piątek, 26 sierpnia 2016

Przegląd sklepu Sarafis

Zbliża się wrzesień, kończą się wakacje, czas wracać do szarej rzeczywistości. 
Nie wiem jak Wy, ale ja przez te wakacje trochę się "zapuściłam", objadałam się słodyczami - jadłam wszystko na co tylko miałam ochotę... I niestety, teraz moja waga krzyczy do mnie  "weź się za siebie" :D I to też mam zamiar zrobić! W tym roku szkolnym mam zamiar rzetelnie ćwiczyć na wf-ie, zdrowo się odżywiać, a może nawet zacznę wieczorem biegać?  

Tyle planów, ale jak dobrze zacząć? 
Ja zawsze zaczynam od porządnych zakupów! Tylko gdzie je zrobić, skoro w sklepach stacjonarnych nie ma nic ciekawego? Z pomocą przychodzi nam sklep Sarafis.

https://sarafis.club/
Sklep Sarafis ma naprawdę szeroki asortyment. Można w nim znaleźć odzież i obuwie renomowanych marek np. Nike, Adidas, Reebok, co jest gwarancją wysokiej jakości tych produktów
Ceny nie są wysokie, wręcz przeciwnie - bardzo atrakcyjne. 


Strona sklepu jest bardzo przejrzysta i czytelna, co znacząco ułatwia nam "buszowanie".
W asortymencie są zarówno rzeczy dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. 
 Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy zobaczyłam, że oprócz rzeczy sportowych są tam również rzeczy codzienne i wyjściowe! Daje nam to możliwość zrobienia większych zakupów w jednym miejscu :)


Muszę też wspomnieć o bardzo atrakcyjnych promocjach, które obecnie trwają! 
Możecie kupić swoje wymarzone ubrania, buty, akcesoria za jeszcze niższą cenę, koniecznie sprawdźcie! :) 

A na koniec chciałabym Wam pokazać przykładowy zestaw sportowy z rzeczy, które możecie zakupić na Sarafis.
Jak widzicie "na sportowo" wcale nie musi oznaczać "niemodnie", a wręcz przeciwnie, komfortowo, funkcjonalnie i atrakcyjnie!


Robiłyście kiedyś zakupy w tym sklepie? Jakie są Wasze pierwsze wrażenia? :)   

Nic, tylko klikać, przeglądać i kupować: https://sarafis.club/

18 komentarzy:

  1. Fajnie, że piszesz o tym sklepie :) Sportowy, bardzo fajny :) Myślę, że warto szczegółowo się rozejrzeć!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym sklepie, ale właśnie chciałam sobie kupić jakieś buty, więc z chęcią tam wpadnę ;)
    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za sportowymi sklepami, ale buty mają fajne ;p
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale z chęcią przejrzę, co ciekawego oferują :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie legginsy i koszulka już do mnie idzie teraz czas na wygodne buty i czas zacząć biegać! :D


    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale może coś mnie zaciekawi :)
    Ja też bym chciała zacząć biegać, ale nie wiem czy to możliwe :)

    Zapraszam :) Zaobserwuj jeśli ci się spodoba, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strona idealna dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tam ostatnio buty, uwielbiam je.Podoba mi się top, który pokazałaś :)
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale wydaje się być świetny! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym sklepie, ale mają fajny asortyment :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post dear ;)
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sportowy strój ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu > / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słysze o tym sklepie, ale wydaje się byc spoko ;) na pewno zajrzę!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o takim sklepie. Za niedługo mam zamiar wybrać się na siłkę to może sobie coś tam upoluję :> hłe hłe

    OdpowiedzUsuń

Instagram