trudno jest mi się ruszyć bez niego z domu :D

      Usuń
  31. Nie jestem kociarą, ale pierścionek i tak mi się bardzo podoba! Jest taki delikatny.

    http://www.zaful.com/cut-out-chunky-choker-sweater-p_224489.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak widać nie tylko kociarom podoba się taka biżuteria! :D

      Usuń
  32. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny ten pierścionek ;) widać, że zadowolona jesteś ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo mi się podoba, nie ma co ukrywać :D

      Usuń
  34. Całkiem ciekawy pierścioneczek. Mam znajomą, która miała naszyjnik z kotem i świetnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystko, co jest z wizerunkiem kota, wygląda cudownie :D

      Usuń
  35. Pięknie się prezentuje! :D
    Dobrze, że posiada możliwość regulacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również dużym plusem jest regulacja, ze względu na to, że mam szczupłe dłonie i trudno jest mi znaleźć odpowiednią biżuterię :)

      Usuń
  36. Uroczy pierścionek! Zakochałam się :D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! Jak tylko zobaczyłam go na stronie, to od razu zapragnęłam go mieć - no i udało się :D

      Usuń
  37. Jak ja kocham koty! Ten pierścionek jest taki uroczy, im in love ♥
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham koty i żałuję, że mogę mieć tylko jednego... :D

      Usuń
  38. Jaki fajny pierścionek
    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie prześliczne zdjęcia!
    Piękny pierścionek.
    Pozdrawiam :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jeżeli chodzi o pierścionek, to mi również bardzo się podoba :)

      Usuń
  40. Pierścionek świetny rzeczywiście idealny dla kociary :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda że nie jestem kobietą :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Nie ma co się przejmować, śmiało zamawiaj, zawsze możesz nosić go w ukryciu przed innymi :D

      Usuń
  42. Świetny pierścionek. Sama nie noszę zbyt często biżuterii ale przyznam, że czasami fajnie jest coś założyć. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierścionek uroczy, ale kotek zrobił na mnie większe wrażenie. Mój Puszek byłby zazdrosny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmm... widze, ze znacie się na biżuterii, więc może ktoś z was podpowie mi czy tego typu https://diamanti.pl/pierscionki-z-szafirem pierścionek zaręczynowy z szafirem będzie dobrym wyborem? Ja zupełnie nie wiem na jaki się zdecydować więc liczę na waszą pomoc w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyznam, że bardzo efektowny i oryginalny pierścionek. Ostatnio byłam na etapie kupna obrączek i po przeczytaniu poradnika https://aclari.pl/poradnik/grawer-na-obraczkach_73 zdecydowałam się również na grawer w moim ukochanym języku angielskim. Do ślubu zostało jeszcze tylko kilka miesięcy…

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda naprawdę super. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  47. Super propozycja. Idealna dla fanek kotów i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  49. Trudno znaleźć odpowiedni wybór, jeśli nie wiemy gdzie szukać.

    OdpowiedzUsuń

Instagram